Geloof je werkelijk dat die gast gebeld heeft? Ik niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat na bellen is idd ook niet zo mijn ding maar enig leedvermaak is mij niet vreemd (me bad)![]()
![]()
uhhhh....bloemkool van de plus, Vanas kookt het toch al helemaal tot smots dus verschil zal er weinig zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jee wat moeten de eters dan eten zaterdag?
Ach ja schilt ze er gewoon nog wat meer.quote:
Alleen het idee is al gestoord. Besef je dat niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik spring volgens mij nergens achteraan. Wat ik begrijp is dat een mede-COS-ser gebeld heeft naar dat nummer maar een voicemail kreeg. Er is dus feitelijk niets gebeurd.
Dan maar hopen dat Nico en Rienk snel uit bed komen en er een grote ruzie ontstaatquote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Dré is alle geulen aan het dichten!
Smart girl :-))quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Geloofden jullie echt dat er gebeld is?
Ik niet.
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef notturna het volgende:
Brrr ik zie ineens voor me hoe Vanass posseerd met een prei voor haar borstjes en een eerdepel voor haar flamoes.
Nou, als hij had gepraat, wél. Maar op mij komt het over dat hij belde om te kijken of er nog iemand aan de lijn kwam. Zoiets. Ik kan me niet voorstellen dat hij echt wat had gezegd, maar misschien zit ik daar helemaal naast.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen het idee is al gestoord. Besef je dat niet?
Ik vertrouw op het goede in de mens.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Er loopt een aantal maffe portretten rond.
Ik heb zo af en toe mijn momenten...quote:
Zou ik ook al terugkrabbelend zeggen.quote:
Wat zijn ze allemaal ook weer hard aan het werk vandaag.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef DawN het volgende:
Ik erger me nu al kapot aan Robin met haar Haagse accent/ding...
Pff.. wat gaat jij nou lopen te doen dan....
Ik woon in Den Haag en niemand praat hier zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef DawN het volgende:
Zie! Het is gewoon haar irritante gedoe dus!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag en niemand praat hier zo.
Maar er is toch niet naar der ouders gebeld maar naar het restaurant tenminste dat begrijp ik er uit en ik neem aan dat de familie nu niet daar op de tafeltjes liggen te slapenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als iedereen in de sloot springt, spring jij er achteraan?
Het is gewoon van de ratten besnuffeld om die ouders nu lastig te vallen. Omdat hun dochter in Utopia zit en hoog van de toren blaast. Sneu pestgedrag is het.
Gio begon hier gisteren mee, en Robin vond dat leuk. Helaas blijft ze het maar leuk vinden, zelfs na een nachtje slapen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef DawN het volgende:
[..]
Zie! Het is gewoon haar irritante gedoe dus!
Schande!
Oh ik dacht dat Lot al een lachertje op zich was.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Voxs het volgende:
Lot: als ze Jim naar huis gaat dan is het echt geen utopia, dan is het een poppenkast en dan ga ik er helemaal een lachertje van maken..
Nee deden ze al eerder, was ongeveer een minuut wel geinig. En toen werd het heel snel irritant.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Gio begon hier gisteren mee, en Robin vond dat leuk. Helaas blijft ze het maar leuk vinden, zelfs na een nachtje slapen.
Ja ik vroeg me ook al af hoe ze het voor elkaar zou krijgen er nóg meer een lachertje van te maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Lot al een lachertje op zich was.
heb nog niet om haar moeten lachen eigenlijk... ergeren, dat dan weer welquote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Lot al een lachertje op zich was.
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier ontkom je toch niet aan... kijk naar Andrea en Anton bijvoorbeeld. Charlotte is niet bepaald populair hier onder de COS-sers dus ik vind het heel begrijpelijk dat er lekker gegniffeld wordt. Ik gniffel even hard mee. Ik vind Charlotte een verwende vrouw, die met kritiek haar achterste afveegt. Dat vind ik stuitend en een lesje waard. Bij Nicolien had ik niet zo gereageerd, dat is een fijne meid.
geen idee, maar van mij mag het weer "uit" zijn, want dit john en yoko gedoe verveeld mequote:Op maandag 24 maart 2014 11:32 schreef Soulraven het volgende:
Nou, heb eens even zitten teruglezen maar veel over hoe rienk en nicolien ineens weer zo close zijn kon ik niet vinden. Hebben ze het grote godsdienst onderwerp toch naast zich neer gelegd?
Zullen we een streep onder de discussie zetten nu?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Britan het volgende:
[..]
Maar er is toch niet naar der ouders gebeld maar naar het restaurant tenminste dat begrijp ik er uit en ik neem aan dat de familie nu niet daar op de tafeltjes liggen te slapen
Noemen ze zoiets niet trollen....quote:
Deze hagenees protesteert ..zij praat geen haags...zelfs geen plat haagsquote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef DawN het volgende:
Punt is: Irritant!!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze hagenees protesteert ..zij praat geen haags...zelfs geen plat haags
Alweer niet. Dat zei hij vorige week toch ook of de week daarvoor?quote:
Zou vanes daar haar sigaretten van afromen? Bij de niet-rokers?quote:
springen met Joey?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:36 schreef isax het volgende:
joey wil ook gewoon op ieder "mooi" wijf duiken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |