abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2014 @ 22:34:44 #26
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138138016
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hmja, jij wint :D Ik sta ietsje minder kut.

Mijn hok staat (hangt) er zo bij..

[ afbeelding ]

Hele verhaal overigens hier te lezen w/ PTA / [PROJECT] Suzuki GSF600n Bandit in ere herstellen
En dat grind, echt alles raak je daarin kwijt :( Gloeiende schijtzooi is het.
Ach een maatje van me heeft hetzelfde en misschien hebben we binnenkort een schuurtje ofzo geregeld :)

Ja ben al geabboneerd, je pakt het wel lekker grondig aan.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 24 maart 2014 @ 22:35:44 #27
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138138056
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:31 schreef Fiorano het volgende:
Man zo handig ben ik niet hoor.
Ik ook niet, een handleiding bestellen en een doppensetje. En voor je het weet heb je 3 auto's en een boel gereedschap :(
pi_138138076
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:34 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

En dat grind, echt alles raak je daarin kwijt :( Gloeiende schijtzooi is het.
Ach een maatje van me heeft hetzelfde en misschien hebben we binnenkort een schuurtje ofzo geregeld :)

Ja ben al geabboneerd, je pakt het wel lekker grondig aan.
Dat wil ik wel geloven ja :D

Ik heb zaterdag ook maar besloten gewoon een bolt kit te kopen voor de hele motor :') Ik ben zoveel schroefjes kwijt geraakt dat ik niet eens ga beginnen aan het uitzoeken welke en los bestellen _O- Maar dat grind is nog wel een stapje erger ja :{ Ligt ook comfortabel denk ik..

Ik heb later de hele handel naar het plafond gehesen met een paar goeie spanbanden. Mijn rug was me zéér dankbaar. Staand werken _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 24 maart 2014 @ 22:39:24 #29
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138138237
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat wil ik wel geloven ja :D

Ik heb zaterdag ook maar besloten gewoon een bolt kit te kopen voor de hele motor :') Ik ben zoveel schroefjes kwijt geraakt dat ik niet eens ga beginnen aan het uitzoeken welke en los bestellen _O- Maar dat grind is nog wel een stapje erger ja :{ Ligt ook comfortabel denk ik..
Haha heel herkenbaar, ik heb nu echt ook een verzameling met de meeste uiteenlopende dingen en maten..

Daarom heb ik die oude stoelzittingen, ligt echt prima ;)
Ach het voordeel is dat als ik klaar ben met dat hok ik er een dikke 3 jaar geen omkijken meer naar heb, ja een keer olie vervangen en banden maar dat is een uurtje werk. Of de turbo moet ploffen.

Maar je sleutelt ook nog thuis? Is je pa ook zo'n fan van de hobby :(
pi_138138437
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Haha heel herkenbaar, ik heb nu echt ook een verzameling met de meeste uiteenlopende dingen en maten..

Daarom heb ik die oude stoelzittingen, ligt echt prima ;)
Ach het voordeel is dat als ik klaar ben met dat hok ik er een dikke 3 jaar geen omkijken meer naar heb, ja een keer olie vervangen en banden maar dat is een uurtje werk. Of de turbo moet ploffen.

Maar je sleutelt ook nog thuis? Is je pa ook zo'n fan van de hobby :(
Zo ben ik er ook in aan het gaan. Pak nu eigenlijk alles aan wat ik tegenkom. Hij heeft ook 100.000km gelopen wat érg veel is voor een motor en dan komt ook het hele onderhoudsschema samen. Dus ik doe nu werkelijk alles wat in principe aan onderhoud moet gebeuren maar waar je normaal niet aan toekomt.

Enige waar ik echt tegenop zie, is het vervangen van de distributieketting. Dat moet echt want die is zwaar versleten, maar om dat nou buiten te doen :{ Één goeie windvlaag en ik heb mijn carter vol zand. Nou hebben we wel een kleine werkbank beneden in de kelder, maar dan moet dat blok wel de trap af. En dat is me toch een partij zwaar zeg :X

En dit alles inderdaad tot groot ongenoegen van Blacklining Senior :+ Hij heeft me zelfs een paar honderd euro gegeven omdat hij dan hoopt dat ik sneller door kan werken en eerder opgerot ben _O- En ik vind het ook irritant. Want ik ben met het OV anderhalf uur bezig om er te komen en weer terug te gaan. Kan dus moeilijk 'even' een half uurtje gaan sleutelen. Dat vertraagt alles énorm.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138138450
Woensdag bandenwissel + complete check. Die bandenwissel is 65 euro, maar mijn gevoel zegt dat er wel iets aan vervanging toe is.. Ik wacht het naargeestig af.. Ik hoor die stem nu al door de telefoon:

"Hallo meneer Mallet! Nou we hebben de auto even helemaal nagekeken en er zijn toch wel een aantal zaken die aan vervanging toe zijn, te weten.."
  maandag 24 maart 2014 @ 22:52:22 #32
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138138832
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef BlackLining het volgende:
Enige waar ik echt tegenop zie, is het vervangen van de distributieketting. Dat moet echt want die is zwaar versleten, maar om dat nou buiten te doen :{ Één goeie windvlaag en ik heb mijn carter vol zand. Nou hebben we wel een kleine werkbank beneden in de kelder, maar dan moet dat blok wel de trap af. En dat is me toch een partij zwaar zeg :X
Ik denk toch dat je heel erg jaloers zou zijn op mijn 3x5 meter aan klein schuurtje dat ik thuis heb staan, maakt dat soort klusjes wel makkelijk. Alleen past daar geen auto in.

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef BlackLining het volgende:
En dit alles inderdaad tot groot ongenoegen van Blacklining Senior :+ Hij heeft me zelfs een paar honderd euro gegeven omdat hij dan hoopt dat ik sneller door kan werken en eerder opgerot ben _O- En ik vind het ook irritant. Want ik ben met het OV anderhalf uur bezig om er te komen en weer terug te gaan. Kan dus moeilijk 'even' een half uurtje gaan sleutelen. Dat vertraagt alles énorm.
Haha , dat is principieel iets wat mijn vader nooit zou doen :D Maar een complete blokrevisie is ook niet iets wat ik thuis zou doen, kost me echt teveel tijd. Die bak moet gewoon rijden anders vliegt ie eruit .

Ach voor mij was het destijds de keus, of een dieseltje rijden of het huis uit... En ik ben nog best wel blij met hotel mama :P

Maar het allerfrusterende is dat er op mijn bijbaantje 3 dikke bruggen staan waar ik nooit gebruik van kan maken, en dat mijn werkgereedschap uitgebreider en beter is dan mijn eigen setjes :')
pi_138140779
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik denk toch dat je heel erg jaloers zou zijn op mijn 3x5 meter aan klein schuurtje dat ik thuis heb staan, maakt dat soort klusjes wel makkelijk. Alleen past daar geen auto in.

[..]

Haha , dat is principieel iets wat mijn vader nooit zou doen :D Maar een complete blokrevisie is ook niet iets wat ik thuis zou doen, kost me echt teveel tijd. Die bak moet gewoon rijden anders vliegt ie eruit .

Ach voor mij was het destijds de keus, of een dieseltje rijden of het huis uit... En ik ben nog best wel blij met hotel mama :P

Maar het allerfrusterende is dat er op mijn bijbaantje 3 dikke bruggen staan waar ik nooit gebruik van kan maken, en dat mijn werkgereedschap uitgebreider en beter is dan mijn eigen setjes :')
Zo'n schuur zou wel lekker zijn ja. Buiten sleutelen opzich is niet zo'n probleem los van dat je weersafhankelijk bent en veel kwijt raakt. Maar bij operaties aan het motorblok, wil je gewoon binnen staan. Dat is allemaal zó gevoelig voor vervuiling, dat kan simpelweg niet buiten.

En dat gereedschap, ik heb inmiddels ook een flinke verzameling ja _O_ Al ben ik iemand die alles kwijt raakt. Ik heb dus (bewust) veel goedkoop gereedschap wat opzich prima is, maar wat zo vervangen is mocht het kwijt raken of kapot gaan. Daarnaast heb ik een goede Rahsol set voor als iets écht goed moet gebeuren, maar daar ben ik zo zuinig op dat ie eigenlijk altijd in de kast ligt. Mijn droomgarage hangt vol met het complete assortiment van Snap-On O+

Brug heb je voor een motor gelukkig niet nodig. Ik heb aan de dwarsbalken van het dak van die carport van die bouwklemmen gezet. Daar een haak aan en een spanband er doorheen. Zo hangt de motor aan drie spanbanden. Dat hoef je bij een auto niet te proberen denk ik :D
pi_138142864
Kort ritje vanavond, maar dit maakte veel goed:

_O_ _O_ 450 pk!
pi_138142973
Niceee! :D
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 01:07:56 #36
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138144231
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:08 schreef RTS91 het volgende:

[ afbeelding ]

_O_ _O_ 450 pk!
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ O+ O+ O+ O+ O+
pi_138145315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:08 schreef RTS91 het volgende:

[ afbeelding ]

_O_ _O_ 450 pk!
Je bent hiker toch? Dan zou ik even ergens per ongeluk naar rechts gaan om langer onderweg te zijn. ;)
Wel een mooie bak, zou hem ook nog graag willen rijden.
pi_138145602
Dinsdagochtend _O_
pi_138145814
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 06:26 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je bent hiker toch? Dan zou ik even ergens per ongeluk naar rechts gaan om langer onderweg te zijn. ;)
Wel een mooie bak, zou hem ook nog graag willen rijden.
PC, helaas dus.
pi_138145935
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 07:43 schreef Amoeba het volgende:
Dinsdagochtend _O_
}:|
pi_138145962
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

}:|
Gisteren rond half 10 gaan slapen. Ik werd heerlijk uitgeslapen om 7 uur wakker. :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:33:05 #42
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138146085
Geweldige auto, die RS5! Mocht je hem nog even doorhalen tot 8500rpm? ~O>
pi_138146308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:33 schreef Sjouveur het volgende:
Geweldige auto, die RS5! Mocht je hem nog even doorhalen tot 8500rpm? ~O>
Helaas niet kunnen doortrekken, zat wel een fantastisch geluid in als ie even terugschakelde tijdens het accelereren. _O_
pi_138148513
Hikers:
Wat is jullie ervaring in de zomervakantie? Meer /minder werk?
Meerdaagse/buitenland ritten ?
Ben benieuwd
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:41:41 #45
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138148794
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:31 schreef RenaultSport het volgende:
Hikers:
Ben benieuwd
Minder/Nee/Nee
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138148911
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:31 schreef RenaultSport het volgende:
Hikers:
Ben benieuwd
Zoek gerust een zomerbaantje ernaast. Vorig jaar had ik in de hele maand augustus maar twee dagen werk. De eerste was rond 20 augustus, nadat ik twee weken fulltime beschikbaar had staan, maar nooit werd gebeld. Ik heb toen de 19de zelf gebeld naar kantoor, en toen werk gekregen. De tweede was eind augustus, met de maandwissel. Dus nee, veel werk zal het niet zijn vrees ik.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138149026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:45 schreef trolley het volgende:

[..]

Zoek gerust een zomerbaantje ernaast. Vorig jaar had ik in de hele maand augustus maar twee dagen werk. De eerste was rond 20 augustus, nadat ik twee weken fulltime beschikbaar had staan, maar nooit werd gebeld. Ik heb toen de 19de zelf gebeld naar kantoor, en toen werk gekregen. De tweede was eind augustus, met de maandwissel. Dus nee, veel werk zal het niet zijn vrees ik.
Ik heb vorig jaar augustus 66,5 uur gewerkt. En dan was ik ook nog maar de halve maand beschikbaar. Er is dus niks zinnigs te zeggen over werk in de zomervakantie.
pi_138151292
Wow dat zijn wel grote verschillen
pi_138152221
Als iedereen nou een vakantiebaantje zoekt, doe ik die paar ritjes wel :+ Deal :P?
pi_138152426
Ik denk niet dat ik er nog een baantje bij kan vinden... Tenzij ik weer iemand een zomervakantie lang iemand een wiskundestoomcursus kan geven, maar dat vermoed ik niet.
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')