Oeh,Won! Ik kan nog even n m'n zak steken dat Pia op twitter zegt dat ze de jongens van Rent goeie stemmen vond hebbenquote:
Weg.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh,Won! Ik kan nog even n m'n zak steken dat Pia op twitter zegt dat ze de jongens van Rent goeie stemmen vond hebbenyessss, BAM!
En dan is RENT nu, na ruim een jaar, echt echt ECHT voorbij.
Next?
Aha. En nu?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:31 schreef Dirk. het volgende:
wonderer,. DE SHOOT
. wordt verzet naar het weekend.
Omdat niet iedereen vlakbij werkt, of überhaupt doordeweeks kan.
Nu is het zaterdag om 14:00u.quote:
Mja, als het me niet 15 zou kosten om er te komen, zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nu is het zaterdag om 14:00u.
Even goede vrienden als je daar geen zin in hebt of het simpelweg niet schikt.
Mocht je wel kunnen/willen:.
Ghehehe, heb je al een titel?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jouw biograaf zijn wordt steeds leuker
STEPS... doet me denken aan de erg leuke Australische serie "Please like me".quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef LeBeau het volgende:
STEPS.
Al deze dancerige late jaren 90 muziek stimuleert me ontzettend, ik zit praktisch te dansen achter m'n bureau.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:11 schreef Dirk. het volgende:
Ok, done.
Maar dat doe ik dan vanuit mijn eigen zak en niet vanuit PR, dus noem het dan niet tegen de rest.
Tuurlijk.quote:
Steps is superleuk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef LeBeau het volgende:
STEPS.
Al deze dancerige late jaren 90 muziek stimuleert me ontzettend, ik zit praktisch te dansen achter m'n bureau.
Dat was ook het nummer wat voorbij kwam.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
STEPS... doet me denken aan de erg leuke Australische serie "Please like me".
Daar komt dat nr steeds in voor: 5 6 7 8!!!
Bijlmer-oostquote:
Ik geloof dat heel zuidoost in iets van 15 wijken is opgedeeld. Alleen de Bijlmer heeft al tien stuks (A-K geloof ik).quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef Dirk. het volgende:
[..]
The Bijlmer comes in windrichtingen?.
Een dubbele a-kant met Heartbeat, toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:32 schreef LeBeau het volgende:
Dat was ook het nummer wat voorbij kwam.Volgens mij heb ik nog ergens "Tragedy" als cd-single.
The Butterfly Effectquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
"Vlindertje, of: truth is stranger than fiction"
En S CLub 7 ook denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:30 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Steps is superleuk.
Heeft in Engeland het imago dat K3 hier heeft. Ontzettend "not-done". (.)
Ja volgens mij met de CH van... uh... Chlamydia, toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:39 schreef Dirk. het volgende:
Spreek je 't uit met een harde G?
(Zo spreek ik 't ook altijd uit, maar zeg dan altijd tegen mezelf 'owwwww, 't is Misha', onterecht dus?.)
Harde G ja, als in Michaël.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:39 schreef Dirk. het volgende:
Spreek je 't uit met een harde G?
(Zo spreek ik 't ook altijd uit, maar zeg dan altijd tegen mezelf 'owwwww, 't is Misha', onterecht dus?.)
Nah, de G van Geweldig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij met de CH van... uh... Chlamydia, toch?
Ik noem je wel gewoon Kees.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:42 schreef wonderer het volgende:
Overigens ben ik het wel gewend dat mensen het anders uitspreken
Doe dan Karel, zo heette ik tot ik geboren werdquote:
Noemen we jou dan Drik?quote:
Michael is Mai-kel ja, met de K-klank.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:44 schreef LeBeau het volgende:
Dat is dan wel een erg harde G, of niet? Want die in Michael is voor mij meer een K. Bij ch die je uitspreekt als een harde G denk ik eerder aan hoe je de ch in Michiel uitspreekt.
Daarom deed ik ook een trema op de equote:Op woensdag 26 maart 2014 10:44 schreef LeBeau het volgende:
Dat is dan wel een erg harde G, of niet? Want die in Michael is voor mij meer een K. Bij ch die je uitspreekt als een harde G denk ik eerder aan hoe je de ch in Michiel uitspreekt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom deed ik ook een trema op de emi-cha-el, op z'n bijbels, niet op z'n engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |