Oh dat zou wel eens verfrissend zijn, de Big Five die afvallen vóór de finalequote:
Ja, weer eens wat anders.quote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou wel eens verfrissend zijn, de Big Five die afvallen vóór de finale
Nee hoor, ik zal mijn alu hoedje weer afzettenquote:
Maar (aluhoedje weer op...quote:Op zondag 27 april 2014 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als dit de finaleplaatsen zouden zijn, die dan dus al bekend zouden zijn, dan zou het wel extra dom van de organisatie zijn om deze foto voor de halve finale al openbaar te maken.![]()
Mompelt iets over kaarten doorsteken en zo...
Hm, nu begin ik me ook zorgen te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar (aluhoedje weer op...) als ik de officiële link met stagefoto's kijk, zit hij er niet (meer?) tussen, die foto met dat scorebord
Waarom is hij weggehaald dan...?
Dit is net zo echt als het punten geven tijdens de repetitie.quote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef Jason22 het volgende:
Op dat rare ding op het podium laten ze zo te zien straks ook het scoreboard zien!
[ afbeelding ]
Echt?quote:
"Iemand van achter de schermen lekt incriminerende foto over doorgestoken kaart."quote:Op maandag 28 april 2014 06:58 schreef Jason22 het volgende:
Klopt. Foto komt niet van de officiële site, maar gewoon van Internet van iemand achter de schermen.:-)
Ja : https://www.youtube.com/user/eurovision/videosquote:Op maandag 28 april 2014 11:09 schreef CommanderKeen het volgende:
De eerste repetities beginnen nu toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |