Sluikreclamequote:
Oh ik dacht dat Only Seven Left dat was.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, de opvolgers van Justin Bieber, One Direction, Demi Lovato, Mainstreat en nog meer van dat soort gedoe genaamd '5 Seconds Of Summer'...
Als we beiden snappen wat ik bedoel zie ik het probleem niet.quote:
u riep?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Only Seven Left dat was.
Kwam de wind van links?quote:
Godverdommetwitter:538FanClub twitterde op maandag 24-03-2014 om 20:49:37#maakhetofkraakhet: @svnieuwland - Banging On The Doors Of Love is gemaakt met 76,2% #radio538 reageer retweet
Ik ben hem nu al spúúgzat!!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Godverdommetwitter:538FanClub twitterde op maandag 24-03-2014 om 20:49:37#maakhetofkraakhet: @svnieuwland - Banging On The Doors Of Love is gemaakt met 76,2% #radio538 reageer retweet
.
Insgelijks.quote:
Waardeloze bandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAN VENNEGOOR VENNEGOOR OF HESSELINK
quote:
okquote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als we beiden snappen wat ik bedoel zie ik het probleem niet.
Als ze alleen hun oude platen spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)cert-ziggo-dome.html
Idee voor een 3FM topic meet?
Terecht.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Pino112 het volgende:
.
Ik heb zaterdag het vervelende nieuws gekregen dat ik mijn eerste gaatje hebquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had deze morgen de halfjaarlijkse tandarts controle!!
Al m'n tanden zijn nog heel!!!
Hij heeft charismaquote:
je bent op muggenjacht geweest?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Bom dia
Ik heb hier een nieuwe bijnaam gekregen: serial killer.
ze gaan schaatsen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:05 schreef Holenmens het volgende:
Donderdag wisselen Giel en Fleur van baan
Uhm nee.quote:
een muis kan toch ook niet voor kippen zorgen? dat kan dierkundetechnisch volgens mij helemaal niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee.
Het is mijn taak om de kippen te verzorgen. Vorige week is er een overleden en vandaag nog een.
Ik heb er nog 3 te gaan.
iehl nee, dat zou ik een vieze gedachte vinden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
Muis kan niet zo goed omgaan met chickies....
Zijn wij stiekem soms familie?
Want? Zit je stiekem aan me te denken tijdens het vingerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iehl nee, dat zou ik een vieze gedachte vinden.
Ik houd wijselijk mijn mond over of ik wel of niet aan je denk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Want? Zit je stiekem aan me te denken tijdens het vingeren?
Verdomme.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Want? Zit je stiekem aan me te denken tijdens het vingeren?
Gaat goed daar op 'stage'!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee.
Het is mijn taak om de kippen te verzorgen. Vorige week is er een overleden en vandaag nog een.
Ik heb er nog 3 te gaan.
goed bezig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef Pandaplint het volgende:
Jongens. Ik heb een schaap z'n leven gered
En dat tijdens mijn 'werk'
Beat that Muis![]()
[ afbeelding ]
Je had jezelf op kebab kunnen trakteren...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef Pandaplint het volgende:
Jongens. Ik heb een schaap z'n leven gered
En dat tijdens mijn 'werk'
Beat that Muis![]()
[ afbeelding ]
Of een tongzoen gevenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had jezelf op kebab kunnen trakteren...
quote:
Ten eerste is het geen vakantie (inb4 Pino die het van wel vindt)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe is het vandaag op jouw vakantie adresje
Bewoog je UI altijd al?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen vakantie (inb4 Pino die het van wel vindt)
15 graden, zon. Eind deze week waarschijnlijk regen
Ik was even wegquote:
Verdommequote:
Succes!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Op naar school voor een herkansing. JUICHEN
Succes, je kan het, wiehoeoeoeoe!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Mintjequote:
Ik wist dát ik een herkansing had, maar nog niet wanneer. Rooster was leeg. Stond ie bij een andere klascodequote:
Good old Windesheimquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist dát ik een herkansing had, maar nog niet wanneer. Rooster was leeg. Stond ie bij een andere klascode
Pino Pino is our man, if he can't do it no one canquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb nog niks gehoord van Pino, dus ik denk het nietquote:
En Pino zit daar wel altijd bovenop met z'n blauwe verenbatze!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van Pino, dus ik denk het niet
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En Pino zit daar wel altijd bovenop met z'n blauwe verenbatze!
Hij is in ieder geval eerder wakker 's morgens dan dat ik benquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En Pino zit daar wel altijd bovenop met z'n blauwe verenbatze!
is het niet zo dat hij wakker wordt en jij nog wakker bent? veel scheel het niet...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval eerder wakker 's morgens dan dat ik ben
De laatste weken niet hoor. Vorige week lag ik zelfs de hele week er rond 12-en in.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het niet zo dat hij wakker wordt en jij nog wakker bent? veel scheel het niet...
Brengt hij je dan ook ontbijt op bedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval eerder wakker 's morgens dan dat ik ben
ow, dat valt reuze mee inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De laatste weken niet hoor. Vorige week lag ik zelfs de hele week er rond 12-en in.
warme worst met eiwitshake?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brengt hij je dan ook ontbijt op bed
Ik doe dat wel altijd voor m'n dates die blijven slapen
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
Verse croissants van de bakker benedenquote:
kattenvoer van Lara? ik vind dat jij rare fantasieën hebt....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verse croissants van de bakker beneden
Daarna neem ik altijd wel een klein hapje van iets wat naar vis ruikt
nja, meer in de kruipruimte van de kelder....sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveau ligt in de kelder opeens, manmanman
Ik heb dit weekend thuisgezeten, misschien dat het daar fout is gegaanquote:
daar zijn vast bruidsmeisjes of leuke vrijgezelle getuiges.....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend thuisgezeten, misschien dat het daar fout is gegaan
Daar komt nog eens bij dat er dit weekend ook niks in het verschiet isVerjaardag van m'n pa en een bruiloft...
quote:
Hindoestaanse bruiloftquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zijn vast bruidsmeisjes of leuke vrijgezelle getuiges.....
quote:
Dan ga je toch naar de Havana?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend thuisgezeten, misschien dat het daar fout is gegaan
Daar komt nog eens bij dat er dit weekend ook niks in het verschiet isVerjaardag van m'n pa en een bruiloft...
Verdomme.quote:
als er stoelen zijn, is het dan een Hindoezitse bruiloft? en die stip op het voorhoofd is handig om te mikken bij een facial...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hindoestaanse bruiloftNiet mijn ding
[..]
In ieder geval lekker etenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hindoestaanse bruiloftNiet mijn ding
[..]
quote:
Zekerquote:
Je pa is de ideale wingmanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ZekerDaar kijk ik wel naar uit
Bovendien zijn m'n ouders er ook bij, dus dan kan ik helemaal geen vrouwen versieren (voor zover ik dat anders wel kan)
Ja maar m'n moeder verpest dat RUIMSCHOOTS!quote:
mmm...ik vind haar een wat mannelijk gezicht hebben....kweetniet...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haar ogen
[ afbeelding ]
Oke en haar algemene figuurtje![]()
Geen idee. Hij ruikt iig niet naar rubberquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar m'n moeder verpest dat RUIMSCHOOTS!
Of bedoel je dat m'n pa eruitziet als een condoom?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen idee. Hij ruikt iig niet naar rubber
Lief aangeboden, maar hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken z'n pa. De held van mijn faculteitquote:
Aha.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken z'n pa. De held van mijn faculteit
Oh jij bent er zo een die meteen naar huis gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar hoeft niet hoor.
Nee. Ik denk dat ik eerder wakker ben en dat ik dan ontbijt voor jou maak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een die meteen naar huis gaat
Ahha... kan je je in vergissen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik eerder wakker ben en dat ik dan ontbijt voor jou maak.
Ik zorg graag voor anderen ipv dat mensen voor mij zorgen.
Ik wilde zeggen dat er maar een manier is om daar achter te komen, maar ik denk dat ik dat maar niet doe.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ahha... kan je je in vergissen hoorIk ben wel een vroege vogel over het algemeen
Waarmee je het met deze reply toch gedaan hebt...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat er maar een manier is om daar achter te komen, maar ik denk dat ik dat maar niet doe.
Ik moet toch ergens mijn hart luchten en mijn gedachten kwijt raken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarmee je het met deze reply toch gedaan hebt...
Slim hoor
Het is idd een stuk beter dat zo te doen dan een stel onschuldige kippen te vermoorden...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn hart luchten en mijn gedachten kwijt raken.
Moet je doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit te twijfelen of ik een tinderprofiel zal aanmaken.....
ja,m aari kben zo bang dat ik na 2 weken nog geen enkele like hebquote:
Daar moet je je alleen maar zorgen om maken als jij wel iedereen geliked hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,m aari kben zo bang dat ik na 2 weken nog geen enkele like heb
Eerst die collegaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit te twijfelen of ik een tinderprofiel zal aanmaken.....
nee, die kent me al een beetje dus dat wordt niksquote:
owja....dat is ook weer waar. maar ik denk dat ik dan wel haalbaar ga liken. doutzenkroeslookalikes wordt toch niks...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar moet je je alleen maar zorgen om maken als jij wel iedereen geliked hebt
Je zelfbeeld zegt niks over wat wel en niet haalbaar isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die kent me al een beetje dus dat wordt niks
[..]
owja....dat is ook weer waar. maar ik denk dat ik dan wel haalbaar ga liken. doutzenkroeslookalikes wordt toch niks...
t kan DaMook zijn......quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zelfbeeld zegt niks over wat wel en niet haalbaar is
Ik heb er nou een op Tinder die werkt bij een bierbrouwerij
Dan interesseert het me eigenlijk niet meer hoe ze eruit ziet
Jij denkt:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zelfbeeld zegt niks over wat wel en niet haalbaar is
Ik heb er nou een op Tinder die werkt bij een bierbrouwerij
Dan interesseert het me eigenlijk niet meer hoe ze eruit ziet
Precies!quote:
Ik heb dat na 5 glazen wijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
En na 10 bier ben ik geïnteresseerd in elke vrouw die geïnteresseerd is in mij
Je hebt de haan besprongen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dat na 5 glazen wijn.
Tevens is wijn op maandagavond niet echt een goed idee
Wat ben je toch een sletquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
Hoeveel glazen zitten er in een fles?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dat na 5 glazen wijn.
Tevens is wijn op maandagavond niet echt een goed idee
Ik verleen gewoon een service naar de maatschappijquote:
1.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoeveel glazen zitten er in een fles?
(Ik reken alleen in flessen)
Ik denk dat 5 glazen bijna 1 fles is of iets minder.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoeveel glazen zitten er in een fles?
(Ik reken alleen in flessen)
ik na 10L Shandy...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
Hebben we het nou nog steeds over wijn?quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Addicted to you
Tenminste een fatsoenlijk uit je dip plaat
Ik vind alleen Levels en I Could Be The One wel leuk.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hebben we het nou nog steeds over wijn?
Idd, wie gooit er nou Arcade FIRE voor z'n lol door een plaat heen. Baggermuziekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die sample van Arcade Fire vind ik wel het ergste trouwens
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, wie gooit er nou Arcade FIRE voor z'n lol door een plaat heen. Baggermuziek
Ik heb gister een "De Klok" pilsener gedronken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
Die is idd nicequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb gister een "De Klok" pilsener gedronken.
Die was best lekkah!
Dat is gewoon cheap Grolsh. Maar je houdt toch niet van Grolsch?quote:
Het is niet cheap. Wel de naam van de de oude brouwerij van Grolsch.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon cheap Grolsh. Maar je houdt toch niet van Grolsch?
Ik vergelijk het niet met Grolsch eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon cheap Grolsh. Maar je houdt toch niet van Grolsch?
Grolsch is wel de bocht onder de bierenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is niet cheap. Wel de naam van de de oude brouwerij van Grolsch.
Haten op grolsch
Ik haat niet op Grolsch. Ik hou van Grolschquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is niet cheap. Wel de naam van de de oude brouwerij van Grolsch.
Haten op grolsch
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grolsch is wel de bocht onder de bieren
Ze zeggen het zelf al: "Je hebt bier en je hebt Grolsch".
Moet je voor de lol een Budels bier proberen. Kan je net zo goed slootwater drinkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grolsch is wel de bocht onder de bieren
Ze zeggen het zelf al: "Je hebt bier en je hebt Grolsch".
Bavariaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet mee eens.
De bochten onder de pilseners zijn: bavaria, oranjeboom, heineken, bitburger en die blikken bier van de aldi en LIDL.
quote:
Stella Artoisquote:
In mijn herinnering zit er weinig smaak aan en vind ik het veel te waterig.quote:
Nou dat is zeker geen Hertog Janquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn herinnering zit er weinig smaak aan en vind ik het veel te waterig.
Bierquote:
Ja.quote:
Met z'n gamesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Gisteren laatste show
3fm wilde niet met hem door, helaas want hij was echt wel de beste nachtDJ
quote:
Michieltwitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 15:42:52Boom Boom Pauw. http://t.co/HZnFRYfwAD reageer retweet
toetertjes!quote:
Mintjequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik wist niet dat Roel een site was begonnen.
Man man manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef Sersjee het volgende:
Vanavond vrij. Voetjes omhoog. Chillen maarquote:
Ik kan wel even bukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk gaat het niet regenen vanavond en wordt het een beetje helder dan kan ik sterren kijken.
Boodschappen halen en dan met de pootjes de lucht in en haken vanavondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk gaat het niet regenen vanavond en wordt het een beetje helder dan kan ik sterren kijken.
De uitslagen van de Rotterdamse gebiedscommissies uitpluizenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Boodschappen halen en dan met de pootjes de lucht in en haken vanavond
Sirry tupt wst lastig mrt maar één duimquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
Skypen?
/minthy
Ik zie zwart beeld op je webcam
/rubbereend
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sirry tupt wst lastig mrt maar één duim
/Minthy
Sjongejongejongequote:
Godverquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
/Minthy
Jijquote:
Godver.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
/Minthy
Hou gvd je bek eens man jonguh!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
Skypen?
/minthy
/rubbereend
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:12 schreef minthy het volgende:
Jezelf met een schuin stokje noemen is wel heel sneu, hè?
ik krijg altijd Whatsapp-foto's met een vingerafdrukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
Skypen?
/minthy
/rubbereend
Dat bedoelde ik dus...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik krijg altijd Whatsapp-foto's met een vingerafdruk
Dit wordt er niet meer geloofwaardig op. Ik krijg je nog wel...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef rubbereend het volgende:
En oja, niet minthy pesten hoor
anders moet ik boos worden
Ik zit nu te kijken... Manmanman wat een dramaquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik krijg altijd Whatsapp-foto's met een vingerafdruk
Wie wil dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken... Manmanman wat een drama![]()
"Ik wil een neger"
Een chick in "ik heb het nog nooit gedaan"quote:
Dat programmaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een chick in "ik heb het nog nooit gedaan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |