Is ook gewoon minder grappig omdat trel net zo iemand is als nootjes.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual.. niet eens opgevallen.
Ik ook. =$quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
En tetou zou een hartverzakking krijgen als een chick like me langer dan 3 seconden naar hem zou kijken.
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgenquote:
Krijgt ie ook wel hoor. Krio is discreet ondeugendquote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgen
Ja, maar toch.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgen
Je bent zeker niet verkeerd. Maar overdrijven kan ook nog.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
En tetou zou een hartverzakking krijgen als een chick like me langer dan 3 seconden naar hem zou kijken.
Haha in dat geval moet ik nog even iets bedenken hoor geef me ff de tijdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent zeker niet verkeerd. Maar overdrijven kan ook nog.
Water is blauw!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] MELOEWA. TETOUARIBO IS DE 3E FOK!VRIEND VAN MELOEWA [ afbeelding ]
Gvdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje olie op het vuur gooien en die #latetrain gaat van CHOO CHOO MOTHERFUCKER
Die tijd gun ik je welquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha in dat geval moet ik nog even iets bedenken hoor geef me ff de tijd
Wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat reageer je niet op m'n opzet tot pickup line.
AWWW SNAP U GOT DISMISSED SON.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat reageer je niet op m'n opzet tot pickup line.
Eh. Nee..?quote:
K.quote:
Godkk wat slecht dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'CUZ YOU SURE KNOW HOW TO RAISE A COCK.
[ afbeelding ]
Vind die dingen nog steeds stom, maar die 2e en 4e - lol.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Moest lachen.quote:
Oh jee. SHIT IS AAN Gquote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ff serieus dwc. Ik hoor je bent pussy.
Wil niet daten met jou, straks gaat tetou mij ook Somaliër noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heeeeeeeeeeeeeeeee Dvennnnnnnnnnnnn hoe ist daar in Bulliequote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef Dven het volgende:
Onmin fittie hier gelijk weer weg als niggers voor de scotoe
You wack, you're twisted, your girl's a hoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ff serieus dwc. Ik hoor je bent pussy.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ spoiler
![]()
Druk bezig met de voorbereidingen om naar een willekeurig tropisch paradijs te verhuizenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeee Dvennnnnnnnnnnnn hoe ist daar in Bullie
Nope, na oktober kan ik je wellicht Indonesië aanradenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk bezig met de voorbereidingen om naar een willekeurig tropisch paradijs te verhuizennog aanraders?
Is ie nog steeds met Meloe dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Niet om te stoken verder, maar vraag me wel af hoelang het zal duren voordat tetou inziet dat wij gelijk hadden.
Dacht dat Bulgarije het paradijs was?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk bezig met de voorbereidingen om naar een willekeurig tropisch paradijs te verhuizennog aanraders?
Is toch geen tropisch paradijs, gekkie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat Bulgarije het paradijs was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |