Is ook gewoon minder grappig omdat trel net zo iemand is als nootjes.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual.. niet eens opgevallen.
Ik ook. =$quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
En tetou zou een hartverzakking krijgen als een chick like me langer dan 3 seconden naar hem zou kijken.
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgenquote:
Krijgt ie ook wel hoor. Krio is discreet ondeugendquote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgen
Ja, maar toch.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgen
Je bent zeker niet verkeerd. Maar overdrijven kan ook nog.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
En tetou zou een hartverzakking krijgen als een chick like me langer dan 3 seconden naar hem zou kijken.
Haha in dat geval moet ik nog even iets bedenken hoor geef me ff de tijdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent zeker niet verkeerd. Maar overdrijven kan ook nog.
Water is blauw!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] MELOEWA. TETOUARIBO IS DE 3E FOK!VRIEND VAN MELOEWA [ afbeelding ]
Gvdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje olie op het vuur gooien en die #latetrain gaat van CHOO CHOO MOTHERFUCKER
Die tijd gun ik je welquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha in dat geval moet ik nog even iets bedenken hoor geef me ff de tijd
Wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat reageer je niet op m'n opzet tot pickup line.
AWWW SNAP U GOT DISMISSED SON.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat reageer je niet op m'n opzet tot pickup line.
Eh. Nee..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |