Of je zit te trollen, of je hebt al heel lang geen sollicitatie meer gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er geen eigen vervoer bij staat kan het gaan om een lease auto bijvoorbeeld, of werk vanuit huis. Daarom is 'eigen vervoer' niet gelijk aan 'een auto hebben'. Ik snap wel dat veel mensen dat denken want hey, lekker makkelijk, een verantwoording voor een luxe artikel (droger anyone?), maar zo werkt het niet.
Laten we dan het begrip 'Eigen vervoer' van de Belastingdienst hanteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
hilarisch man, een eis is eigen vervoer hebben en jij komt met het OV.
Dan heb je helemaal gelijk op het punt dat openbaar vervoer niet gelijk staat aan eigen vervoer. Maar de step, het skateboard, de auto, de fiets, het winkelwagentje waarin je je laat voortduwen etc. dus wel en niet enkel de auto!quote:U gaat met eigen vervoer naar uw werk
Lees voor
Bent u in loondienst? En gaat u met eigen vervoer naar uw werk, bijvoorbeeld met de auto of de fiets? Dan hebt u geen recht op reisaftrek. Uw werkgever mag u in 2014 wel maximaal ¤ 0,19 per kilometer onbelast vergoeden.
Gaat u, behalve met eigen vervoer, ook met het openbaar vervoer naar uw werk? Dan kunt u wel in aanmerking komen voor reisaftrek voor het deel dat u met het openbaar vervoer reist.
Zeg ik dan dat het een auto moet zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan zijn er nog steeds genoeg andere opties behalve de auto.
Nou snap ik waarom half nederland 's ochtends altijd vast staat, godallemachtig. De auto MOET EN ZAL, en het KAN ECHT NIET ANDERS dan met de autofucking hell wat een kortzichtigheid.
Dat je die in oost groningen of in meer landelijke gebieden harder nodig hebt dan in de randstad is logisch maar de meeste mensen wonen in de randstad en de meeste files staan ook in de randstad.
Ja het eerste, al 11 topics lang en ook in de andere topics over de bijstand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of je zit te trollen, of je hebt al heel lang geen sollicitatie meer gedaan.
Ik vermoed het eerste.
Eigenlijk had ik ook allang ontslagen moeten zijn toen ik mijn auto wegdeed aangezien 'eigen vervoer' bij mijn werk ook een vereiste is. Ik moet zelfs regelmatig naar klanten door het hele land.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vermoed het eerste.
Nee niet enkel de auto, dat klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we dan het begrip 'Eigen vervoer' van de Belastingdienst hanteren.
[..]
Dan heb je helemaal gelijk op het punt dat openbaar vervoer niet gelijk staat aan eigen vervoer. Maar de step, het skateboard, de auto, de fiets, het winkelwagentje waarin je je laat voortduwen etc. dus wel en niet enkel de auto!
Ik had toch wel verwacht dat iemand die 8 jaar een eigen bedrijf heeft gehad weet wat eigen vervoer inhield. Blijkbaar had ik het mis. Maar ja, aan de andere kant, iemand die al 8 jaar een eigen bedrijf had en er zo berooid vanaf komt bij een scheiding, dat zegt wel genoeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vermoed het eerste.
Dus vallen al die sollicitaties die eerder genoemd werden en waarbij de auto verplicht zou zijn omdat men eist dat je eigen vervoer hebt dus niet onder die noemer.quote:
Dus ik mag niet gaan lopen als ik dat wil? flauw hoor...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we dan het begrip 'Eigen vervoer' van de Belastingdienst hanteren.
[..]
Dan heb je helemaal gelijk op het punt dat openbaar vervoer niet gelijk staat aan eigen vervoer. Maar de step, het skateboard, de auto, de fiets, het winkelwagentje waarin je je laat voortduwen etc. dus wel en niet enkel de auto!
Mooi, conclusie: auto niet nodig als er eigen vervoer staat.quote:
JA MAAR DAT IS GEEN EIGEN VERVOER SNAP DAT DAN. ALLEEN EEN AUTO IS EIGEN VERVOERRRRRRRRRRRRRR arrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat het een auto moet zijn?
Als werkgever X bij mij om de hoek zit zal het hem een rotzorg zijn dat ik zelfs geen auto/brommer/fiets heb en gewoon lopend naar het werk kom.
Maccie lees je even mee? Ik zie de excuses wel in DM-vorm verschijnen, of je mag het ook in het openbaar in dit topic doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dus vallen al die sollicitaties die eerder genoemd werden en waarbij de auto verplicht zou zijn omdat men eist dat je eigen vervoer hebt dus niet onder die noemer.
Dit topic wordt echt met elke post leukerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA MAAR DAT IS GEEN EIGEN VERVOER SNAP DAT DAN. ALLEEN EEN AUTO IS EIGEN VERVOERRRRRRRRRRRRRR arrrrrrrrrrrrrrr.
Nu is het wachten op Ouder1 die uit een eigen situatie, een kennis of een oom van haar, een verhaal gaat ophangen over waarom er echt 1,2,3 of 5 auto`s nodig zijn, volgeladen met drogers, voor mensen in de bijstand of minima.
Ja Scorpie, zal ik je even quoten waarbij jij zegt dat OV ook eigen vervoer is ??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maccie lees je even mee? Ik zie de excuses wel in DM-vorm verschijnen, of je mag het ook in het openbaar in dit topic doen.
Weet je waarom ik weet dat je aan het trollen bent? Omdat je dit nu al meerdere keren heb beweerd, ik al meerdere keren heb uitgelegd wat mijn situatie is en je daar meerdere keren overheen hebt gelezen voor het gemak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat iemand die 8 jaar een eigen bedrijf heeft gehad weet wat eigen vervoer inhield. Blijkbaar had ik het mis. Maar ja, aan de andere kant, iemand die al 8 jaar een eigen bedrijf had en er zo berooid vanaf komt bij een scheiding, dat zegt wel genoeg.
Ja verdomme Scorpie, mijn auto kost ruim ¤ 540 per maand, dat kan nooit met een bijstandsuitkering natuurlijk, dus de uitkeringen moeten omhoog!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA MAAR DAT IS GEEN EIGEN VERVOER SNAP DAT DAN. ALLEEN EEN AUTO IS EIGEN VERVOERRRRRRRRRRRRRR arrrrrrrrrrrrrrr.
Nu is het wachten op Ouder1 die uit een eigen situatie, een kennis of een oom van haar, een verhaal gaat ophangen over waarom er echt 1,2,3 of 5 auto`s nodig zijn, volgeladen met drogers, voor mensen in de bijstand of minima.
Maar dat is je eigen schuld !!!! Moet je je man maar niet vertrouwen, moet je zelf maar sparen !!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je waarom ik weet dat je aan het trollen bent? omdat je dit nu al meerdere keren heb beweerd, ik al meerdere keren heb uitgelegd wat mijn situatie is en je daar meerdere keren overheen hebt gelezen voor het gemak.
Maar nogmaals, misschien begrijp je het dit keer wel, ik had spaargeld, alleen mijn lieve ex-man heeft dat van de rekening af gehaald voor de scheiding en god weet wat mee gedaan, dus vandaar dat alles weg is.
lol, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar dat is je eigen schuld !!!! Moet je je man maar niet vertrouwen, moet je zelf maar sparen !!!!
Altijd maar slachtoffer spelen !!!!
(Scorpie mode)
Ja ik word er een beetje flauw van. We hebben iemand die de meest krankzinnige uitzonderingssituaties bedenkt om vooral luxegoederen te verantwoorden voor minima en bijstandtrekkers, dan hebben we nog een clown die allerlei onzin uitkraamt en dat niet ondersteunt door links of quotes van users en dan als klap op de vuurpijl iemand die na 8 jaar een bedrijfje gehad te hebben niet wil erkennen dat eigen vervoer niet gelijk staat aan een auto en dus maar vind dat anderen trollen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit topic wordt echt met elke post leuker![]()
Jongen ga fietsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar dat is je eigen schuld !!!! Moet je je man maar niet vertrouwen, moet je zelf maar sparen !!!!
Altijd maar slachtoffer spelen !!!!
(Scorpie mode)
Hey, ik zeg tenminste nergens dat het OV onder eigen vervoer valt of dat fietsen gratis is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik word er een beetje flauw van. We hebben iemand die de meest krankzinnige uitzonderingssituaties bedenkt om vooral luxegoederen te verantwoorden voor minima en bijstandtrekkers, dan hebben we nog een clown die allerlei onzin uitkraamt en dat niet ondersteunt door links of quotes van users en dan als klap op de vuurpijl iemand die na 8 jaar een bedrijfje gehad te hebben niet wil erkennen dat eigen vervoer niet gelijk staat aan een auto en dus maar vind dat anderen trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |