SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
![]()
Onjuist flikkertje.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
Conclusie Brabanders kunnen niet tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn grootste msn-verbazing.Ruim 7 jaar gebruikt dacht ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou toch bijna zeggen dat msn "voor jouw tijd" wasBakkes over ons.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
Conclusie Brabanders kunnen niet tellenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn grootste msn-verbazing.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
flikkertje is geen cijferquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
CENSUUR CENSUURSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn grootste msn-verbazing.
[..]
Ruim 7 jaar gebruikt dacht ik.
[..]
Bakkes over ons.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog indrukwekkend lang doorgegaan met msn voordat ik mij definitief liet verslaan door de Microsoft pesterijen.
Iemand moest je achtergelaten gat opvullen op CRE.quote:
Wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand moest je achtergelaten gat opvullen op CRE.
Morgen staat de kralenketting op het programma
Dit is mijn streven ook inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb alleen de FOK!kers die ik gemeet heb op FB
4 ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb alleen de FOK!kers die ik gemeet heb op FB
MSN was bij mij gewoon dood. Niemand bijzonders onlinequote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan snap ik je verbazing niet zo.
Bij mij was snow af en toe nog online en een meid waarmee ik vroeger op school altijd liep te kutten tegen de leerkrachtenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MSN was bij mij gewoon dood. Niemand bijzonders online
Ah. Ach... ik heb nooit Hyves gehad en halverwege 2010 pas Facebook. Ik ben gewoon langzaam.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MSN was bij mij gewoon dood. Niemand bijzonders online
een aantal op facebook en whatsapp. skype gebruik ik niet meerquote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb negen FOK!kers op MSN. Durfde ze nooit echt toe te voegen. Op Skype heb ik er maar vier trouwens. Maar laten we niet over WhatsApp en Facebook beginnen
.
Sommige ook nietquote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef badschaap het volgende:
elke keer dat msn weer een update had gehad, al die 3 miljoen emoticons opnieuw schooien bij andere mensen
Herkenbaarquote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef badschaap het volgende:
elke keer dat msn weer een update had gehad, al die 3 miljoen emoticons opnieuw schooien bij andere mensen
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had altijd die kleine smiley's die we hier op FOK! ook hebben
Meer zielen zo te zien, dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gebruikte alleen maar FOK!smileys...
:$quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond de smiley's van msn zelf lelijk
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:37 schreef Typisch het volgende:
toen ik op msn zat kende ik FOK! nog helemaal niet
Ditquote:Op maandag 24 maart 2014 16:37 schreef Typisch het volgende:
Msn is 'pas' 2 jaar dood toch? Ben je er wel snel mee gestopt.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:37 schreef Typisch het volgende:
Overigens heb ik nooit ook maar in mijn hoofd gehaald FOK! te combineren met msn. Dat is pas later misgegaanquote:Op maandag 24 maart 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Msn is 'pas' 2 jaar dood toch? Ben je er wel snel mee gestopt.
toen ik nog op de middelbare school zat was het al dood bij mijn vriendengroep, was toen al feestboek, whatsapp en skypequote:Op maandag 24 maart 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Msn is 'pas' 2 jaar dood toch? Ben je er wel snel mee gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |