Het klinkt allemaal leuk en aardig ''onderzocht''. Maar wie vertelt mij wat dat onderzoek daadwerkelijk inhield. Een hoop onderzoeken slaan op niks. Dat je iets ''onderzoekt'' wil nog niet zeggen dat je het ook goed doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd. De mensen die er daadwerkelijk onderzoek naar hebben gedaan komen tot een andere conclusie dan een onderbuikbraller op fok.
Van wie zou ik eerder iets aannemen? Een team wetenschappers dat het daadwerkelijk heeft onderzocht of een fokker die op basis van gevoel zomaar wat roept?
Daar kom je alleen achter als je het rapport leest, en dat wil je nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:19 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal leuk en aardig ''onderzocht''. Maar wie vertelt mij wat dat onderzoek daadwerkelijk inhield. Een hoop onderzoeken slaan op niks. Dat je iets ''onderzoekt'' wil nog niet zeggen dat je het ook goed doet.
Ik heb 21 jaar levenservaring, daaruit bestaat mijn onderzoekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar kom je alleen achter als je het rapport leest, en dat wil je niet
En zelf roep je maar wat, je hebt niet eens een slecht onderzoek gehouden, helemaal niks.
Dan kom je net kijken/quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ik heb 21 jaar levenservaring, daaruit bestaat mijn onderzoek
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:19 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal leuk en aardig ''onderzocht''. Maar wie vertelt mij wat dat onderzoek daadwerkelijk inhield. Een hoop onderzoeken slaan op niks. Dat je iets ''onderzoekt'' wil nog niet zeggen dat je het ook goed doet.
Niet weten wanneer je beter gewoon je mond dicht kan houdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Poeh zeg, oude baas ben jijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Je moet ook niet met allochtonen daten.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:53 schreef britneycheers het volgende:
Lieve FOK!friends,
It's Britney bitch.
Elke keer wanneer het serieus wordt tussen mij en een man haak ik af. Ik zie het nut er niet van in om elk moment van de dag te vertellen wat ik aan het doen ben en waar ik ben.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Niet weten wanneer je beter gewoon je mond dicht kan houdenKomt wel met de jaren. Levenservaring noemen ze dat
Onderschat 21 jaar niet jongens.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je moet ook niet met allochtonen daten.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt, er is geen enkele andere mogelijkheid tot bewijsvoering.
Nou geloof me, een kaaskop kan er ook wat van. Behalve het dreigen dan..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je moet ook niet met allochtonen daten.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:53 schreef britneycheers het volgende:
Aan de andere kant walg ik als ik op Facebook een status van Priscilla zie : " Lekker met me ventje in bed na een kk gave avond bij de macdrive met Kellie en Jimmy" .
Niks gemistquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |