Wanneer kwam dat ene liedje nou uit? Was dat niet vandaag, of de 30ste?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
Sowieso favoriete track van de laatste week, al dagen op repeat. De laatste minuut is echt orgastisch.
I'll run away with your footsteps
I'll build a city that dreams for two
And if you lose yourself
I will find you
Peking Duk - High (CRNKN Remix)?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer kwam dat ene liedje nou uit? Was dat niet vandaag, of de 30ste?
Nice.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
Sowieso favoriete track van de laatste week, al dagen op repeat. De laatste minuut is echt orgastisch.
And if you lose yourself
I will find you
aawww,quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kom maar schatje, het geeft niet.
[ afbeelding ]
Daaaamn, dat nummer klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
And if you lose yourself
I will find you
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
And if you lose yourself
I will find you
Nice man, dit is echt vet.quote:
Als ik 's ochtends van huis ga en ik kom erachter dat ik m'n iPod vergeten ben is m'n hele dag al naar de tering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vervloek mijn broertje momenteel voor het jatten van mijn werkende oordopjes.
Dan moet je doen wat ik altijd doe: schoppen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vervloek mijn broertje momenteel voor het jatten van mijn werkende oordopjes.
quote:
Ook lekker. That reminds me, al een tijd geen d&b meer geluisterd.quote:Ik heb deze nu aanstaan, zoveel herinneringen aan deze track:
hey mcnultyquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef Herqules het volgende:
hey bois raakt jullie eikel ook de grond als jullie naakt squatten?
Nee, heb altijd stijfje van het squatten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef Herqules het volgende:
Dem feels. Ik vergeet liever mijn telefoon dan mijn muziekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice man, dit is echt vet.
Ik heb deze nu aanstaan, zoveel herinneringen aan deze track:
[..]
Als ik 's ochtends van huis ga en ik kom erachter dat ik m'n iPod vergeten ben is m'n hele dag al naar de tering.![]()
Haha, liever niet. Hij is 1.85 en weegt 90 kilo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan moet je doen wat ik altijd doe: schoppen.
Dat lossen we zo op:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, liever niet. Hij is 1.85 en weegt 90 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sick ik wil ook zo'n octo op mijn buik![]()
Gewoon aanpakken, wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem feels. Ik vergeet liever mijn telefoon dan mijn muziek
[..]
Haha, liever niet. Hij is 1.85 en weegt 90 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dafuq is dit en spoiler aubquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Herqules het volgende:
[ afbeelding ]
sick ik wil ook zo'n octo op mijn buik
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken, wat is het ergste dat er kan gebeuren?Holy shit die gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Squat jij toevallig ook met een dildo onder je kont?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef Herqules het volgende:
Lol, ik snap dit niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef G.R.S. het volgende:
Yuri,
http://www.reddit.com/r/polandball/
Is wel een geinige subreddit
Vandaag met gym self-defense les gehad. Moet zeggen dat het best wel fucking dope is. Hij zei ook mooi "BANG" bij elke move net zoals Bas Rutten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |