Laat me raden: ze heeft ook grotere borsten?quote:
Mick Foley vs Undertaker hell in a Cell match king of the ring 1998quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:56 schreef no1uknow het volgende:
Goddamn wat is dat nep af en toeDreamer postte ooit eens een youtube filmpje van een worstelwedstrijd waar een gast van een kooi af werd gegooid, flink wat meters naar beneden. Iemand een idee welke dat was?
Vibram Five Fingers?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op blote voeten rennen is eigk nog beter, maar ik ben bang dat ik op iets stap wat pijn gaat doen (glas etc.).
Nou zeg, twee kinderen zijn genoegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kunnen we manlet-race kindjes maken
quote:
Ja, maar dat komt omdat zij best flink is. Ik heb haar vaak genoeg proberen te helpen met afvallen (lees: meenemen naar sportschool en haar wijzen op gevaren van overgewicht) maar ze wil niet luisteren. Ik ben bang dat ik haar een eetstoornis aanpraat als ik haar te vaak lastig val met dit onderwerp.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laat me raden: ze heeft ook grotere borsten?
Ja, ik heb platte voeten en ik heb nu al van meerdere mensen gelezen dat toen hun begonnen zijn met rennen op Vibrams de arch in hun voet weer terugkwam en overall improvement en dat is ook logisch gezien schoenen onze voeten verneuken. Nu wil ik ook zo'n paar aanschaffen en elk weekend gaan rennen, maar liever ga ik dan bare foot (scheelt geld) alleen heb ik geen zin om op pijnlijke dingen te stappen, dusja, wss moet ik ze gewoon aanschaffen.quote:
WANNEER IS DE MEET NOU?????????????????????????????quote:
je wee nixquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
WANNEER IS DE MEET NOU?????????????????????????????
:S: S:S:
Presentaties zijn altijd paar minuten werk toch. Hoeft niet zo mooi allemaal, als de inhoud maar goed is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef Drinky het volgende:
dat feel wanneer je iets super chills hebt gemaakt, maar er zo lang over hebt gedaan dat je de rest van je dingen niet meer kon doen.
Nu heb ik wel mooi een product ontworpen voor mijn presentatie morgen, maar ik heb nog geen presentatie voor morgen
Ja normaal gesproken wel, maar dit is over een product wat wij voor ons project moeten doen, alleen deadline project is volgende week pas en presentaties over het project morgen ( lol watquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Presentaties zijn altijd paar minuten werk toch. Hoeft niet zo mooi allemaal, als de inhoud maar goed is.
Een derde mag ook wel. Ik kom uit een gezin van vier jongens, dat is een beetje overkill. Avondeten wel altijd supergezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, ik was ff in de veronderstelling dat je meer wilde
Wat, samen avondeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een derde mag ook wel. Ik kom uit een gezin van vier jongens, dat is een beetje overkill. Avondeten wel altijd supergezellig
Jong Ondernemen by any chance?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken wel, maar dit is over een product wat wij voor ons project moeten doen, alleen deadline project is volgende week pas en presentaties over het project morgen ( lol wat). Wij hebben nu alleen het product af, geen logistiek, marketing, financien, doelgroepanalyse etc.
En het huis moet schoon omdat er morgen mensen komen kijken, en ik heb nog meer projecten die af moeten. Ik zweer dit is een vieze samenzwering, ze weten dat ik morgen moet liften
Ik ga voorlopig nog geen kinderen krijgen, maar ik twijfel hard tussen 2 en 5. Meer is wel vetter en sowieso later wanneer je ouder bent en veel kleinkinderen big family alles. En dan idd die Italiaanse sfeer met veel kinderen eten overal enz.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een derde mag ook wel. Ik kom uit een gezin van vier jongens, dat is een beetje overkill. Avondeten wel altijd supergezellig
Het lijkt me wel fijn om eerst een zoon te krijgen en dan een dochter. Een broer die op zijn kleine zusje letquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee dat is voor autisten. En die zitten op FOK!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, samen avondeten?
Gewoon naar je kamer meenemen en achter de PC eten
Doe mij maar 3 kids, daar is werkelijk alles op ingericht. Neem bijvoorbeeld auto's.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nog geen kinderen krijgen, maar ik twijfel hard tussen 2 en 5. Meer is wel vetter en sowieso later wanneer je ouder bent en veel kleinkinderen big family alles. En dan idd die Italiaanse sfeer met veel kinderen eten overal enz.
GMTAquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het lijkt me wel fijn om eerst een zoon te krijgen en dan een dochter. Een broer die op zijn kleine zusje let
Van het strelen van je kuiten naar hoeveel kinderen in nog geen 2 uur. Doet die no1uknow ff.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het lijkt me wel fijn om eerst een zoon te krijgen en dan een dochter. Een broer die op zijn kleine zusje let
Nee, Product Management ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jong Ondernemen by any chance?Maar wel fucked up ja.
[..]
u jelly?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Van het strelen van je kuiten naar hoeveel kinderen in nog geen 2 uur. Doet die no1uknow ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |