Is juist een plus.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo,
Stel je leert een lieve jongeman kennen, maar hij is maagd.
Zou dat dan een afknapper zijn? Of zou je hem dat leren?
Gewoon het gevoel dat je speciaal bentquote:Op maandag 24 maart 2014 19:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Echt waar? Waarom dan?
Willen vrouwen dan geen man met ervaring?
Oke, duidelijk/begrijpelijk!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Dat ligt er aan wat ik met hem wil
Als ik hem echt zie zitten dan maakt het mij niets uit
Maar voor een fling zou ik er niet aan beginnen
Komt toch maar drama van
Dus liever geen toyboy..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef LittleLady het volgende:
Nee ik zou dat niet erg op prijs stellen, maar goed ik val ook op ouder en mannen met meer (levens)ervaring.
iets tijdelijksquote:Op maandag 24 maart 2014 19:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, duidelijk/begrijpelijk!
Wat is een fling?
Hoe oud en wat als hij nou gewoon heel knap is?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef LittleLady het volgende:
Nee ik zou dat niet erg op prijs stellen, maar goed ik val ook op ouder en mannen met meer (levens)ervaring.
Dit.en als hij knap én levenservaring heeftquote:
Jij snapt em. Ook al geef ik nog niet echt om veel levenservaring of niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.en als hij knap én levenservaring heeft
Idd. Maar het feit dat hij maagd zou zijn is al een dik pluspuntquote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Jij snapt em. Ook al geef ik nog niet echt om veel levenservaring of niet.
Jongens die zichzelf in bedwang kunnen houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Idd. Maar het feit dat hij maagd zou zijn is al een dik pluspunt, mijn ex was maagd
Ik val niet op knappe mannen, ik heb liever de voor mij woest aantrekkelijke mannen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Hoe oud en wat als hij nou gewoon heel knap is?
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Jongens die zichzelf in bedwang kunnen houden.
quote:
In de zin van geen "mama's kindje" zijn, maar verder sowieso als hij maagd is:quote:
quote:
Ja, dat is hetzelfde, knap/aantrekkelijk, dan zou je zijn maagdelijkheid wel accepteren? Want daar gaat het tenslotte om, wat is je leeftijd zelf dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik val niet op knappe mannen, ik heb liever de voor mij woest aantrekkelijke mannen.
Mijn man was 12 jaar ouder, mijn ex 14 jaar ouder en mijn huidige vriend is zelfs 18 jaar ouder.
Nee er zit een groot verschil tussen knap en aantrekkelijk, maar ik wil geen maagd dat maakt iemand meteen al onaantrekkelijk, mijn leeftijd is 31quote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde, knap/aantrekkelijk, dan zou je zijn maagdelijkheid wel accepteren? Want daar gaat het tenslotte om, wat is je leeftijd zelf dan?
Gewoon wachten tot ze naar je toekomen vrouwen houden van verlegen mannen dat komt goed uit want ik ben heel introvert sta graag op een afstandje stiekem te kijken hopen dat ze naar mij toe komenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
Gew altijd aardig zijn tegen de vrouwtjes. Ook als de relatie over is.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je nog maagd zijn als Marokkaan? Dat zijn toch de beste minnaars met de grootste lullen?
Of schreeuwen alle vrouwen massaal 'minder minder minder' als je je broek uit trekt?
Het lijkt alsof je exact weet wie ik ben..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:44 schreef Applecreampie het volgende:
Ligt aan de leeftijd, verder de 20 in klimmen en nog maagd... Tja, dan moet je wel heel leuk en lief zijn. En zelfverzekerd! Want de meeste vrouwen willen toch echt in het begin veroverd worden, en mijn ervaring met mannen die nog maagd waren is dat ze heel onzeker waren. Niet aantrekkelijk.
Onder de 20 zijn de meeste vrouwen ook nog niet zo zeker, dus kan je lekker samen aankloten.
Een dame als jou, is zeldzaam..quote:Op maandag 24 maart 2014 20:29 schreef BlueJeans het volgende:
Hm, liever niet eigenlijk. Maarja, als het de liefde van je leven blijkt te zijn....Eens moet de eerste keer zijn!
Ja, ik ben een beetje een verkaasde/aparte Marokkaan. (En maar beter ook).quote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je nog maagd zijn als Marokkaan? Dat zijn toch de beste minnaars met de grootste lullen?
Of schreeuwen alle vrouwen massaal 'minder minder minder' als je je broek uit trekt?
O ja, waarom dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Een dame als jou, is zeldzaam..
Wel begrijpelijk..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee er zit een groot verschil tussen knap en aantrekkelijk, maar ik wil geen maagd dat maakt iemand meteen al onaantrekkelijk, mijn leeftijd is 31
Pussy.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Durf ik hier niet zo 123 te zeggen..
Dat kan ik.. Dus zou nooit vreemd gaan!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Jongens die zichzelf in bedwang kunnen houden.
Mooi gezegd Caro!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:08 schreef Caro_2012 het volgende:
Nee, is geen afknapper. Zou mij persoonlijk niks uitmaken, iedereen is anders in bed (mensen met meerdere bedpartners zijn ook niet altijd de beste minnaars). Je kunt van elkaar leren wat je fijn vindt.
Ja, klopt.. Helemaal als een jongeman nog 'maagd' is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef Caro_2012 het volgende:
Oh ja: en het is het waard om seks te bewaren voor iemand waar je echt van houdt, die ook van jou houdt. De one night stands die ik heb gehad waren nooit zo goed als seks met mijn vriend. Het is veel intiemer en je doet allebei meer je best om elkaar te pleasen i.p.v. jezelf.
Hoe groot/klein dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje een verkaasde/aparte Marokkaan. (En maar beter ook).
Maar die mijne is alles behalve 'groot'..
Ze zeggen eerder meer, omdat ze meer lengte willen zien helaas.
Hoe kun je nou penetratie hebben dan? Dat is geen seks hoor. 2cm is gewoon een grote klitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef Caro_2012 het volgende:
Heb ooit seks gehad met iemand met een penis van 2cm. Vond dat zelf eerlijk gezegd wel teleurstellend, maar hij compenseerde het door zijn handen te gebruiken.
Wacht maar zo klein is die mijne ook weer niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef Caro_2012 het volgende:
Heb ooit seks gehad met iemand met een penis van 2cm. Vond dat zelf eerlijk gezegd wel teleurstellend, maar hij compenseerde het door zijn handen te gebruiken.
Arme man.. Ik voel met hem mee..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef Caro_2012 het volgende:
Dat ging ook niet, ik probeerde het wel maar je voelt niks. Hij deed verder wel moeite met vingeren, zoenen en likken in mijn nek.
Was die wel zeker stijf? Misschien waren het de zenuwen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:57 schreef Caro_2012 het volgende:
Haha dan zit het vast wel goed! Dat vond ik ook wel extreem. Kan hij ook niks aan doen natuurlijk, maar vond het wel opvallend want hij was qua lichaamsbouw en gedrag wel erg mannelijk.
Ja, dat is wel mooi. Beter dan onzeker zijn..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef Caro_2012 het volgende:
Hij leek wel stijf, hij bood zelf ook zijn excuses aan dat hij een kleine penis had maar hij zat er volgens mij niet heel erg mee. Hij accepteert zichzelf volgens mij zoals hij is, which is a good thing. Zelfvertrouwen is mooi
Dan ben je met de verkeerde kerels het bed in gedoken. Bij mij is een one night stand nooit een one night stand gebleven. Ze kwamen altijd terug.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef Caro_2012 het volgende:
Oh ja: en het is het waard om seks te bewaren voor iemand waar je echt van houdt, die ook van jou houdt. De one night stands die ik heb gehad waren nooit zo goed als seks met mijn vriend. Het is veel intiemer en je doet allebei meer je best om elkaar te pleasen i.p.v. jezelf.
Qftquote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef LittleLady het volgende:
Quoted for truthquote:
Godverdomme, dat is toch zielig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef Caro_2012 het volgende:
Dat ging ook niet, ik probeerde het wel maar je voelt niks. Hij deed verder wel moeite met vingeren, zoenen en likken in mijn nek.
Leuk gezegd mevrouw groen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:11 schreef MrsGreen het volgende:
Voor mij zou het geen afknapper zijn. Het is iets dat zo verholpen is.
Onzeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:29 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je exact weet wie ik ben..
Zucht.
Dito hier ook al issie nog zó knap en lief.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef LittleLady het volgende:
Ook al eet hij de popcorn wat je uit puft?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dito hier ook al issie nog zó knap en lief.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ook al eet hij de popcorn wat je uit puft?
Jammer, ik had het bijna gedaan..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
Al smeekt ie aan mijn voeten man,
Mooie eigenschappen heb je!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou het niet erg vinden, als het andersom was (al komt dat zelden voor). Samen lekker experimenteren![]()
En als ik iemand echt leuk vind, is zoiets nevernooit een afknapper of reden genoeg het contact te beeindigen. Zou ik erg oppervlakkig van mezelf vinden
inderdaad!!! slettenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:32 schreef superbly het volgende:
Zoek een Marokkaanse maagd..................................
Als die er nog zijn trouwens.
Marokkaanse meiden neuken er tegenwoordig ook gewoon flink op los....
Sprookjes...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:32 schreef superbly het volgende:
Zoek een Marokkaanse maagd..................................
Als die er nog zijn trouwens.
Marokkaanse meiden neuken er tegenwoordig ook gewoon flink op los....
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef Caro_2012 het volgende:
O ja, bevestigd mij in mijn vermoeden dat vrouwen mannen zien als een project. Wij zien jullie dan weer als object, zie daar de mismatch.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:18 schreef AMangold het volgende:
Waarom zou een maagd een probleem zijn? Iedereen was toch ooit maagd!
En zo kun je hem nog een beetje naar je eigen smaak bijschaven
Haha, ik heb eens een muzieklijst gehad genaamd: Project X, was muziek die en bepaalde jongen likede, dus uhm ik kan niet ontkennen hahaquote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
O ja, bevestigd mij in mijn vermoeden dat vrouwen mannen zien als een project. Wij zien jullie dan weer als object, zie daar de mismatch.
En lukt het jou om jongens bij te schaven en dingen af te lerenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, ik heb eens een muzieklijst gehad genaamd: Project X, was muziek die en bepaalde jongen likede, dus uhm ik kan niet ontkennen haha
Tot nu toe alleen de manier van zoenen moeten bijschavenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:30 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
En lukt het jou om jongens bij te schaven en dingen af te leren? Bij mij houden ze er meestal na een tijdje mee op om dat te doen. Zinloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |