quote:'Heerenveen licht optie in contract Ziyech'
SC Heerenveen heeft het contract met Hakim Ziyech met een jaar verlengd. De Friezen lichtten deze week de optie in het aflopende contract van de smaakmaker. Dat meldt de Leeuwarder Courant.
Ondanks de verlenging van het contract lijkt Ziyech komende zomer te vertrekken. De club en speler zijn al tijden in gesprek over het verlengen van het contract, maar konden nog niet tot overeenstemming komen. Ondertussen staat de speler bij meerdere clubs op het verlanglijstje. Door het lichten van de optie heeft de Eredivisionist zich in elk geval verzekerd van een transfersom.
Dat zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen,was wel erg wishful thinking dat we 'm gratis konden ophalenquote:
Dat denk ik ook inderdaad, (ik zie hem eerder in A'dam tekenen) maar je weet maar nooitquote:
Kortom : Jeugd van Feyenoord bestaat voornamelijk uit paupers?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geld en opgroeien in een achterstandswijk/arm gezin.
Jep, zie je toch ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom : Jeugd van Feyenoord bestaat voornamelijk uit paupers?
Ik kan nu al raden wat hierop de reactie gaat zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Maastoren het volgende:
Met die paupers al een jaar of 4 op rij de beste jeugdopleiding van Nederland
Niet zo bekend met de jeugd van Feyenoord.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Maastoren het volgende:
Met die paupers al een jaar of 4 op rij de beste jeugdopleiding van Nederland
Ik zal het laten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik kan nu al raden wat hierop de reactie gaat zijn.
quote:
Achterwijken van Kopenhagen en Malmoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat elke jeugdopleiding uit een grote stad wel een groot aantal straatschoffies heeft. Jullie zullen ook wel genoeg bijlmerboys in de jeugdopleiding hebben denk ik zo?
Is de pouleïndeling al bekend dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helaas. Gelukkig spelen we gezellig tegen Happel en zijn vriendjes, die kunnen er vast geen klote van.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:29 schreef Akilla het volgende:
Ik zou het zo mooi vinden als we deze zomer kuijt, kalou en ziyech zouden kunnen halen !! Zal vast wel niet gebeuren
Maar liever Kuijt dan Havenaar.quote:
Nee, maar we hebben connectiesquote:
Dat was n.a.v Liesveld toch, toen we 2 keer onterecht rood (eerste geel was geen geel, rood was geen rood) kregen in De Kuip tegen Twente?quote:
Liever Charisteas dan Kuijt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Maar liever Kuijt dan Havenaar.
Maar goed die heeft nog contract tot 2015 en daar moet je natuurlijk nooit meer voor gaan betalen.
Klopt, en dat heb ik toen al keihard debunked. Zijn maar twee redenen voor bij Feyenoord:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef Pistone het volgende:
@VarkenoordWatch: Hardeveld is na Lopes Cabral, Dammers en Karsdorp de vierde tweedejaars A-junior die dit seizoen een profcontract krijgt.
Er riep hier toch iemand dat er geen geld meer voor zou zijn ?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het door deze spelers niet kunnen contracteren van je talentsvolste jeugdspelers.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Rodneys enzo? Die zijn allemaal te jong. Verder is echt alles en iedereen met potentie uit de A vastgelegd hoor?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, nog wel een heel zooitje meer, die worden gevolgd door clubs in binnen- en buitenland. En nee.
Daarna kwam meneer met o.a. drie jeugdspeler die alledrie nog geen 17 zijn en waarvan bijvoorbeeld Verdonk een pleurismentaliteit heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
Nah man. Alles wat potentie heeft ligt wel vast hoor.
Koeman haalt ze er niet voor niets bij afgelopen maand.quote:Waarop trainer Ronald Koeman op een zonnig Varkenoord kon beschikken over een complete selectie én de A-junioren Rick Karsdorp en Jeff Hardeveld.
Liever schaken dan armenteros.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Maar goed die heeft nog contract tot 2015 en daar moet je natuurlijk nooit meer voor gaan betalen.
Wellicht heeft hij een clausule.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Eens, de nadruk ligt meer dan ooit op de jeugd bij Feyenoord dus het lijkt me sterk dat ze volledig opgeleid worden en als het moment dan daar is er geen budget meer voor een contract is. Ik mag hopen dat de jaren van zulk wanbeleid voorbij zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, en dat heb ik toen al keihard debunked. Zijn maar twee redenen voor bij Feyenoord:
1) Leeftijd (nog geen 17/18, dus de lengte van het contract is enorm beperkt). Als je te vroeg tekent krijg je van die Wijnaldems, Ferretjes en Castaignos'jes.
Aan de andere kant: nog niet tekenen als ze 16 zijn, krijg je Rodneys..
2) Niet goed genoeg of kutmentaliteit.
Heeft geen klote met poen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |