Inderdaad, ik ga er ook eentje pakken.quote:
Maar ik ben een vormloos wijfquote:Op maandag 24 maart 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige reden waarom die jurk dan zou opvallen is omdat jij 'm draagt. Wat een vormloos ding.
Jij bent rhu!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik ben een vormloos wijf
En ik heb serieus maar een hand vol dingen die ik aan kan naar serieuze volwassen mensen dingen
De rest is veel te hoerig
I second that!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent rhu!![]()
![]()
Ik wil je zien in zo'n hoerig jurkje.
Nou Bels, wanneer gaan we? Maken we er een dagje uit van.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat kan bijna elke dag dus
Moet je maar naar het zuiden af zakken
Daar ben ik elke dag.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat kan bijna elke dag dus
Moet je maar naar het zuiden af zakken
Komend weekend?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou Bels, wanneer gaan we? Maken we er een dagje uit van.
Deal! Welk hotel spreken we af rhu?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:19 schreef Belsezar het volgende:
Komend weekend?
Ik gooi de autotank wel vol!
Ik kan het fout hebben maar als ik het mij goed herinner kan je vanaf een bepaalde ringweg of snelweg naar jou zwaaien?quote:
Kloptquote:Op maandag 24 maart 2014 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar als ik het mij goed herinner kan je vanaf een bepaalde ringweg of snelweg naar jou zwaaien?
Awww, wil je die aan als we gaan meeten?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
En er is niet zoiets als te fancy
Ik wil deze enorm hoerige jurk maar hij is op!
[ afbeelding ]
Hmmm, toch eerder en liever... Trek je die uit als we meeten.. Ben het met Air eens... Modelloos ding.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Awww, wil je die aan als we gaan meeten?
maar hij is op!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan wil ik bij die meet zijn!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ander hoerig jurkje dan!quote:
Girls only meet, sorry Bels.quote:
Grmbl...quote:
Kusje erop?quote:
Dan verkleed je toch als vrouwquote:
En de dresscode voor de mannen?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef Sinceria het volgende:
Nee maar Bels, we gaan toch nog een mega BBQ meet houden! Dan moet de dresscode gewoon hoerig zijn voor alle dames!
Nou vooruit dan maarquote:
Dat heb 1 keer in mijn leven gedaan en dat was meer dan genoegquote:
Eigenlijk best wel juistquote:
En de mannen allemaal in pimp outfits zeker?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef Sinceria het volgende:
Nee maar Bels, we gaan toch nog een mega BBQ meet houden! Dan moet de dresscode gewoon hoerig zijn voor alle dames!
ook hoerig hoop ikquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk best wel juistDeze dames zijn toch bezet en mijn date van komende vrijdag niet
Hoerig bij een man?quote:
ja, ik denk aan de chippendalesquote:
Oh dan kom ik niet, ik ben niet stoerquote:
Je kunt je toch wel stoer aankleden?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan kom ik niet, ik ben niet stoer
Ja, je hoeft niet verbaasd te zijn hoorquote:
Ok heren, spijkerbroek, houthakkersshirt, boots en bakkebaarden ala Hugh Jackman in wolverine dusquote:
Leren pakkie. Maak me gek.......quote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel stoer aankleden?
Je inbox zit volquote:
Ja, zoiets dus!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok heren, spijkerbroek, houthakkersshirt, boots en bakkebaarden ala Hugh Jackman in wolverine dus
Dat zou alleen werken als ik mijzelf daar dan zeker in voel, anders slaat het nergens op.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel stoer aankleden?
Nou dan kom je gewoon als jezelf. Je bent toch geen vrouw, dus hoerig aankleden hoeft van mij niet,quote:Op maandag 24 maart 2014 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou alleen werken als ik mijzelf daar dan zeker in voel, anders slaat het nergens op.
Ik ben ook mezelfquote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou dan kom je gewoon als jezelf. Je bent toch geen vrouw, dus hoerig aankleden hoeft van mij niet,
Ik doelde op meer detailsquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Belsezar het volgende:
Ja, je hoeft niet verbaasd te zijn hoor
oh sorry! Niet meerquote:
Nou dat word baard laten staan dusquote:
Ok 27 jaar, donker haar, blauwe ogen, half frans half nederlandsquote:
Oh zo hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe leren kennen, wat gaan jullie doen.. eerste date.. Dat soor tdetails.
Alvast veel plezier!!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh zo haha
Etentje in amsterdam, braziliaans tentje. Via tinder leren kennen
Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |