quote:
quote:
Ik voel ook echt alweer een lichte (quote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef grazz het volgende:
[..]
K'ookal lichtelijk nerveus voor morgen
Ergens staat een PDF'je, ik zal hem even zoeken.quote:Op maandag 28 april 2014 16:53 schreef Greys het volgende:
Hoe laat moet Nederland morgen repeteren en waar kan ik dat zien?
Heb vrij morgen.
Ato, waar zie jij alles, of waar baseer je de meningen op die je hierboven neerzet net?
Waar/hoe zie je dit dan?quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef ato het volgende:
Rusland: Een act warr over is nagedacht, komt gekunsteld over, zang is goed mede door achtergrondkoor.
Ik hou hier wel van :-)
Ik zag hem in het andere topic dat je hem gevonden had, dankjewel!quote:Op maandag 28 april 2014 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ergens staat een PDF'je, ik zal hem even zoeken.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Nederland is bij de Noorse previews als beste inzending gekozen met 68 van 72 punten
Op hoeveel landen konden ze stemmen?quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Nederland is bij de Noorse previews als beste inzending gekozen met 68 van 72 punten
Livestreams zijn er niet echt, maar je hebt wel liveblogs o.a. op escxtra.com en via songfestivalweblog en twitter kun je ook het nodige vinden.quote:Op maandag 28 april 2014 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar/hoe zie je dit dan?
Waar kijk jij mee?Want dan doe ik dat morgen ook
[..]
Ik zag hem in het andere topic dat je hem gevonden had, dankjewel!
Ja zeker maar laten we aub ook niet vergeten dat het morgen nog niet 100% zal zijn. Zo hoeft zang nog niet perfect te zijn, maar dat hoeven ze ook zeker niet te bewijzen natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef aarontje112 het volgende:
Ben echt zooo benieuwd naar de eerste repetitie, want een eerste repetitie moet vaak al goed zijn. Zie 3JS en Joan, het was bij de repetities niks en het werd uiteindelijk ook niks.
Zei die man nou dat ie een 3e à 4e plaats in de finale voorspelde?quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier terug te zien: http://tv.nrk.no/serie/eu(...)/28-04-2014#t=33m35s
Aan het eind werd het laatste refrein nog es afgespeeld, dus 2 x NL op de Noorse tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |