Net pas het hele artikel gelezen. Het is volgens mij niet meer dan wilde benadering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is ook nogal een raar samengesteld bedrag zo te lezen
Naar de kapper gaat zit er ook al bij
Lekker aan de La Trappequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:52 schreef MissGump het volgende:
Dat is ongeveer 5 speciaalbiertjes!! Gegarandeerd een topdate dan!![]()
Gewoon doordaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:56 schreef Sannne het volgende:
@HJ, nee dat niet eens. Gewoon een enorm gecompliceerde man, gigantisch jaloers, bezitterig, dominant en onredelijk.
En dat ie alleen maar op de bank wil zitten ipv iets leuks doen zal wel leeftijd zijn ja
Maar nu.. Weer gewoon doordaten of even alles laten? Ik neig naar het eerste, wil er niet te lang bij stil blijven staan en mezelf ook dwingen door te gaan en me niet weer door hem te laten inpalmen.
Nouja, ik zie wel hoe het loopt.
Daar kom ik nu ongeveer aan. In 2013 0 dates gehad en in 2014 inmiddels met vier dames gedate. Nu is de vervolgvraag natuurlijk of je ook gelezen hebt na hoeveel dates het gemiddeld 'raak' is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:57 schreef Cue_ het volgende:
Net gelezen dat de gemiddelde single zo'n 2 dates heeft per jaar.
Ze zouden t hier eens moeten meten
Als ej even verder leest.. waren het gem 12 dates per jaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kom ik nu ongeveer aan. In 2013 0 dates gehad en in 2014 inmiddels met vier dames gedate. Nu is de vervolgvraag natuurlijk of je ook gelezen hebt na hoeveel dates het gemiddeld 'raak' is?
Sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:00 schreef Silenus het volgende:
Yats' ego om 10.58.18:![]()
![]()
![]()
Yats' ego om 10.58.44:![]()
![]()
Delirium Tremens!quote:
Ik keek weer eens niet verder dan mijn neus lang isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je even verder leest.. waren het gem 12 dates per jaar
Scheelt dat mijn ego best wat kan hebben. Ik mag ook niet klagen over het aantal dates de laatste tijd. Vanavond heb ik het beloofde etentje bij de 'voetbaldame' van vorige week, vrijdag de date die vorige week niet door ging en zaterdag misschien weer een date.quote:Yats' ego om 10.58.18:![]()
![]()
![]()
Yats' ego om 10.58.44:![]()
![]()
Dan geloof je het niet. Daar kan ik niet mee zitten. Dat ik nu meer date betekent overigens niet dat er ook met al die vrouwen iets gebeurd. Dat blijft vooralsnog mijn achilleshiel, ik kan prima een gezellige avond hebben maar dat leid niet per definitie tot zoenen of meer. Sterker nog, vaker leid het tot niet dan tot iets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt het nog niet eens geloofwaardig brengen in tekst...
Sorry maar ik geloof het gewoon allemaal niet zo bij jou als je zegt dat je vol zelfvertrouwen bent Blabla
Dit meen je niet denk ik?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als de vrouw het niet gezellig vindt, wil ze meestal splitsen, aangezien ze niet wil dat de man dan nog iets tegoed heeft van der![]()
Dus zorg gewoon voor nare dates, kost het alleen je eigen deel
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over rekeningen delen gesproken,
Failquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over rekeningen delen gesproken, meestal wordt er gedeeld. Ik wil dan wel betalen en dan zegt de dame in kwestie, ik betaal wel.. Sta je daar helemaal flabbergasted te kijken, ehm![]()
De volgende date is dan op mijn kosten uiteraard!
ik hoor dat de AOW tegenwoordig ook niet meer is wat het geweest isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef Sannne het volgende:
Ik laat een man ook echt niet alles betalen hoor. Pleurt op
FYquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik hoor dat de AOW tegenwoordig ook niet meer is wat het geweest is
Heeft hij je zo hard uitgewoond dat hij ook recht had op een uitwonende beurs?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef MissGump het volgende:
Die date van 7 jaar jonger die er op stond mijn biertjes te betalen van zijn stufi
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft hij je zo hard uitgewoond dat hij ook recht had op een uitwonende beurs?
Nada niks gebeurd, en hij wist ook al dat er niks ging gebeuren toen hij er op stond om te betalen. True gentleman!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze grap ken ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je gewoon superstufi aan kan zetten voor dit soort gevallenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nada niks gebeurd, en hij wist ook al dat er niks ging gebeuren toen hij er op stond om te betalen. True gentleman!
Dat je wakker wordt, dat de IB-Groep opeens 250 euro heeft bijgeschrevenquote:
900 omdat je superstufi aan hebt staanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat je wakker wordt, dat de IB-Groep opeens 250 euro heeft bijgeschreven
Nice
ik splits niks in nquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:28 schreef tcr het volgende:
Volgens mij al mijn paiq-dates altijd de rekening gesplitst. Niet meer dan normaal toch, was al duur genoeg al die dates![]()
Zelfs nu ik een relatie heb, gewoon splitsen. Binnenkort 1 jaar
Behalve als de dates niet aan was.. want dan komt er geen tweede om iets te "om de beurten "quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:11 schreef habitue het volgende:
Rekeningen splitsen ben ik allergisch voor.
Betaal dan gewoon om de beurt.
Ja ok maar dan heb ik gewoon pech. Daar ben ij man voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve als de dates niet aan was.. want dan komt er geen tweede om iets te "om de beurten "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |