Het wordt aangeraden om Diablo net na de release om te leggen zodat je een goede overgang hebt naar Act V.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Friday12 het volgende:
De login servers zullen ook wel druk worden maar je hoeft dus niet uit te loggen en je kan gewoon ingame blijven. Dus rond 11.00-11.30 ga ik de kill diablo quest doen en wachten tot 12 uur zodat ik meteen door kan gaan naar A5
Omdat Blizzard altijd de hoofdprijs vraagt en G2A ergens in een oostblokland inkoopt of elders op de wereld waar ze goedkoper in kunnen kopen. Diablo 3 keys zijn niet gebonden aan een regio.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom is er zo'n groot verschil tussen de Blizzard Pre-Order (39,99) of g2a.com (27,99)?
Was er nog een kortingscode voor g2a? hij is nu 32quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom is er zo'n groot verschil tussen de Blizzard Pre-Order (39,99) of g2a.com (27,99)?
Prijzen lijken inderdaad opeens omhoog te gaan, €34 bij Gamesync nu i.p.v. €32.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was er nog een kortingscode voor g2a? hij is nu 32
g2a kan je hem voor 25eur al hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Prijzen lijken inderdaad opeens omhoog te gaan, €34 bij Gamesync nu i.p.v. €32.
Dat bedoel ik ook maar ik start de quest vroeger en kill na 12quote:Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het wordt aangeraden om Diablo net na de release om te leggen zodat je een goede overgang hebt naar Act V.
[..]
Omdat Blizzard altijd de hoofdprijs vraagt en G2A ergens in een oostblokland inkoopt of elders op de wereld waar ze goedkoper in kunnen kopen. Diablo 3 keys zijn niet gebonden aan een regio.
40 Euro bedoel je.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef Jimbo het volgende:
heb hem net maar via battle.net gekocht.
zo weet ik voor 28eur 1000% zeker dat ie aankomt en ik vannacht los kan.
Tot vanavond popjes
28, je koopt hem in usd en gift hem aan jezelf ;Pquote:Op maandag 24 maart 2014 12:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
40 Euro bedoel je.
Via G2A had ik de key gisteren al, dus daar had je ook niet veel zorgen over hoeven maken.
Je hebt heel RoS al binnen, dat was die enorme patch.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
haha of toch niet
Diablo neemt de code wel aan maar upgrade mn game niet. De fuck is dit dan weer!
Ja in mn account ging het verkeerdquote:Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je hebt heel RoS al binnen, dat was die enorme patch.
Als het goed is, komt hij bij iedereen gewoon voor 0:00 aan, ongeacht de winkel.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef Black-Hole het volgende:
Zo blij dat ik allang de upgrade gedaan heb via Battle.net voor € 39,95 als ik alle 'stress' zo lees voor het uitblijven van keys, bevestigingen enz. Dat is mij de paar euro extra wel waard![]()
Ik zit er in ieder geval ruim op tijd klaar voor vanavond om een paar uurtjes in de nacht te gaan spelen. Mits de servers het allemaal nog trekken
25.20 bij g2a nu...quote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef RVer het volgende:
Voor middernacht heb je gewoon de keys hoor, al is de prijs nu gestegen op g2a
Gelukkig heb ik hem nog voor 27,15 kunnen kopen
G2A.COM Hello, we're in the middle of sending the codes, all should be delivered util midnight.
Jep alleen heb je wel de key nodig toch als je bijvoorbeeld fysiek via Bol.com besteld? Of zouden die orders al voor/tijdens het weekend verzonden zijn? Al bezorgt PostNL toch niet op maandagquote:Op maandag 24 maart 2014 12:58 schreef Bitterlemon het volgende:
Als het goed is, komt hij bij iedereen gewoon voor 0:00 aan, ongeacht de winkel.
Heb via bol.com wel eens gehad dat ik gewoon de key al opgestuurd kreeg van tevoren.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:09 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jep alleen heb je wel de key nodig toch als je bijvoorbeeld fysiek via Bol.com besteld? Of zouden die orders al voor/tijdens het weekend verzonden zijn? Al bezorgt PostNL toch niet op maandag
Lol, dat plaatjequote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef Black-Hole het volgende:
Volgens Blizzard zal de launch van RoS "pretty smooth" verlopen.
gaat nog best smoothquote:
quote:Op 01-mar-2014 heeft u het artikel 'Diablo III: Reaper of Souls - Collector's Edition' besteld met het bestelnummer .....
Zoals bij u bekend vindt de Nucleaire Top op 24 en 25 maart in Den Haag plaats. Om deze top zo goed mogelijk te laten verlopen zijn er diverse maatregelen genomen. Hierdoor wordt uw bestelling met het bestelnummer .... mogelijk niet of op een later tijdstip geleverd dan u gewend bent.
quote:
En vanwege dat soort onzin bestel ik dus gewoon keys.quote:
OK... Toch maar geen fysieke editie dan. Dit werkte primaquote:Op maandag 24 maart 2014 15:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Net gekocht in Dollar op b.net , en aan mezelf gegift voor omgerekend 29 euries
Bedankt voor het idee ^^
Ik heb 'm gisteren besteld bij G2A ook, maar ik heb nog geen key ontvangen. Wanneer heb jij 'm daar besteld?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
40 Euro bedoel je.
Via G2A had ik de key gisteren al, dus daar had je ook niet veel zorgen over hoeven maken.
Yes!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef Jimbo het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond samen te spelen ? Denk torment 2 (of 3, ligt aan de grp)
Gewoon met zn (4ren?) exploreren en door de nieuwe act spelen in de hoop op epic loots.
Ik denk dat ik met mn wizz ga, maar mocht er vraag naar zijn kan ik altijd mn monk pakken.
Ik dus niet iig.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef Jimbo het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond bij release samen te spelen ? Denk torment 2 (of 3, ligt aan de grp)
Gewoon met zn (4ren?) exploreren en door de nieuwe act spelen in de hoop op epic loots.
Ik denk dat ik met mn wizz ga, maar mocht er vraag naar zijn kan ik altijd mn monk pakken.
Allright !quote:
quote:
Ik heb hem een paar weken terug al besteld, maar als je voor 12:45 uur vandaag besteld hebt dan krijg je voor de release je key nog. Check ook even je spam folder, misschien zit hij daar in.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren besteld bij G2A ook, maar ik heb nog geen key ontvangen. Wanneer heb jij 'm daar besteld?
Normale versie met wisselkoers is €29,93 EUR aldus Pay-pal.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Kser het volgende:
Ik heb de digital deluxe zojuist gekocht voor net iets minder dan 45 euro, de normale versie is denk ik rond de 30 euro. Je hebt geen aparte US Battle.net account nodig.
Inloggen met bestaande account op battle.net, store naar US zetten, D3 RoS gift, een andere email adres invullen.
Key meteen ontvangen, meteen geactiveerd, en inmiddels is mijn account status D3 RoS: Collector's Edition.
Geen gedoe met louche webshops, wachten op emails rond middernacht, codes die niet werken, postbodes etcetc.
Ik ga Act 5 eerst zelf doorspelen, anders heb je weer van die grapjassen die alle gesprekken en cutscenes gaan skippen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef Jimbo het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond bij release samen te spelen ? Denk torment 2 (of 3, ligt aan de grp)
M.b.t. het bovenstaande... de copy-pastable code van G2A.com kan fout zijn overgenomen (via OCR?) van de scan, die tevens te zien is door op het woord scan te klikken onder de tekstbalk.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:40 schreef DemonRage het volgende:
Heb de key binnen van g2a.com. Meer mensen last van deze melding op battlenet na het invoeren van de key?
Oh ja, moet ik even die skip optie uitzetten eerst.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga Act 5 eerst zelf doorspelen, anders heb je weer van die grapjassen die alle gesprekken en cutscenes gaan skippen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normale versie met wisselkoers is €29,93 EUR aldus Pay-pal.
quote:
Ik heb de CE besteld, dus geen key.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had ik ook maar heb al key op acc dus
aja fysiek, voor dat muismatjequote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de CE besteld, dus geen key.
Geld boeit me niet (ik krijg het als verjaardagscadeau). Ik heb bol.com gekozen omdat die normaal altijd perfect op tijd leveren. Nu dankzij de NSS de eerste keer dat ik iets niet op tijd zal krijgen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:54 schreef Syphixx het volgende:
[..]
aja fysiek, voor dat muismatje
aan mooie prijs gekocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |