Jaja schilderen met Ruud zijn kwast zeker?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee nu boven de koeien ,schilderen gaat ze in werkhok doen
ja de wereld is of zwart of wit, nuance fok datquote:Op maandag 24 maart 2014 11:10 schreef floske het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook echt wakker van gelegen vanacht
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze hele COS-sen staan vol leedvermaak. Zonder leedvermaak geen COS. Ik doe ook mee. We zijn niet heiliger dan de Paus, mensen.
Wat is er onzin aan?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Onzin. Het is gewoon een hardwerkende familie. Maar sommige streamers denken dat ze het recht hebben om mensen lastig te vallen en bemoeien zich overal mee.
Hoe kun je nu lol hebben om mensen wiens bedrijf failliet gaat? Mensen die niet eens in Utopia zitten?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze hele COS-sen staan vol leedvermaak. Zonder leedvermaak geen COS. Ik doe ook mee. We zijn niet heiliger dan de Paus, mensen.
Wat ik begrepen heb is dat Robin en Lot het zo proberen te spelen dat die 2 alleen in de shoot komen. Verder niemand....quote:Op maandag 24 maart 2014 11:03 schreef Rietens het volgende:
Gaan ze Nico nog proberen over te halen om in de PB te gaan?
er wordt 18:00 gezegd... (in de CoS)quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hoelaat gaat Robin haar keuze eigenlijk bekend maken?
Het is dieptriest als zaken en familieleden van Utopianen in dit misselijke leedvermaak worden meegetrokken. Er hier over lachen is een ding (ook niet mijn ding), maar die mensen per telefoon gaan lastigvallen, is te sneu voor woorden.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, dat was ook een plannetje. Maar dat krijgen ze er vast niet doorquote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat Robin en Lot het zo proberen te soplen dat die 2 alleen in de shoot komen. Verder niemand....
Irrelevant. Streamers die mensen gaan lastigvallen omdat hun familie in een rls zit, zijn gewoon laag bezig.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef zwellever het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan?
Bovendien als ze daar allemaal zo hard werken als Lot vind ik dat faillissement niet zo vreemd,ook schijnt pappie al eerder failliet gegaan te zijn,niet echt een indicatie dat hij "het" goed begrepen heeft.
Als hij nog naar school gaat....dacht dat er in een brief naar haar stond dat hij veel spijbelde....gek he......zusje van twintig heeft niet het overwicht wat je als ouders hebt op een vijftien jarige........en dan, zelfs als volwassene zou ik niet meer gaan met moeders zo op t.v.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze beseft echt niet wat ze die kinderen aan doet,eerst zeggen me moeder doet mee in utopia.
alle kinderen op school kijken arm jochie
Lot is een gevalletje Hoogmoed komt voor de val.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:06 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat komt voort uit de uitermate hautaine wijze waarop Lot altijd doet alsof ze en haar familie "het gemaakt hebben",inclusief haar zgn dubbele salaris,avonturen in oa Marbella,vliegtuigje met tekst ter meerdere eer en glorie van zichzelf,kortom geldsmijterij,grootdoenerij en dan gewoon die lullige veredelde friettent failliet =lachuuu![]()
![]()
En hebben elk relativeringsvermogen verloren.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef Disana het volgende:
Irrelevant. Streamers die mensen gaan lastigvallen omdat hun familie in een rls zit, zijn gewoon laag bezig.
ze gaan eerst nog centraal over de PB..quote:
Ja, jij hebt je lolletjes ten koste van anderen gehad. Flinke vent.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Lot is een gevalletje Hoogmoed komt voor de val.
Klaar nu!
Dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dieptriest als zaken en familieleden van Utopianen in dit misselijke leedvermaak worden meegetrokken. Er hier over lachen is een ding (ook niet mijn ding), maar die mensen per telefoon gaan lastigvallen, is te sneu voor woorden.
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja daar janken wij idd ook om en niet van blijdschap!
Hier ontkom je toch niet aan... kijk naar Andrea en Anton bijvoorbeeld. Charlotte is niet bepaald populair hier onder de COS-sers dus ik vind het heel begrijpelijk dat er lekker gegniffeld wordt. Ik gniffel even hard mee. Ik vind Charlotte een verwende vrouw, die met kritiek haar achterste afveegt. Dat vind ik stuitend en een lesje waard. Bij Nicolien had ik niet zo gereageerd, dat is een fijne meid.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dieptriest als zaken en familieleden van Utopianen in dit misselijke leedvermaak worden meegetrokken.
Dat na bellen is idd ook niet zo mijn ding maar enig leedvermaak is mij niet vreemd (me bad)quote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Irrelevant. Streamers die mensen gaan lastigvallen omdat hun familie in een rls zit, zijn gewoon laag bezig.
Eens!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dieptriest als zaken en familieleden van Utopianen in dit misselijke leedvermaak worden meegetrokken. Er hier over lachen is een ding (ook niet mijn ding), maar die mensen per telefoon gaan lastigvallen, is te sneu voor woorden.
Valt mee hoor, mijn man is vanmorgen vanuit Groningen, naar Brabant, daarna Rotterdam en daarna naar de Duitse grens bij Venlo gereden. Kon bijna in 1x doorrijden, minder file dan normaal.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef DawN het volgende:
[..]
ze gaan eerst nog centraal over de PB..
En ik denk dat er een brief van Paul moet komen, ivm niet terugkomen.
Ik hoop nog steeds dat om 12.00 iemand weggaat, maar ben bang later.
Gelukkig hoeft de exitter niet nog naar de andere kant van het land te rijden, want dan word het een latertje..
Ik vraag me toch af in hoeverre Bureau Jeugdzorg o.i.d. in kan grijpen, tenslotte is hij minderjarig.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij nog naar school gaat....dacht dat er in een brief naar haar stond dat hij veel spijbelde....gek he......zusje van twintig heeft niet het overwicht wat je als ouders hebt op een vijftien jarige........en dan, zelfs als volwassene zou ik niet meer gaan met moeders zo op t.v.
Als iedereen in de sloot springt, spring jij er achteraan?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier ontkom je toch niet aan... kijk naar Andrea en Anton bijvoorbeeld. Charlotte is niet bepaald populair hier onder de COS-sers dus ik vind het heel begrijpelijk dat er lekker gegniffeld wordt. Ik gniffel even hard mee. Ik vind Charlotte een verwende vrouw, die met kritiek haar achterste afveegt. Dat vind ik stuitend en een lesje waard. Bij Nicolien had ik niet zo gereageerd, dat is een fijne meid.
En Nicoline die toch besluit om mee te doen, met een aubergine tussen d'r benen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef notturna het volgende:
Brrr ik zie ineens voor me hoe Vanass posseerd met een prei voor haar borstjes en een eerdepel voor haar flamoes.
ja, met verf en met Ruud z'n kloddersquote:
Geloof dat de meeste Nederlanders niet in utopia zitten. Kan me vergissen :-Dquote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je nu lol hebben om mensen wiens bedrijf failliet gaat? Mensen die niet eens in Utopia zitten?
Een lesje. prima. Vertel haar maar eens even goed hoe het leven werkelijk in elkaar hangt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier ontkom je toch niet aan... kijk naar Andrea en Anton bijvoorbeeld. Charlotte is niet bepaald populair hier onder de COS-sers dus ik vind het heel begrijpelijk dat er lekker gegniffeld wordt. Ik gniffel even hard mee. Ik vind Charlotte een verwende vrouw, die met kritiek haar achterste afveegt. Dat vind ik stuitend en een lesje waard. Bij Nicolien had ik niet zo gereageerd, dat is een fijne meid.
En wat ik ook begrepen heb dat ze het geld zelf willen houden in ieder geval een groot deel😃quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat Robin en Lot het zo proberen te spelen dat die 2 alleen in de shoot komen. Verder niemand....
Mee eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Lot is een gevalletje Hoogmoed komt voor de val.
Klaar nu!
Juist!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef ddww het volgende:
Eens!
Ik maak graag mensen belachelijk, maar houd het wel bij Utopianen, die vrijwillig gekozen hebben om in deze 'spotlights' te staan (met alle belachelijkmaak-heden erbij).
De (directe) omgeving kiest hier niet voor, en behoort dus netjes met rust gelaten te worden (uiteraard uitzondering Anton, die er dan wel weer voor kiest om in de publiciteit te komen)
Geloofden jullie echt dat er gebeld is?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hebben elk relativeringsvermogen verloren.
Ik bedoel na exit, duurt het wel even voor je goed en wel thuis bent.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef ammartje het volgende:
[..]
Valt mee hoor, mijn man is vanmorgen vanuit Groningen, naar Brabant, daarna Rotterdam en daarna naar de Duitse grens bij Venlo gereden. Kon bijna in 1x doorrijden, minder file dan normaal.
Dit is te erg voor woorden.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
En Nicoline die toch besluit om mee te doen, met een aubergine tussen d'r benen.
Heeft ze even overlegd met Rienkolien alvorens aan de slag te gaan, zoals afgesproken?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef jovencita01 het volgende:
Andrea weer terug van ziekteverlof zie ik! ze hijgt en ze steunt nog wel heel erg!
Naar ventje ben je.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Geloof dat de meeste Nederlanders niet in utopia zitten. Kan me vergissen :-D
Ik wel. Er loopt een aantal maffe portretten rond.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef dolcefarniente het volgende:
Geloofden jullie echt dat er gebeld is?
Ik niet.
Ja bij Hakim inderdaad 12 uurquote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
andere keren was het rond 12 uur
Ik spring volgens mij nergens achteraan. Wat ik begrijp is dat een mede-COS-ser gebeld heeft naar dat nummer maar een voicemail kreeg. Er is dus feitelijk niets gebeurd.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als iedereen in de sloot springt, spring jij er achteraan?
Het is gewoon van de ratten besnuffeld om die ouders nu lastig te vallen. Omdat hun dochter in Utopia zit en hoog van de toren blaast. Sneu pestgedrag is het.
Oh jee wat moeten de eters dan eten zaterdag?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef anjajaha het volgende:
Lees ik nu op de utopia chatt dat Willem ook niet meer komt met zijn bloemkolen....ach er wordr daar zoveel geluld
Aardappelen!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jee wat moeten de eters dan eten zaterdag?
Leedvermaak is menselijk. Doe ik ook graag aan mee. Tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
voorschot PB binnen... chinees rijsttafeltje laten komen?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Geloof je werkelijk dat die gast gebeld heeft? Ik niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat na bellen is idd ook niet zo mijn ding maar enig leedvermaak is mij niet vreemd (me bad)![]()
![]()
uhhhh....bloemkool van de plus, Vanas kookt het toch al helemaal tot smots dus verschil zal er weinig zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ja schilt ze er gewoon nog wat meer.quote:
Alleen het idee is al gestoord. Besef je dat niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik spring volgens mij nergens achteraan. Wat ik begrijp is dat een mede-COS-ser gebeld heeft naar dat nummer maar een voicemail kreeg. Er is dus feitelijk niets gebeurd.
Dan maar hopen dat Nico en Rienk snel uit bed komen en er een grote ruzie ontstaatquote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Dré is alle geulen aan het dichten!
Smart girl :-))quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Geloofden jullie echt dat er gebeld is?
Ik niet.
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef notturna het volgende:
Brrr ik zie ineens voor me hoe Vanass posseerd met een prei voor haar borstjes en een eerdepel voor haar flamoes.
Nou, als hij had gepraat, wél. Maar op mij komt het over dat hij belde om te kijken of er nog iemand aan de lijn kwam. Zoiets. Ik kan me niet voorstellen dat hij echt wat had gezegd, maar misschien zit ik daar helemaal naast.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen het idee is al gestoord. Besef je dat niet?
Ik vertrouw op het goede in de mens.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Er loopt een aantal maffe portretten rond.
Ik heb zo af en toe mijn momenten...quote:
Zou ik ook al terugkrabbelend zeggen.quote:
Wat zijn ze allemaal ook weer hard aan het werk vandaag.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef DawN het volgende:
Ik erger me nu al kapot aan Robin met haar Haagse accent/ding...
Pff.. wat gaat jij nou lopen te doen dan....
Ik woon in Den Haag en niemand praat hier zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef DawN het volgende:
Zie! Het is gewoon haar irritante gedoe dus!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag en niemand praat hier zo.
Maar er is toch niet naar der ouders gebeld maar naar het restaurant tenminste dat begrijp ik er uit en ik neem aan dat de familie nu niet daar op de tafeltjes liggen te slapenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als iedereen in de sloot springt, spring jij er achteraan?
Het is gewoon van de ratten besnuffeld om die ouders nu lastig te vallen. Omdat hun dochter in Utopia zit en hoog van de toren blaast. Sneu pestgedrag is het.
Gio begon hier gisteren mee, en Robin vond dat leuk. Helaas blijft ze het maar leuk vinden, zelfs na een nachtje slapen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef DawN het volgende:
[..]
Zie! Het is gewoon haar irritante gedoe dus!
Schande!
Oh ik dacht dat Lot al een lachertje op zich was.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Voxs het volgende:
Lot: als ze Jim naar huis gaat dan is het echt geen utopia, dan is het een poppenkast en dan ga ik er helemaal een lachertje van maken..
Nee deden ze al eerder, was ongeveer een minuut wel geinig. En toen werd het heel snel irritant.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Gio begon hier gisteren mee, en Robin vond dat leuk. Helaas blijft ze het maar leuk vinden, zelfs na een nachtje slapen.
Ja ik vroeg me ook al af hoe ze het voor elkaar zou krijgen er nóg meer een lachertje van te maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Lot al een lachertje op zich was.
heb nog niet om haar moeten lachen eigenlijk... ergeren, dat dan weer welquote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Lot al een lachertje op zich was.
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
geen idee, maar van mij mag het weer "uit" zijn, want dit john en yoko gedoe verveeld mequote:Op maandag 24 maart 2014 11:32 schreef Soulraven het volgende:
Nou, heb eens even zitten teruglezen maar veel over hoe rienk en nicolien ineens weer zo close zijn kon ik niet vinden. Hebben ze het grote godsdienst onderwerp toch naast zich neer gelegd?
Zullen we een streep onder de discussie zetten nu?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Britan het volgende:
[..]
Maar er is toch niet naar der ouders gebeld maar naar het restaurant tenminste dat begrijp ik er uit en ik neem aan dat de familie nu niet daar op de tafeltjes liggen te slapen
Noemen ze zoiets niet trollen....quote:
Deze hagenees protesteert ..zij praat geen haags...zelfs geen plat haagsquote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef DawN het volgende:
Punt is: Irritant!!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze hagenees protesteert ..zij praat geen haags...zelfs geen plat haags
Alweer niet. Dat zei hij vorige week toch ook of de week daarvoor?quote:
Zou vanes daar haar sigaretten van afromen? Bij de niet-rokers?quote:
springen met Joey?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:36 schreef isax het volgende:
joey wil ook gewoon op ieder "mooi" wijf duiken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |