Precies! Basis rekenen is in mijn optiek gewoon saaie sommetjes maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Op die leeftijd moet je het onderwijs niet bouwen rond talenten. Eerst de basis, talenten komen later wel.
Yup, want zijn andere zoon presenteert de Rekenkamer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Maurice een dochter van 4?
Heeft hij een nieuw model vrouw aangekocht?
In de rolstoel?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef themole het volgende:
[..]
Yup, want zijn andere zoon presenteert de Rekenkamer.
Toegegeven. Vaak moest je 10 of 20 sommen maken maar als je dan geen uitdaging meer hebt hebben kinderen er geen zin in. Je moet wel uitdagingen hebben voor kinderen die toch alles foutloos en snel maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef themole het volgende:
[..]
Precies! Basis rekenen is in mijn optiek gewoon saaie sommetjes maken.
lolwatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:16 schreef themole het volgende:
[..]
Yup, want zijn andere zoon presenteert de Rekenkamer.
Als ik sneller klaar was dan de rest gaf de meester me gewoon nog een stapel tafels.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Toegegeven. Vaak moest je 10 of 20 sommen maken maar als je dan geen uitdaging meer hebt hebben kinderen er geen zin in. Je moet wel uitdagingen hebben voor kinderen die toch alles foutloos en snel maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |