Ik wel, maar ik kon geen topic vinden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog iemand die kijkt ondanks de spannende streams?
Daarom maar ff gemaaktquote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik kon geen topic vinden.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ze willen een duet met MM.
MM vindt het prima, maar ze doet zelf niet mee.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Of ingehuurd weet ik veel, het lijken niet echt fans
Niet echt boeiend tot nu toe.quote:
Billy en Ruud vind ik zo ranzigquote:Op maandag 24 maart 2014 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, ze doen nog wat konijntjes-dingen.
Probeert zich in zijn laatste half uurtje nog een beetje te profileren.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:03 schreef pullup het volgende:
Ik heb Wietse totaal gemist in die periode dat hij er zat maar snap nu prima dat hij weg is.
Maar Robin is ook wel redelijk afschuwelijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:03 schreef pullup het volgende:
Ik heb Wietse totaal gemist in die periode dat hij er zat maar snap nu prima dat hij weg is.
Ik hoor het nuquote:Op maandag 24 maart 2014 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Robin is ook wel redelijk afschuwelijk.
en anders ik wel, wat een nietszeggend typequote:Op maandag 24 maart 2014 20:03 schreef pullup het volgende:
Daar verkijken ze zich ook op. Ze denken er heel rijk van te worden omdat er een bedrag per verkocht exemplaar afgesproken is. Volgens mij heeft geen van die nitwits vervolgens gevraagd hoe groot de oplage is en denken ze dat die veel groter is.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Is Playboy eigenlijk niet al 10 jaar d00d? Wie zit daar nu nog op te wachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |