quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, lijkt mij iets wat Snakey zou doen: https://www.facebook.com/(...)26751&type=2&theater
Toen hij voor het eerst zijn kuit postte, was ik verkochtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Van het strelen van je kuiten naar hoeveel kinderen in nog geen 2 uur. Doet die no1uknow ff.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, lijkt mij iets wat Snakey zou doen: https://www.facebook.com/(...)26751&type=2&theater
Slapen in overrated brahquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken wel, maar dit is over een product wat wij voor ons project moeten doen, alleen deadline project is volgende week pas en presentaties over het project morgen ( lol wat). Wij hebben nu alleen het product af, geen logistiek, marketing, financien, doelgroepanalyse etc.
En het huis moet schoon omdat er morgen mensen komen kijken, en ik heb nog meer projecten die af moeten. Ik zweer dit is een vieze samenzwering, ze weten dat ik morgen moet liften
Mi kankiquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
Niets mis met CrossFit zelf (behalve kipping everything) maar de community heeft een arrogante houding van hier tot Tokio.
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op woensdag 26 maart 2014 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
Niets mis met CrossFit zelf (behalve kipping everything) maar de community heeft een arrogante houding van hier tot Tokio.
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Achja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
Tevens dit:
[ afbeelding ]
wat ga je eten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, she's awesome.
Kreeg trouwens bijna een roid rage omdat ik dacht dat ik een dode pixel in mijn scherm had, maar het is de video. Thank me later.
[..]
Achja.
Je bent wel geïnteresseerd in wat ik eet hé. Aardig van je.quote:
chipsquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent wel geïnteresseerd in wat ik eet hé. Aardig van je.
Denk niet zoveel tbh. Bakje kwark en een chocoladereep probably. Schrok van het aantal kcals dat vandaag in mijn KFC bestelling zat, dus kan niet veel meer eten.
Jij?
Welke man? Ik had vorige week sinds lang geleden Bugles en Ham Kaas gekocht maar de chips smaakt niet meer zoals vroeger. De smaak is gewoon veel minder krachtig. Wel jammer.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke man? Ik had vorige week sinds lang geleden Bugles en Ham Kaas gekocht maar de chips smaakt niet meer zoals vroeger. De smaak is gewoon veel minder krachtig. Wel jammer.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag een hapje van en die is echt goed te nassen.
Yep, ook met .com. Werkt perfect. Duurt wel iets langer (tenzij je extra betaald). Check wel eerst .de/.co.uk of het product daar ook op voorraad is, want dan heb je het wss sneller.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:14 schreef THEFXR het volgende:
heb jij ervaring op bestellen van amazon?
het gaat mij vooral om de verzendkosten, die zijn niet te zien??quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yep, ook met .com. Werkt perfect. Duurt wel iets langer (tenzij je extra betaald). Check wel eerst .de/.co.uk of het product daar ook op voorraad is, want dan heb je het wss sneller.
Jawel, je moet even doorklikken voorbij het betaalmethodescherm en dan zie je alles op een rijtje staan. Daar kun je nog het e.e.a. wijzigen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat mij vooral om de verzendkosten, die zijn niet te zien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |