Precies!quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef grazz het volgende:
Repetitie schema staat online: http://www.eurovision.tv/(...)_press_2014_v1.0.pdf
The Common Linnets:
Dinsdag 29 april
Repetitie: 12:50 - 13:20 uur
Persmoment: 15:10 - 15:30 uur.
Vrijdag 2 mei
Repetitie: 18:45 - 19:05 uur
Persmoment: 20:10 - 20:30 uur.
Maandag 5 mei: 2 repetities waarbij 's avonds het juryoptreden wordt opgenomen.
Dinsdag 6 mei: 1 repetitie en de eerste liveshow
Vrijdag 9 mei mogen ze opnieuw repeteren en zaterdag staan ze in de grote finale.
Het is wel te hopen dat de Nederlandse optredens tijdens de finale-avond een beetje verspreid zijn over de avond. Als je het nummer eerst tegen het einde van de show krijgt, en vlak daarna weer in de reprise als winnaar, zitten die optredens nogal kort op elkaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef grazz het volgende:
Repetitie schema staat online: http://www.eurovision.tv/(...)_press_2014_v1.0.pdf
The Common Linnets:
Dinsdag 29 april
Repetitie: 12:50 - 13:20 uur
Persmoment: 15:10 - 15:30 uur.
Vrijdag 2 mei
Repetitie: 18:45 - 19:05 uur
Persmoment: 20:10 - 20:30 uur.
Maandag 5 mei: 2 repetities waarbij 's avonds het juryoptreden wordt opgenomen.
Dinsdag 6 mei: 1 repetitie en de eerste liveshow
Vrijdag 9 mei mogen ze opnieuw repeteren en zaterdag staan ze in de grote finale.
Dat geloof ik ook wel. Oostenrijk had vorig jaar een uitermate saaie inzending, die in de halve finale opmerkelijk genoeg hoger beoordeeld werd door de jury dan de Nederlandse inzending van Anouk. Oostenrijk werd echter hard afgestraft door de televoters, waardoor kwalificatie uitbleef. Dat is ook meteen het grootste risico voor NL.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de jury's ons lied wel waarderen, in ieder geval in de halve finale
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Oostenrijk had vorig jaar een uitermate saaie inzending, die in de halve finale opmerkelijk genoeg hoger beoordeeld werd door de jury dan de Nederlandse inzending van Anouk. Oostenrijk werd echter hard afgestraft door de televoters, waardoor kwalificatie uitbleef. Dat is ook meteen het grootste risico voor NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |