Inderdaad, ik ga er ook eentje pakken.quote:
Maar ik ben een vormloos wijfquote:Op maandag 24 maart 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige reden waarom die jurk dan zou opvallen is omdat jij 'm draagt. Wat een vormloos ding.
Jij bent rhu!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik ben een vormloos wijf
En ik heb serieus maar een hand vol dingen die ik aan kan naar serieuze volwassen mensen dingen
De rest is veel te hoerig
I second that!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent rhu!![]()
![]()
Ik wil je zien in zo'n hoerig jurkje.
Nou Bels, wanneer gaan we? Maken we er een dagje uit van.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat kan bijna elke dag dus
Moet je maar naar het zuiden af zakken
Daar ben ik elke dag.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat kan bijna elke dag dus
Moet je maar naar het zuiden af zakken
Komend weekend?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou Bels, wanneer gaan we? Maken we er een dagje uit van.
Deal! Welk hotel spreken we af rhu?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:19 schreef Belsezar het volgende:
Komend weekend?
Ik gooi de autotank wel vol!
Ik kan het fout hebben maar als ik het mij goed herinner kan je vanaf een bepaalde ringweg of snelweg naar jou zwaaien?quote:
Kloptquote:Op maandag 24 maart 2014 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar als ik het mij goed herinner kan je vanaf een bepaalde ringweg of snelweg naar jou zwaaien?
Awww, wil je die aan als we gaan meeten?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
En er is niet zoiets als te fancy
Ik wil deze enorm hoerige jurk maar hij is op!
[ afbeelding ]
Hmmm, toch eerder en liever... Trek je die uit als we meeten.. Ben het met Air eens... Modelloos ding.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Awww, wil je die aan als we gaan meeten?
maar hij is op!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan wil ik bij die meet zijn!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ander hoerig jurkje dan!quote:
Girls only meet, sorry Bels.quote:
Grmbl...quote:
Kusje erop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |