abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:06:59 #126
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_139682204
Ja ja, daar valt wat voor te zeggen maar je kan altijd bij de producent aankloppen, daar ben je rechtenstudent voor :P

zo is het scherm van mijn nex-5 vervangen toen die 5 jaar oud was op grond van 7:17 en 2 maand aanhoudend brieven sturen :7
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:56:09 #127
78918 SeLang
Black swans matter
pi_139710020
De volgende vliegticket is alweer geboekt: 8 weken naar Ethiopië 1 okt - 25 nov.
Ik ga wel eerst nog 1-2 maand naar Schotland (maar dat is met de auto + tentje).

Life is good :)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_139716375
Hoplaa - tickets geboekt naar Peru! 25 nachtjes. Wordt proppen.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:33:08 #129
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_139730761
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

En hoe bevalt die? Ik heb nu dus de farpoint 70, maar dat is een echte travelpack en de schuimdingen in de hengsels zijn niet zo dik en/of zacht en de rugsteun is ook alleen van schuim waardoor ik altijd een natte rug heb van 't zweet. Daarnaast is de tas best diep en breed; ik wil een aether!
Maar momenteel nog niet de centjes voor. 2 trails gelopen met de farpoint, dat wil ook allemaal wel prima.. maar ik zou toch graag een aether willen. Wellicht deze zomer.. en dan gelijk uitproberen naar zweden. Ik wist niet van de daylite, ziet er super gaaf uit! :D

Heb je hem al vaak gebruikt? Veel trips? Wat vind je voor en nadelen? gebruik je ook drinkzak? Vond je duur?

[..]

Wat is je probleem man, ga dan gewoon weg?

[..]

Sneldrogende handdoek is anders super chill als jij doucht en daarna de handdoek in je tas wil stoppen. Ik heb zelf ook 1 zo'n klein handdoekje. Nou is de toegevoegde waarde in hostels waar je handdoeken kan huren/gebruiken natuurlijk wel minder.. maar nonsens?

Verder is zo'n handdoek wel echt geniaal als je hiked en je tent is wat nat van binnen door instappen in de regen :)

[..]

Dorm is wel gezellig hoor omdat je zoveel leuke mensen tegenkomt (en snurkers :r).

Wat is het verschil tussen back en flashpackers? Ik heb altijd wel een systeemcamera mee, omdat ik fotografie interessant vind. Ik heb een tablet mee (Surface 2) waar ik mijn foto's op kan kijken, backuppen en facebook/mail checken. Ik heb mijn telefoon mee. Maar daarentegen slaap ik in dorms of in m'n eigen tentje, altijd lokaal vervoer (ik ben gek op met de trein reizen).. hmm. En waarom zo'n afkeer jegens flashpackers? Ben je pas écht een backpackers als je maar één keer per week doucht en electronica haat?

Niet zo'n hokjes plaatsen mensen :*
Ik heb ondertussen n antwoord voor je :D de eather is echt geweldig :D superconfortabel op je heupen ( goede band met veel schuim) hij kan helemaal van boven tot beneden open geritst worden dus je kan overal makkelijk bij :Y ook heeft hij een soort van ademende constructie op t rugpand met een soort bobbels van schuim met daartussen iets van gaas. Tuurlijk als t echt warm is zweet je alsnog, maar ik vind het echt een heerlijk ding O+ hij voelt ook niet zo grof/breed aan ook al is hij 70l

Hij is prijzig (220 ¤ ) geloof ik, maar het is het meer dan waard :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_139782785
De backpack is binnen! De Osprey Farpoint 70 in de hippe kleur Lagoon Blue. Met daypack die je achterop of voorop kan vastmaken of gewoon thuis kan laten :)

Zie er wel uit als een ninja turtle als dat ding gevuld achterop zit _O- maar vind jet wel ideaal dat je hem gewoon los voorop kan hangen, dus vastklikken ipv extra banden :)
pi_139822853
Hallo, ik had even een vraagje, hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Ik zou deze zomervakantie eerst gaan interrailen met een vriendin, maar zij kan helaas niet meer. Aangezien ik heel graag een keer naar Azië zou willen reizen bedacht ik mij ongeveer een week geleden dat ik ook in mijn eentje een maand zou kunnen backpacken in Thailand deze zomer. Van iedereen die dit heeft gedaan hoor ik goede verhalen maar ik heb wel een paar twijfels: ik zou nu nog alles moeten regelen (vaccinaties, vliegtickets boeken) en ik ben niet bepaald de meest geordende persoon en ik raak in de stad waar ik nu woon zelfs al vaak de weg kwijt laat staan in vreemde steden in het buitenland. Daarnaast heb ik nog nooit alleen gereisd en ben ik nog nooit in Azië geweest.

Maar het lijkt mij wel heeel leuk. Ook heb ik altijd weinig last van heimwee en pas ik mij vrij makkelijk aan.

Een andere optie is een groepsreis van 16 dagen, waar mijn ouders meer aan mee willen betalen (want veiliger), maar ik zou dan wel de vrijheid missen denk ik van het alleen reizen.

Een beetje een lang verhaal, maar mijn vraag is: denken jullie dat het nog haalbaar is & een goed idee?
  zondag 11 mei 2014 @ 13:04:45 #132
78918 SeLang
Black swans matter
pi_139823029
Nergens is zo makkelijk als Thailand, dus gewoon in je eentje gaan!
Mijn reisverslagen
pi_139823078
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:56 schreef Nessie7 het volgende:

Ik zou deze zomervakantie eerst gaan interrailen met een vriendin, maar zij kan helaas niet meer. Aangezien ik heel graag een keer naar Azië zou willen reizen bedacht ik mij ongeveer een week geleden dat ik ook in mijn eentje een maand zou kunnen backpacken in Thailand deze zomer. Van iedereen die dit heeft gedaan hoor ik goede verhalen maar ik heb wel een paar twijfels: ik zou nu nog alles moeten regelen (vaccinaties, vliegtickets boeken) en ik ben niet bepaald de meest geordende persoon en ik raak in de stad waar ik nu woon zelfs al vaak de weg kwijt laat staan in vreemde steden in het buitenland. Daarnaast heb ik nog nooit alleen gereisd en ben ik nog nooit in Azië geweest.

Maar het lijkt mij wel heeel leuk. Ook heb ik altijd weinig last van heimwee en pas ik mij vrij makkelijk aan.

Een andere optie is een groepsreis van 16 dagen, waar mijn ouders meer aan mee willen betalen (want veiliger), maar ik zou dan wel de vrijheid missen denk ik van het alleen reizen.

Een beetje een lang verhaal, maar mijn vraag is: denken jullie dat het nog haalbaar is & een goed idee?
Gewoon gaan! Wel zsm je vaccinaties gaan regelen.
  zondag 11 mei 2014 @ 16:15:01 #134
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_139828926
quote:

gewoon doen :Y ben nu ook voor t eerst n maand alleen in Indonesië aan het reizen. Zolang je gewoon je gezond verstand gebruikt komt t echt wel goed ^O^ :Y
  zondag 11 mei 2014 @ 16:59:15 #135
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_139830664
quote:

Gaan! Thailand is veilig en heel makkelijk...de enige plek waar je misschien zou kunnen verdwalen is Bangkok, en daar kun je altijd een goedkope taxi pakken...daarbij, de onverwachtte dingen zijn het leukst...bovendien; buiten die vaccinaties en tickets heb je echt niks nodig behalve misschien een vaag idee van een route...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_140119153
Waar zitten de fok backpackers op dit moment?

Ikzelf in Auckland. Na anderhalf jaar Australië (gewerkt en een full lap gedaan) nu alweer 3 maanden in NZ. Nog een paar weekjes geld sparen en dan roadtrippen.

Afgelopen paar weken is mn familie op vakantie geweest. Hebben we met 7 man, 3 weken een roadtrip gedaan op het Noorder Eiland. Helemaal op zn 'backpackers' met vrijwel alleen maar gratis overnachtingen op kampeerplekken zonder wc's en douches etc. Ze vonden het geweldig!
Pain is temporary, pride is forever
pi_140119158
Momenteel op Bali, in Ubud. En nee, nog geen een figuur of plek uit Eat, Pray, Love gezien :')
pi_140122408
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 04:51 schreef FreeShooter het volgende:
Waar zitten de fok backpackers op dit moment?

Ikzelf in Auckland. Na anderhalf jaar Australië (gewerkt en een full lap gedaan) nu alweer 3 maanden in NZ. Nog een paar weekjes geld sparen en dan roadtrippen.

Afgelopen paar weken is mn familie op vakantie geweest. Hebben we met 7 man, 3 weken een roadtrip gedaan op het Noorder Eiland. Helemaal op zn 'backpackers' met vrijwel alleen maar gratis overnachtingen op kampeerplekken zonder wc's en douches etc. Ze vonden het geweldig!
Wat voor werk heb je gedaan/doe je nu?
  maandag 19 mei 2014 @ 11:36:32 #139
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_140124360
Ik zit op gili air O+
pi_140124591
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zit op gili air O+
Wow zwaar leven:)
  maandag 19 mei 2014 @ 11:48:52 #141
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_140124654
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:45 schreef Mr.West het volgende:

[..]

Wow zwaar leven:)
ja naar man }:| moest net van mn hangmat naar mn buiten douche lopen omdat het te zonnig is... fuck dat :r
  maandag 19 mei 2014 @ 14:21:28 #142
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_140129088
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:33 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen n antwoord voor je :D de eather is echt geweldig :D superconfortabel op je heupen ( goede band met veel schuim) hij kan helemaal van boven tot beneden open geritst worden dus je kan overal makkelijk bij :Y ook heeft hij een soort van ademende constructie op t rugpand met een soort bobbels van schuim met daartussen iets van gaas. Tuurlijk als t echt warm is zweet je alsnog, maar ik vind het echt een heerlijk ding O+ hij voelt ook niet zo grof/breed aan ook al is hij 70l

Hij is prijzig (220 ¤ ) geloof ik, maar het is het meer dan waard :D
Super! Ik was er ondertussen ook al beetje uit dat dat hem ging worden, weet alleen niet zo goed ofik 60 of 70L pack wil halen. Iets zegt mij 60 omdat ik dan minder mee kan nemen en ik in m'n farpoint ok altijd wel plek over heb... maar andere kant wil ik misschien later ook meer meenemen ivm winterkamperen of m'n vriendin mee. Twjfels!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:26:00 #143
78918 SeLang
Black swans matter
pi_140129216
Bij twijfel tussen 60 of 70 liter zou ik altijd voor 70 gaan. Je hoeft hem niet persé helemaal vol te proppen namelijk ;)
Mijn reisverslagen
  maandag 19 mei 2014 @ 15:03:05 #144
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_140130300
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef SeLang het volgende:
Bij twijfel tussen 60 of 70 liter zou ik altijd voor 70 gaan. Je hoeft hem niet persé helemaal vol te proppen namelijk ;)
dit :Y beter wat loze ruimte en wat makkelijker inpakken dan later n nieuwe te moeten kopen omdat ie te klein is.

Kk vind de grootte heerlijk, je hoeft nl niet zo precies in te pakken.. dat is niet mijn talent _O-
  maandag 19 mei 2014 @ 15:27:36 #145
78918 SeLang
Black swans matter
pi_140131164
Mijn rugzak is 70 liter en ik vind hem eigenlijk te klein. Vaak heb ik ruimte over maar voor sommige reizen past het allemaal maar net.
Mijn reisverslagen
  maandag 19 mei 2014 @ 15:31:24 #146
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140131328
Ik pas m'n hoeveelheid spullen aan aan m'n tas en die weer aan de hoeveelheid te lopen kilometers. Ik prop m'n hele kampeeruitrusting dus in 58 liter, maar ga backpacken buiten Europa met 65+15 liter.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:42:39 #147
78918 SeLang
Black swans matter
pi_140131773
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:31 schreef Lemans24 het volgende:
Ik pas m'n hoeveelheid spullen aan aan m'n tas en die weer aan de hoeveelheid te lopen kilometers. Ik prop m'n hele kampeeruitrusting dus in 58 liter,
Voor hoeveel dagen eten heb je dan bij je? En is dat alleen in warme landen of ook in landen met veel nattigheid/ kou/ wind?
Mijn reisverslagen
pi_140155361
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef Mr.West het volgende:

[..]

Wat voor werk heb je gedaan/doe je nu?
In de afgelopen 20 maanden: dishwasher, native plants seed collector, IT Support Officer, waiter, building site labourer en assistent carpenter. Op dit moment als waiter in Auckland.
Pain is temporary, pride is forever
  dinsdag 20 mei 2014 @ 02:58:28 #149
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_140157296
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:21 schreef FreeShooter het volgende:

[..]

In de afgelopen 20 maanden: dishwasher, native plants seed collector, IT Support Officer, waiter, building site labourer en assistent carpenter. Op dit moment als waiter in Auckland.
native plants seed collector :D _O- mooie titel
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:46:58 #150
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140159965
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

Voor hoeveel dagen eten heb je dan bij je? En is dat alleen in warme landen of ook in landen met veel nattigheid/ kou/ wind?
Tot nu toe heb ik voor maximaal drie dagen eten bij me gehad, in de Pyreneeën is er iedere 50 km wel een bevoorradingsmogelijkkheid. Nul graden 's nachts kon ik hebben, kouder was geen onderdeel van de planning. Regen en wind wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')