Bedankt voor de tip. Nu hop hop terug naar ONZ.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
SlavinkMeest verlepte stukje vlees wat Nederland kent.
Niet alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
Zal dit proberen de volgende keer! Zoals awiebo zei moet ik ze denk ik ook niet opbakken. Deed al minder boter omdat spek altijd wel redelijk lekker in de pan gaat zonder extra vet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:00 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik bak altijd de buitenkant mooi bruin aan en dan gooi ik een laagje water in de pan. Deksel erop, laag vuurtje, laten garen, en je hebt een lekkere smeuiige slavink in plaats van een kurkdroge.
Dat is lang niet zo lekker, als je ze in vocht klaarmaakt zijn ze veel lekkerderquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:39 schreef deadly_kiss het volgende:
draai ze rondom in de pan tot ze bruin zijn en snij ze daarna in plakjes en leg ze nog even terug in de pan. binnen 5 minuten klaar
klopt... anders kan je ze ook nog laten pruttelen in de juspan en daarna in de koekenpan aanbakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo lekker, als je ze in vocht klaarmaakt zijn ze veel lekkerder
Mijn tip is om de slavink te vermijden, duh.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Nu hop hop terug naar ONZ.
Heel ranzig inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
Iemand die niet fatsoenlijk een slavink kan bakken proeft het verschil toch niet. Ben ook anti magnetronquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dat een grapje is.
Doe toch alsjeblieft niet zo elitairquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iemand die niet fatsoenlijk een slavink kan bakken proeft het verschil toch niet. Ben ook anti magnetron
Door het lekker te vinden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:17 schreef Durmada het volgende:
Hoe krijg je slavink ooit door je strot zonder over te geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |