Ben je zo wanhopig dat jij als hogeropgeleide gebruik maakt van uitzendbureau's?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:51 schreef Friek_ het volgende:
Weer even erachter gekomen dat er op uitzendbureau's idiote hbo'ers werken die simpelweg geen drol kunnen. Wat een ellende, die lui.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:51 schreef Friek_ het volgende:
Weer even erachter gekomen dat er op uitzendbureau'sin de HR idiote hbo'ers werken die simpelweg geen drol kunnen. Wat een ellende, die lui.
Voor simpel flexwerk vond ik het doorgaans nooit zo erg. Totdat je weer even met de suffe realiteit van hbo-werknemers geconfronteerd wordt die de boel moeten regelen, maar onvolledig en onsecuur te werk gaan. Het is eigenlijk van de zotte dat zoiets een salaris ontvangt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben je zo wanhopig dat jij als hogeropgeleide gebruik maakt van uitzendbureau's?
De gans kan gevoed worden, ik herhaal, de gans kan gevoed worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:00 schreef Reya het volgende:
Ik heb uitzicht op het hotel waar Barry verblijft. Beter wordt het niet, mensen.
Als je een lekker wijf bent zou je kunnen proberen met 'm aan te pappen in de lobby?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:00 schreef Reya het volgende:
Ik heb uitzicht op het hotel waar Barry verblijft. Beter wordt het niet, mensen.
Niet zo erg veel geloof ik. Minimumloon plus een klein beetje. Hopelijk is dat een troost?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor simpel flexwerk vond ik het doorgaans nooit zo erg. Totdat je weer even met de suffe realiteit van hbo-werknemers geconfronteerd wordt die de boel moeten regelen, maar onvolledig en onsecuur te werk gaan. Het is eigenlijk van de zotte dat zoiets een salaris ontvangt.
U verwart me met Euribob.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf bent zou je kunnen proberen met 'm aan te pappen in de lobby?
Solliciteer voor een functie bij een uitzendbureau dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor simpel flexwerk vond ik het doorgaans nooit zo erg. Totdat je weer even met de suffe realiteit van hbo-werknemers geconfronteerd wordt die de boel moeten regelen, maar onvolledig en onsecuur te werk gaan. Het is eigenlijk van de zotte dat zoiets een salaris ontvangt.
VS is wel een queen, maar bepaald geen lekker wijf.quote:
Volgens Elsevier is alles wat niet de schuld van de PvdA is de schuld van Greenpeacequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens Elsevier is de annexatie van de krim de schuld van Greenpeace !
Daar werken meestal mensen die hbo commerciële economie of communicatie hebben gestudeerd. Dat zijn echt de meest zielloze mensen die er op deze planeet rondlopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Solliciteer voor een functie bij een uitzendbureau dan.
Daar zou een filosoof toch mooi een aanvulling op zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar werken meestal mensen die hbo commerciële economie of communicatie hebben gestudeerd. Dat zijn echt de meest zielloze mensen die er op deze planeet rondlopen.
Volgens Elsevier komt het helemaal goed met Nederland als we alle rechten van de werknemers afpakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens Elsevier is de annexatie van de krim de schuld van Greenpeace !
Als je enig zelfrespect heb, dan ga je dat ook niet studeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar werken meestal mensen die hbo commerciële economie of communicatie hebben gestudeerd. Dat zijn echt de meest zielloze mensen die er op deze planeet rondlopen.
Sommige vrouwen weten waar hun kwaliteiten liggen; niets mis met het grijpen van de juiste kansen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je enig zelfrespect heb, dan ga je dat ook niet studeren natuurlijk.
Lekker POWned en TLC nabespreken onder het genot van Douwe Egberts-koffie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Wat heb jij gedaan dit weekend, man?! Ik heb lekker lekker even keiharde uurtjes gedraaid hier, chillax veel centjes op nu m'n rekening! Nu eventjes me-time, weet je, lekker genieten in dat tuintje."quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daar zou een filosoof toch mooi een aanvulling op zijn?
Kom, je kunt vast wel van Pieter Derks leren hoe je zoiets flitsend verwoordt. Of leg je oor te luisteren bij een willekeurig stel twintigers op een Amsterdams terras.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Wat heb jij gedaan dit weekend, man?! Ik heb lekker lekker even keiharde uurtjes gedraaid hier, chillax veel centjes op nu m'n rekening! Nu eventjes me-time, weet je, lekker genieten in dat tuintje."
"Ik heb een boek gelezen."
"Oh euh, leuk. Tof, ja toch ..?"
Dit komt goed, inderdaad.
Het is echt too much. Pathetic.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rutte weet het begrip stonecoal english naar een nieuw niveau te tillen.
Fonetische uitspraak is vaak goed te volgen, sommige woorden van hem zijn gewoon niet te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |