quote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Verder is het dan:
Kano, ik stuur je wel een cursus Nederlands op.
gr gr
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft niks met grammatica of spelling te maken, dat is interpunctie debiel.
Waar zie je me dat zeggen dan? En waarom moet er debiel bij?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft niks met grammatica of spelling te maken, dat is interpunctie debiel.
Tsja, je ziet weer door wie het komtquote:Op maandag 24 maart 2014 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
was net zo gezellige sfeer hier krijg je dit
iddquote:Op maandag 24 maart 2014 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch jullie eigen schuld.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha Sof godverquote:
Als jullie normaal doen hoef ik hier niets te doen.quote:
waarom niet? Het is gewoon onzinquote:
jaquote:
komt toch op hetzelfde neer?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarom niet? Het is gewoon onzin
Kanker logisch, maar kanjer is gewoon zo onzinnig om daar op te letten
Je bedoelt toch nog steeds hetzelfde? Daar gaat het om. Is het werkelijk waar zo'n ramp dat je geen kanker meer kan gebruiken?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarom niet? Het is gewoon onzin
Kanker logisch, maar kanjer is gewoon zo onzinnig om daar op te letten
Niet spotten met mijn moederquote:
Ja, en tyfus en tering mogen wel zeker?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bedoelt toch nog steeds hetzelfde? Daar gaat het om. Is het werkelijk waar zo'n ramp dat je geen kanker meer kan gebruiken?
[..]
Niet spotten met mijn moeder
eetsmakelijk insiequote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga rustig pizzatje eten gratis
tot straks
Doei Insoquote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga rustig pizzatje eten gratis
tot straks
Ja. Ken jij nog iemand die aan tyfus of tering is overleden?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en tyfus en tering mogen wel zeker?
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
ALS is een veel ergere ziekte dan kanker.
Als (als hihaho) ik daar mee scheldt is het ook goed.
Ja. Ik wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Ken jij nog iemand die aan tyfus of tering is overleden?
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
ALS is een veel ergere ziekte dan kanker.
Als (als hihaho) ik daar mee scheldt is het ook goed.
Oke. even wat uitleggen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Ken jij nog iemand die aan tyfus of tering is overleden?
Wat? Het is zo hoorquote:
wtf heb jij opeensquote:Op maandag 24 maart 2014 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
hou eens op met zo kinderachtig doen
je lijkt op sof
Zo kneuterig doen om een woordje vind ik kinderachtiger hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
hou eens op met zo kinderachtig doen
je lijkt op sof
slaat toch nergens op om kanker of kanjer te zeggenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo kneuterig doen om een woordje vind ik kinderachtiger hoor.
Want?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
slaat toch nergens op om kanker of kanjer te zeggen
Joh, als je het er niet mee eens bent, prima. Maar ga dan lekker voor een supermarkt hangen. Dit zijn de regels van FOK!, je hebt je er aan te houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. even wat uitleggen.
Als ik tegen jou kankermongool zeg: Dan heb je al het recht om me te noten, of een ban te geven whatever.
Als ik zeg: Kankerfiets, kankergrappig. Wie beledig ik dan? Een fiets?
Het verschil zit hem in spotten en schelden. Het eerste doe ik niet.
Omdat er mensen aan dood gaan en daaraan herinnerd worden is vervelend? Daarbij slaat het nergens op en is het gewoon niet nodigquote:
Grappig dat tientallen users in KLB en ONZ dan niks te horen krijgen elke dag.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Joh, als je het er niet mee eens bent, prima. Maar ga dan lekker voor een supermarkt hangen. Dit zijn de regels van FOK!, je hebt je er aan te houden.
al gedaanquote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
Ga het ook even lekker tegne je vriend zeggen dan want die heeft er ook geen moeite mee hoor met dat woord
Ja ik zeg toch ook, schelden-spotten. Groot verschil.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat er mensen aan dood gaan en daaraan herinnerd worden is vervelend? Daarbij slaat het nergens op en is het gewoon niet nodig
Ga dan even klagen bij de mods in KLB en ONZ en niet hier.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat tientallen users in KLB en ONZ dan niks te horen krijgen elke dag.
Ja, maar dat betekent niet dat schelden met het woord kanker niet pijnlijk kan zijn voor andere mensen. En jij bent het ern iet mee eens.. dat kan. Maar waarom zou je door blijven gaan met schelden met kanker als je wéét dat sommige mensen het écht niet chill vinden? Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook, schelden-spotten. Groot verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |