Hier te volgen: http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.phpquote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:
Gaat dit niet verder op tv?
Waar hebben we anders politiek en journaal 24 voor.
voor de politiek en het journaalquote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:
Gaat dit niet verder op tv?
Waar hebben we anders politiek en journaal 24 voor.
Ah nou moet ik ff wachten. Windows is bezig met startup repairquote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier te volgen: http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.php
fok != doorsnee Nederlanderquote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
Tering wat schaam ik me bijna om Nederlander te zijn.
Niet om Rutte of om deze top maar omdat enorm zure volk wat we zijn geworden wat altijd alleen maar kan zeiken en zeuren op alles wat er gebeurt.
Die opening is gewoon aardig gedaan, even een kort beeld van Nederland geven.
En Rutte spreekt heel behoorlijk Engels. Niet helemaal accentloos maar hij is dan ook een Nederlander geen Engelsman. Bovendien deed hij dat verhaal gewoon goed rustig en duidelijk.
Mee eens hoor, al moet ik er wel om gniffelen. Niet alleen om Rutte hoor, ook andere mensen met hun uitspraken. Dit maak je ook niet elke dag mee, saaie politiek is nog best leuk zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
Niet om Rutte of om deze top maar omdat enorm zure volk wat we zijn geworden wat altijd alleen maar kan zeiken en zeuren op alles wat er gebeurt.
En Rutte spreekt heel behoorlijk Engels. Niet helemaal accentloos maar hij is dan ook een Nederlander geen Engelsman. Bovendien deed hij dat verhaal gewoon goed rustig en duidelijk.
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
De opening vond ik ook leuk hoor!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
Dat dit kan op de Foks!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
De vergadering duurt 3 dagen, wellicht beetje voorbarig.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze hebben allemaal een betoog en niemand reageert op elkaar? Is dat de vergadering?
Dit is de opening slimmerik. Dit is voor het publiek. Hierna gaat de stream op zwart en wordt er gepraatquote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze hebben allemaal een betoog en niemand reageert op elkaar? Is dat de vergadering?
Nou als minister president vermoed ik wel wekelijks.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef Woods het volgende:
Al die mensen die klagen over de matige Engelse uitspraak van RutteKom op, het is niet onze eerste taal en hoevaak moet je je daadwerkelijk in het Engels uitdrukken
Ik denk niet dat hij dagelijks met buitenlanders praat.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou als minister president vermoed ik wel dagelijks.
Er staat nu wekelijksquote:Op maandag 24 maart 2014 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dagelijks met buitenlanders praat.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Als je je niet stoort aan die uitspraak (nog los van of het echt ERG is) dan lijdt je aan taalarmoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |