Zal ik doen.quote:
Dat laatste ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
kano, had iemand kanker getrd
of zat je gezellig te lurken?
wat deed google danquote:
denk ik ookquote:
weet nietquote:
ohquote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet
of het was dat mensen die naar kanker zochten FOK! kregen
Jazeker wel. Op FOK! willen we geen kanker meer. Als je dat dan kanjer of konko, reknak of wat dan ook gaat noemen maakt niets uit. Je scheld nog steeds met kanker, al dan niet verkapt. Als je het er niet mee eens bent mag je dat in het GC FB topic gaan bediscuseren maar niet hier.quote:
haha gvdquote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet
of het was dat mensen die naar kanker zochten FOK! kregen
Ik zal er eens een essay aan besteden vanavond.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jazeker wel. Op FOK! willen we geen kanker meer. Als je dat dan kanjer of konko, reknak of wat dan ook gaat noemen maakt niets uit. Je scheld nog steeds met kanker, al dan niet verkapt. Als je het er niet mee eens bent mag je dat in het GC FB topic gaan bediscuseren maar niet hier.
Maakt dat wat uit?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
kano, had iemand kanker getrd
of zat je gezellig te lurken?
Heeft niets met google te maken. Het is gewoon nogal vervelend als je zelf kanker hebt en je ziet mensen het gebruiken als krachtterm tijdens een potje voetbal. en zeg nou zelf, het voegt niets toe?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger mocht je gewoon kankeren in vbl
mooie tijden
tot google moeilijk deed.
en knakker? Dat is een normaal Nederlands woordquote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jazeker wel. Op FOK! willen we geen kanker meer. Als je dat dan kanjer of konko, reknak of wat dan ook gaat noemen maakt niets uit. Je scheld nog steeds met kanker, al dan niet verkapt. Als je het er niet mee eens bent mag je dat in het GC FB topic gaan bediscuseren maar niet hier.
ja.quote:
oh dat zeiden ze toenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft niets met google te maken. Het is gewoon nogal vervelend als je zelf kanker hebt en je ziet mensen het gebruiken als krachtterm tijdens een potje voetbal. en zeg nou zelf, het voegt niets toe?
Mooi. Verder is het dan:quote:Op maandag 24 maart 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
kano ik stuur je wel een cursus nederlands op.
Je doelt nog steeds op kanker. Je weet prima wat ik bedoel en ik ga er hier niet verder op in.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en knakker? Dat is een normaal Nederlands woord
Dat heeft niks met grammatica of spelling te maken, dat is interpunctie debiel.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi. Verder is het dan:
Kano, ik stuur je wel een cursus Nederlands op.
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |