SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Idd.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
Verliefd zijn![]()
komt alleen maar narigheid van
Dat is de enige juiste mentaliteit. Sowieso. Tijd aan andere bestedenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Idd.Toestaan om jezelf labiel te laten zijn
whyquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Tijd om Win 7 + Win Server 2012 maar weer eens in Hyper-V te installeren.
heb ik op de ict opleiding toen allemaal moeten doen alleen werkte we nog met xp en windows server 2003quote:
Tijd aan anderen besteden als investering kan wel, daar win je wat mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste mentaliteit. Sowieso. Tijd aan andere besteden
Niets mis mee.quote:
Maar besteed je dan tijd aan een anders of investeer je in jezelf?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijd aan anderen besteden als investering kan wel, daar win je wat mee.
[..]
Niets mis mee.
Haha, niet veel verandering dusquote:Op maandag 24 maart 2014 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb ik op de ict opleiding toen allemaal moeten doen alleen werkte we nog met xp en windows server 2003
Echt heel limiterend programma iddquote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha, niet veel verandering dus
Srsly..Hyper-V
Uiteindelijk het laatste mits je het goed doet.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar besteed je dan tijd aan een anders of investeer je in jezelf?
Flquote:
quote:
Oké. Dan blijf ik flink wat tijd in mijzelf investeren aan de hand van jouw posts.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk het laatste mits je het goed doet.
[..]
Fl
[..]
Kan niet wachten tot ik 27 ben.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
ff kieken of mijn uitkering al gestort is
krijg nog stufi jwzquote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan blijf ik flink wat tijd in mijzelf investeren aan de hand van jouw posts.
[..]
Kan niet wachten tot ik 27 ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |