neuh, wel E-klasses.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Maar rij jij ook dikke Audis is natuurlijk de hamvraag
Tjongejongequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, wel E-klasses.En ik maak meer uren als dan jullie. dus nog meer loon
Wel Valys? tof!! Dat is echt het gaafste vervoer, zeker met gezellige passagiers. Regiotaxi is mwah en zv ook mwah.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef Fiorano het volgende:
Vandaag ingewerkt bij de Taxiboer. gaat allemaal wel lukken. Voornamelijk even goed gekeken naar hoe je het e.e.a. vast moet zetten in de bus. Is Regiotaxi, zorgtaxi en Valys vervoer gemixt. Kan worden ingezet op 3 voertuigen. MB Sprinter van 5 of 7 meter (zonder airco) , Ford Galaxy of een Caddy Maxi. Aardig bedrijf, heb er zin in om zelfstandig te beginnen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:01 schreef trolley het volgende:
[..]
Naast de transportformulieren hoef je, in principe, geen andere formulieren mee. Ikzelf vind het altijd wel prettig om de OV gegevens ook in hardcopy bij de hand te hebben, dus daar neem ik ook altijd een print van mee.
Wat betreft je tweede vraag, over het eindigen in eigen woonplaats, dan is je eindtijd die je moet declareren de tijd dat je de auto aflevert. Dus stel je bent om 16:00 uur bij het afleveradres in jouw woonplaats, is dat de tijd die je kunt declareren.
Rest mij jou alleen nog veel rijplezier en succes te wensen voor morgen!![]()
Edit: Oh, en ik print ook altijd de ritgegevens uit die EW op het internet zet, nadat ze gebeld hebben voor werk. Dan heb je altijd alle gegevens bij de hand, zoals kenteken, type auto en eventueel telefoonnummers van contactpersonen!Thanks! Alleen werd ik een halfuur later gebeld dat mijn ritten zijn geannuleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier baal ik wel van, had mij er al op verheugd. De auto's waren een Golf en een Mercedes C klasse..![]()
Jup, zeker wel relaxed. Zijn alleen niet de meeste ritjes. Jup nieuwe Sprinter busjes, zowel kort als langs zijn rolstoel geschikt. Zitjes kunnen opgeklapt worden. Caddy kan 1 rolstoel in en 3 zitplekken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wel Valys? tof!! Dat is echt het gaafste vervoer, zeker met gezellige passagiers. Regiotaxi is mwah en zv ook mwah.
Wel nieuwe type Sprinter? (lange sprinter en caddy's zullen wel rolstoelbusjes zijn.)
Dan doet het extra pijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:59 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Thanks! Alleen werd ik een halfuur later gebeld dat mijn ritten zijn geannuleerd.
Hier baal ik wel van, had mij er al op verheugd. De auto's waren een Golf en een Mercedes C klasse..
Ja inderdaad. Helaas.. Ik hoop maandag dan mijn eerste rit te mogen doen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Dan doet het extra pijnGebeurt (bij mij) in ieder geval niet vaak, geannuleerde ritten!
Misschien krijg je nog een spoedje. Tip; zorg dat je om half 9 "wakker" bent en je telefoon op luid hebt staan. Spoedjes houden ze over het algemeen niet vast dus dan moet je direct opnemenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Helaas.. Ik hoop maandag dan mijn eerste rit te mogen doen!
Zet sowieso alleen de beltoon aan en verder niks, ben ook wel eens midden in de nacht wakker geschrokken van een notificatie die een nieuwe mail aangafquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef Viezze het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een spoedje. Tip; zorg dat je om half 9 "wakker" bent en je telefoon op luid hebt staan. Spoedjes houden ze over het algemeen niet vast dus dan moet je direct opnemen
Volgens mij kan dat bij mijn telefoon niet, maar ik zet dan de wekker om half 9, dan zet ik het geluid aan en dan slaap ik verderquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zet sowieso alleen de beltoon aan en verder niks, ben ook wel eens midden in de nacht wakker geschrokken van een notificatie die een nieuwe mail aangaf
Dankzij de wa groep was ik vandaag al om 7 uur ofzo wakker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zet sowieso alleen de beltoon aan en verder niks, ben ook wel eens midden in de nacht wakker geschrokken van een notificatie die een nieuwe mail aangaf
Ja ik half 8. Maar rond 7 uur ben ik meestal wel wakker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Elke dag om 7:15 hier. Behalve weekend natuurlijk
Haha, die shit is echt lekker man.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:26 schreef Schaafkaas het volgende:
Had net een mooie outfit klaargelegd voor morgen, zie ik ineens dit staan bij de extra klantinfo:
"Geen ondergoed boven de broeken uit."
Verdorie.Mooi ondergoed kan ook hartstikke representatief zijn hoor
Ik moest ook wel lachen om die ritinfoquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:26 schreef Schaafkaas het volgende:
Had net een mooie outfit klaargelegd voor morgen, zie ik ineens dit staan bij de extra klantinfo:
"Geen ondergoed boven de broeken uit."
Verdorie.Mooi ondergoed kan ook hartstikke representatief zijn hoor
OPquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:31 schreef Sjin het volgende:
Hey FOK'ers,
Ik ben onlangs terug gebeld en moet binnenkort op sollicitatie komen.
Die rijtest stelt dat nog iets voor of moet ik mij daar niet zo druk om maken?
Regio Zwolle zal het voor mij worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |