Dan krijg je van mij een Mens-Erger-Je-Niet Spel. Laten we nu niet doen alsof een tv een primaire levensbehoefte is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
En wat als je zelfs geen 25 euro hebt voor een andere tv, omdat je al tekort komt iedere maand?
Dan een gratis TV zoeken op MP of gewoon geen TV. Alsof je dood gaat zonder TV.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
En wat als je zelfs geen 25 euro hebt voor een andere tv, omdat je al tekort komt iedere maand?
Maar sommige mensen hebben nu eenmaal een autofilter op alles wat niet kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat je via mijn link tegenkomt zijn voor 95% gewoon TV's en geen stekkers. Kwestie van even de goede filters aanzetten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een Mens-Erger-Je-Niet Spel. Laten we nu niet doen alsof een tv een primaire levensbehoefte is.
Er kan meestal van alles, maar alleen zolang een ander het voor ze betaalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben nu eenmaal een autofilter op alles wat niet kan.
Er komt toch bijna alleen maar crap op. En de eerste berichten over mensen die gestorven zijn als gevolg van het niet hebben van een TV, moet ik nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef Luigi het volgende:
[..]!
Precies. Tijdje geen tv kijken knap je waarschijnlijk nog van op ook.
De BVV voor een alleenstaande is meer dan 200 euro lager dan bijstandsniveau.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet dus. Je snapt kennelijk niet hoe de BVV werkt.
De kinderen krijgen op school iedere dag de opdracht om het jeugdjournaal te kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een Mens-Erger-Je-Niet Spel. Laten we nu niet doen alsof een tv een primaire levensbehoefte is.
Welke school is dat want dat herken ik niet hoor. Hier wordt het klassikaal gekeken indien nodig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
De kinderen krijgen op school iedere dag de opdracht om het jeugdjournaal te kijken.
IK kijk zelden tv eigenlijk, mijn series volg ik via Netflix of download ik en zo ook met films.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef Luigi het volgende:
[..]!
Precies. Tijdje geen tv kijken knap je waarschijnlijk nog van op ook.
Netflix, weer 8 euro in de maand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
IK kijk zelden tv eigenlijk, mijn series volg ik via Netflix of download ik en zo ook met films.
Ik zou prima zonder tv kunnen.
IK ga natuurlijk niet openbaar zetten op een forum op welke school mijn kinderen zitten, begrijp je zelf ook wel. :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Welke school is dat want dat herken ik niet hoor. Hier wordt het klassikaal gekeken indien nodig.
Bullshit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De BVV voor een alleenstaande is meer dan 200 euro lager dan bijstandsniveau.
Nope, mijn vriend heeft een account, en daar kan ik ook op.quote:
Dan kijken ze toch bij de buren? Niet erg economisch verantwoord om voor die 15 minuten per dag een TV aan te schaffen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
De kinderen krijgen op school iedere dag de opdracht om het jeugdjournaal te kijken.
Als die zich een luxe als netflix kan veroorloven kan ie je ook vast een tv van 25 euro schenkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nope, mijn vriend heeft een account, en daar kan ik ook op.
Ja joh, de buren zullen het leuk vinden als we iedere dag zo rond het eten hun tv inpikken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kijken ze toch bij de buren? Niet erg economisch verantwoord om voor die 15 minuten per dag een TV aan te schaffen.
het gaat niet om mij persoonlijk, ik zit niet eens in de bijstand, ik kwam gewoon met een weerwoord omdat anders de discussie zo stil loopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als die zich een luxe als netflix kan veroorloven kan ie je ook vast een tv van 25 euro schenken.
Wat is daar slim aan? Internet is ook overbodig voor bijstandstrekkers. En je pikt geen TV in, ze kijken gewoon gezellig mee met de kinderen van de buren. Die zullen wel dezelfde opdracht hebben gekregen van de meester.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja joh, de buren zullen het leuk vinden als we iedere dag zo rond het eten hun tv inpikken.
Als je nu slim was geweest had je geschreven "Je kan het ook op internet kijken"
Natuurlijk is internet niet overbodig voor Bijstandsgerechtigden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is daar slim aan? Internet is ook overbodig voor bijstandstrekkers. En je pikt geen TV in, ze kijken gewoon gezellig mee met de kinderen van de buren. Die zullen wel dezelfde opdracht hebben gekregen van de meester.
Internet is echt nodig, zeker met kinderen, ik weet niet of je bekend bent met de website "muiswerk"maar dat krijgen veel kinderen op school tegenwoordig, dat is een systeem waarmee ze thuis via die website hun soort van huiswerk en extra werk kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is daar slim aan? Internet is ook overbodig voor bijstandstrekkers. En je pikt geen TV in, ze kijken gewoon gezellig mee met de kinderen van de buren. Die zullen wel dezelfde opdracht hebben gekregen van de meester.
Internetten kan vaak gewoon op school en in de bibliotheek. Bij die laatste instantie kan ook de bijstandstrekker zelf terecht voor die ene keer dat 'ie eens op het idee komt om werk te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Internet is echt nodig, zeker met kinderen, ik weet niet of je bekend bent met de website "muiswerk"maar dat krijgen veel kinderen op school tegenwoordig, dat is een systeem waarmee ze thuis via die website hun soort van huiswerk en extra werk kunnen doen.
De leraar kan dat dan op zijn of haar computer controleren en nieuwe werkjes geven om te doen.
Daarnaast is een baan zoeken zonder internet gewoon niet te doen, de meerderheid plaatst hun vacature alleen op het internet en kan je ook alleen met e-mail reageren.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:08 schreef Baas_Rudi het volgende:
Kunnen ze dan niet beter gewoon gaan werken in plaats van hun handje op te houden?
De meeste Bijstanders doen wel hun best hoor, en om nou dagelijks die pc in de bieb bezet te houden is ook zo wat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Internetten kan vaak gewoon op school en in de bibliotheek. Bij die laatste instantie kan ook de bijstandstrekker zelf terecht voor die ene keer dat 'ie eens op het idee komt om werk te gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |