Haha, Wie weet mag je wel meteen meedoenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dus ik ben ineens ook een acteur? Goh als ik dat wist had ikw el auditie gedaan voor de nieuwe star wars films.
Wie weetquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, je bent gebonden aan je contract?
Kan je niet 1 sappige detail loslaten? Ziet zij jou wel zitten?
Ben pitten
Ik geloof er zelf ook niets vanquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik geloof ook niet dat iedereen die aan het programma meedoet nog maagd is
Ik zal het eens op een andere manier vragen:quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:30 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Wie weet
[..]
Ik geloof er zelf ook niets van
Ik mag niks zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik zal het eens op een andere manier vragen:
Kan je bevestigen dat niks in het programma gescript is?
Of kan je daar geen uitspraken over doen? Dan heb jij niks gezegd, en trekken wij zelf de conclusies wel
Je moet wel echt nog steeds in Sinterklaas en de paashaas geloven als je daadwerkelijk denkt dat er helemaal niets gescript is. Retorische vraag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef Walter81 het volgende:
Kan je bevestigen dat niks in het programma gescript is?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet wel echt nog steeds in Sinterklaas en de paashaas geloven als je daadwerkelijk denkt dat er helemaal niets gescript is. Retorische vraag.
Ik geloof in Sinterklaas als geen ander... heb hem al een paar jaar van heel dichtbij mogen meemaken... ik kruip als het ware in zijn huidquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet wel echt nog steeds in Sinterklaas en de paashaas geloven als je daadwerkelijk denkt dat er helemaal niets gescript is. Retorische vraag.
"RTL5 is nog erger dan SBS6quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof in Sinterklaas als geen ander... heb hem al een paar jaar van heel dichtbij mogen meemaken... ik kruip als het ware in zijn huid![]()
![]()
Maar OT: De vraag was ook retorisch, maar zie het graag bevestigd. Ook al snap ik ook wel dat je in dat programma bedonderd wordt waar je bij staat. RTL5 is nog erger dan SBS6
Het zal bij de een wel meer in scene gezet zijn dan bij de ander. Of je hebt gewoon niet door in welke mate ze je gebruiken, dat kan ook nog. Want ik heb sowieso mijn vraagtekens bij de situaties waar jij je vrijwillig in laat manouevreren. (Verder vind ik je een leuke gast hoor!)quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dus ik ben ineens ook een acteur? Goh als ik dat wist had ikw el auditie gedaan voor de nieuwe star wars films.
Waarom zou dat beter slapen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:38 schreef Apotheose het volgende:
ach het is wel handig, een prullenbakjeEn een tweepersoonsbed slaapt toch sowieso veel fijner, zelfs al ben je alleen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan idd..quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:42 schreef Captainp00face het volgende:
Oja, Marcel, vorig seizoen baalde je van dat shot in de achtbaan, maar kwam die zwemvest-scene niet vrijwel op hetzelfde neer? Wat vond je daar dan van?
Ik kon er deze keer wel om lachen, vorige keer was de situatie ook iets anders omdat de de andere mensen die in de rij stonden te wachten nare opmerking maakten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:42 schreef Captainp00face het volgende:
Oja, Marcel, vorig seizoen baalde je van dat shot in de achtbaan, maar kwam die zwemvest-scene niet vrijwel op hetzelfde neer? Wat vond je daar dan van?
Is allemaal echtquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Dit is toch gewoon allemaal geacteerd? Maisy die ging dansen in de kamer met de surinamer terwijl mams meekeek. Dat kan toch niet?
waarom slaapt een eenpersoonsbed beter? Veel te krap toch?quote:
Daar waren wel veel dingen van in scene gezet, want toevallig stond ook net de cameraman buiten toen moeder aan kwam rijden met haar auto.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Dit is toch gewoon allemaal geacteerd? Maisy die ging dansen in de kamer met de surinamer terwijl mams meekeek. Dat kan toch niet?
2 persoonsbedden in je eentjequote:Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom slaapt een eenpersoonsbed beter? Veel te krap toch?
En als moeder binnenkomt: "Goh ik had haar niet thuis verwacht"... Ja en dat de cameraploeg je dan in de hal staat op te wachten, is ook normaal zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daar waren wel veel dingen van in scene gezet, want toevallig stond ook net de cameraman buiten toen moeder aan kwam rijden met haar auto.
Misschien wou moeder wel special ontmaagding techniken aan de ploeg laten zien en was die daarom daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En als moeder binnenkomt: "Goh ik had haar niet thuis verwacht"... Ja en dat de cameraploeg je dan in de hal staat op te wachten, is ook normaal zeker?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 persoonsbedden in je eentje
Lekker dwars liggen, doe ik overdag ook, dus waarom 's nachts ook niet
als je zo wanhopig bent dat je elke neger wel wilt.... Ja dan is de kans inderdaad erg groot dat er niks meer van haar maagdenvlies over isquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Ach die macy is allang bont en blauw geneukt.
Netzoals avithal ofzo van vorig seizoen
Een 1 persoons is in je eentje toch ruim zat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom slaapt een eenpersoonsbed beter? Veel te krap toch?
Grijp je kans, ze is nog maagdquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Max-Westerman het volgende:
wie?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:11 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Grijp je kans, ze is nog maagd
Ik kwam Avithal laatst tegen op Tinderquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Marcel is zwaar te goed voor Karin. Zij neemt nog een relatie met het mongoloïde puppytje van mijn buurmeisje. Kom aan zegquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geniet elke week.
En hoop zo dat Marcel nu eindelijk de ware heeft gevonden, ik vind jouw en Karin echt perfect bij elkaar passen. Maar wordt alsjeblieft iets meer lichamelijk met Karin, je hoeft er niet direct op te duiken maar een armpje eromheen of een schouderklopje is al meer dan voldoende!
Die Macy mogen ze weghouden, zal ongetwijfeld een stuk gespeeld zijn maar in de basis is het gewoon een naief meisje met een verschrikkelijk bemoeizuchtige moeder. Bah.
Dat is een plausibele theorie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Karin lijkt me ook niet eens betrouwbaar, die zoekt een tijdje later een Marcel 2.0 op een lampenkappen-beurs met het smoesje "ja, die relatie is aan het doodgaan"...
Super negatief, deze theoriequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Karin lijkt me ook niet eens betrouwbaar, die zoekt een tijdje later een Marcel 2.0 op een lampenkappen-beurs met het smoesje "ja, die relatie is aan het doodgaan"...
Dit wel ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:05 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Marcel is zwaar te goed voor Karin. Zij neemt nog een relatie met het mongoloïde puppytje van mijn buurmeisje. Kom aan zeg![]()
Daarvoor weten we natuurlijk te weinig van d'r ex/huidige (of vorige) relatie. Misschien was die vent wel echt een eikel, of iemand die geen moeite/tijd in de relatie stak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:46 schreef hmmmz het volgende:
Ik moet echt minder IHHNNG kijken / hier lezen. Ik droomde een paar dagen geleden dat ik op een vage manier in een programma van Ewout was beland en hij me op allerlei manieren probeerde op te lichten en voor lul te zetten. Toen heb ik hem op z'n bek geslagen en werd ik wakker
Welcome to the internetquote:Op zondag 30 maart 2014 01:17 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Daarvoor weten we natuurlijk te weinig van d'r ex/huidige (of vorige) relatie. Misschien was die vent wel echt een eikel, of iemand die geen moeite/tijd in de relatie stak.
Vind overigens dat mensen hier en op Twitter overigens wel iets normaler kunnen reageren wat betreft haar. Nee ze is niet de mooiste en ja ze is nogal apart, maar sommige reacties....bijna haatvol.
Je zal het maar lezen over jezelf.. Zeker als ze autistisch blijkt te zijn (zo komt ze wel over) is het triest om d'r voor mongool, paardenbek of wat dan ook uit te maken.
Dat is zeker zo idd. Maar je kan je mening geven en je kan (een misschien wel geestelijk afwijkend) een persoon, die verder waarschijnlijk geen vlieg kwaad doet, kwetsen door d'r uit te schelden en weg te zetten als domme mongool. Dan heb ik het niet over iemand die een keer lacht om 'plausibel' want dat doe ik zelf ook, maar op hufters die (meestal laf anoniem) op b.v. Twitter zulke mensen voor "lelijke zwakzinnige paardenbek" of iets dergelijks uitmaken. Waarom iemand zo hard de grond in willen boren?quote:Op zondag 30 maart 2014 03:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welcome to the internet
Het land waar iedereen een mening over je heeft zonder je echt te kennen.
Idd, dat gaat wel wat te ver. Maar hee, internet he. Dus anoniemquote:Op zondag 30 maart 2014 03:17 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo idd. Maar je kan je mening geven en je kan (een misschien wel geestelijk afwijkend) een persoon, die verder waarschijnlijk geen vlieg kwaad doet, kwetsen door d'r uit te schelden en weg te zetten als domme mongool. Dan heb ik het niet over iemand die een keer lacht om 'plausibel' want dat doe ik zelf ook, maar op hufters die (meestal laf anoniem) op b.v. Twitter zulke mensen voor "lelijke zwakzinnige paardenbek" of iets dergelijks uitmaken. Waarom iemand zo hard de grond in willen boren?
Grapje moet kunnen, maar iets milder/normaler reageren mag ook wel...
Hoe anoniemer idd, hoe erger.quote:Op zondag 30 maart 2014 06:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, dat gaat wel wat te ver. Maar hee, internet he. Dus anoniem
Hahaha, vooral punt 11, heerlijk. Who the fuck pakt de dildo van een vriendin op, gadverdamme!quote:Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef Zhano het volgende:
Kwam dit net tegen: http://www.upcoming.nl/ca(...)het-nog-nooit-gedaan
Mocht je nog wat Macy-momentjes 'gemist' hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |