SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet echt duidelijk dat hij gewoon gehaakt wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit vond ik eerlijk gezegd ook geen pingel
Ben nog wel barca fan.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als het een overtreding is, hoe licht ook, dan is het rood want doorgebroken speler.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
Pingel of niet, het was iig geen rood.![]()
Ik speel tegen een gelijkenis van jou op NBA2k14. Hij is alleen maar personal fouls aan het maken omdat hij niet kan winnen, dus ik krijg non stop FTsquote:Op maandag 24 maart 2014 01:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als het een overtreding is, hoe licht ook, dan is het rood want doorgebroken speler.![]()
![]()
Lach maar. Het legt me anders bepaald geen windeieren, want ik sta gewoon op het punt om kampioen te worden in div6quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is POTS de enige die nog vasthoudt aan weinig pace.
[ Bericht 8% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-03-2014 07:31:06 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent echt een zieke baas.quote:Op maandag 24 maart 2014 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar. Het legt me anders bepaald geen windeieren, want ik sta gewoon op het punt om kampioen te worden in div6Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Letterlijk ja. Voel me hondsberoerdbeterschap dan he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je had ook naar Duinrell moeten gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks. Van zo'n weekendje centerparcs knap je dus ook niet bepaald opHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mja. Den Haag en omgeving is deze dagen toch no-go area?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je had ook naar Duinrell moeten gaan.
E: Overigens is de webapp er in een paar dagen tijd ook weer niet bepaald op vooruit gegaan
[ Bericht 16% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-03-2014 08:23:42 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Daar kikker je van op". Zo slechtquote:Op maandag 24 maart 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja. Den Haag en omgeving is deze dagen toch no-go area?
E: Overigens is de webapp er in een paar dagen tijd ook weer niet bepaald op vooruit gegaan
Ik weet niet hoe het precies zit, maar voor m'n gevoel is dat even hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Er rijden toch geen treinen naartoe en de snelwegen zijn afgesloten.
Bizar was dat het op de weg in de regio Rijnmond (zuid, dat wel) echt heel rustig wasquote:Op maandag 24 maart 2014 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Daar kikker je van op". Zo slecht
Ik weet niet hoe het precies zit, maar voor m'n gevoel is dat even hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Er rijden toch geen treinen naartoe en de snelwegen zijn afgesloten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaja, stiekem zat je gewoon vast. We hebben het wel gelezen gister!quote:Op maandag 24 maart 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks. Van zo'n weekendje centerparcs knap je dus ook niet bepaald op![]()
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jaja, stiekem zat je gewoon vast. We hebben het wel gelezen gister!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)losief_begonnen.html
Wat een aandachtshoertje zeg. In alle media al tot in m'n bilnaad uitgemeten en dan komt deze sukkel even de link leggen tussen de Nuclear Security Summit en Zwarte Piet
. Flikker toch op zeg.
POTS en cocainequote:Op maandag 24 maart 2014 08:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)pgepakt_in_belg.html
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De markt blijft maar dalen met die idiote packsquote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren mijn Neuer net op tijd voor 50k verkocht. Laagste BIN nu: 37k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren was de markt beter inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren mijn Neuer net op tijd voor 50k verkocht. Laagste BIN nu: 37k
Toen nog een paar BBVA manager league en Sniper chem verkocht voor respectievelijk 3 en 1k (bbva 2500-2700c winst per stuk en sniper 800-850c). Krijg nu helemaal niks verkocht voor die prijs![]()
![]()
Ik verkocht 2 dagen geleden nog een Liga BBVA managerkaart voor 4k. De prijzen kunnen na vandaag wel weer stijgen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gisteren was de markt beter inderdaad.
Toen nog een paar BBVA manager league en Sniper chem verkocht voor respectievelijk 3 en 1k (bbva 2500-2700c winst per stuk en sniper 800-850c). Krijg nu helemaal niks verkocht voor die prijs![]()
Alles hangt ervan af hoeveel van die festiviteiten EA nog gepland heeftquote:Op maandag 24 maart 2014 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verkocht 2 dagen geleden nog een Liga BBVA managerkaart voor 4k. De prijzen kunnen na vandaag wel weer stijgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zijn klaar nu (met 5 jaar FUT vieren tenminste).
En die contract-packs kun je geen verlies op maken, sowieso kopen.. gouden contracten zijn (of tenminste ze worden wel weer) meer dan 200 coins per stuk waard.![]()
Kan iemand even checken in de glazen bol of Engelaar een IF gaat krijgen?
En anders gewoon zn mening geven
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wat zijn zijn wapenfeiten?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand even checken in de glazen bol of Engelaar een IF gaat krijgen?
En anders gewoon zn mening gevenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goal vanaf eigen helft. Een bewussie he.quote:
Maar even opgezocht:
morning...
zo komt mijn club natuurlijk nooit leeg. ook weer laten verleiden tot een 50K pakket.(marcelo was het duurst)
al die pleuris consumables moeten er volgende week maar uit. hopen op pack droogte.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
we gaan echt een ziek TOTW krijgen, dus voorlopig nog nietquote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
morning...
zo komt mijn club natuurlijk nooit leeg. ook weer laten verleiden tot een 50K pakket.(marcelo was het duurst)
al die pleuris consumables moeten er volgende week maar uit. hopen op pack droogte.
mensen zijn toch wel eens door hun centen heen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
we gaan echt een ziek TOTW krijgen, dus voorlopig nog niet
hopelijk vanmiddag nog een gekregen account er bijeens even kijken wat daar allemaal in staat
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee of er veel Silver chancehavers zijn, dus wellicht dat deze uberbaas er eentje krijgtquote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goal vanaf eigen helft. Een bewussie he.
Maar even opgezocht:
Iemand opgelicht jongen?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen zijn toch wel eens door hun centen heen.
hopelijk vanmiddag nog een gekregen account er bijeens even kijken wat daar allemaal in staat
iemand zo dom om het mail adres niet aan te maken maar daar wel een PSN account en origin account op te maken..quote:
wiens schuld is het dan
#FreeTrapz![]()
Engelaars ploeg verloor wel, dus weet niet. Er zijn ook wel heel veel C(D)M's die in aanmerking komen voor een IF deze week.
Ik denk voor Australië eerder deze IF:
http://www.futhead.com/14/players/7973/luke-brattan/
Hij schoot zijn club naar het kampioenschap![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
we gaan echt een ziek TOTW krijgen, dus voorlopig nog nietvind dat echt zieke wel meevallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef DutchSL het volgende:
Predictions op EA zonder Engelaar of Brattan though
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde dat Ari RM speelde.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Messi komt er nog bij waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
vind dat echt zieke wel meevallen.
Al kan ik me niet herinneren dat iemand twee weken op rij een IF kreeg, misschien brengen ze wel voor 1 dag een oranje Messi uit ofzo![]()
![]()
Die nucleaire top is bij mij in de wijk, het is voor mij bijna onmogelijk om Den Haag uit te komenquote:Op maandag 24 maart 2014 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Daar kikker je van op". Zo slecht
Snelwegen Amsterdam - Den Haag zijn helemaal afgesloten, treinen rijden wel gewoon (maar ik kan niet bij het station komen
)
![]()
Wat was die meesterlijk goed zegquote:Op maandag 24 maart 2014 10:19 schreef Freire het volgende:
Of ze geven hem gewoon aan de beste man van het veld: Iniesta
Bal aan een touwtje, zo makkelijk wegdraaiend bij zijn tegenstander. Ik vond het serieus een beetje vreemd dat Sierd hem amper noemde.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar kom op, met 3 doelpunten de El Clasico in Madrid winnen. Kan je toch niet omheen?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messi komt er nog bij waarschijnlijk.
Al kan ik me niet herinneren dat iemand twee weken op rij een IF kreeg, misschien brengen ze wel voor 1 dag een oranje Messi uit ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel twee penalties...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar kom op, met 3 doelpunten de El Clasico in Madrid winnen. Kan je toch niet omheen?
Maar je weet het nooit met EA.
Iniesta lijkt me wel plausibel, vorige week was het ook al de keuze tussen die twee.![]()
Ik zeg plausibel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel twee penalties...
Maar je weet het nooit met EA.
Iniesta lijkt me wel plausibel, vorige week was het ook al de keuze tussen die twee.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Busquets verdient er ook wel een, als hij echt met zijn nopjes het hoofd van Pepe heeft geperforeerd (zag ergens een foto van dien aard voorbij komen).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Busquets verdient er ook wel een, als hij echt met zijn nopjes het hoofd van Pepe heeft geperforeerd (zag ergens een foto van dien aard voorbij komen).![]()
![]()
ik vind dat die coce dealen NAC supporters er wel een verdienen. schenen ook aardig on fire te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Busquets verdient er ook wel een, als hij echt met zijn nopjes het hoofd van Pepe heeft geperforeerd (zag ergens een foto van dien aard voorbij komen).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, wat een goed idee. Een MOTM kaart van een scheidsrechter. Daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef AntiHero het volgende:
Kunnen ze die scheids niet een MOTM geven? Slechter dan Sergey Piputkin kan het niet worden.![]()
cocequote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vind dat die coce dealen NAC supporters er wel een verdienen. schenen ook aardig on fire te zijn.![]()
![]()
In Breda heet dat coke hoor. Of sos.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vind dat die coce dealen NAC supporters er wel een verdienen. schenen ook aardig on fire te zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
het is toch ook cocaïne waarom dan geen coce.quote:
#FreeTrapz![]()
Tja. Het is ook Barcelona, maar geen Barce.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is toch ook cocaïne waarom dan geen coce.
Gewoon. Niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
barca is ook gewoon kutquote:Op maandag 24 maart 2014 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja. Het is ook Barcelona, maar geen Barce.
Gewoon. Niet.
#FreeTrapz![]()
Barca is een verwijzing naar Hamilcar Barca, vader van de bekende Carthaagse generaal Hannibal.
Die hadden een beetje ruzie met de Romeinen vroeger.![]()
Wat weer verwijst naar de Romeinse spreuk: "Ceterum censeo Cartaginem esse delendam," van Cato.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
Barca is een verwijzing naar Hamilcar Barca, vader van de bekende Carthaagse generaal Hannibal.
Die hadden een beetje ruzie met de Romeinen vroeger.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spreek geen latijn, maar dat is ongetwijfeld de "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden" uitspraakquote:Op maandag 24 maart 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat weer verwijst naar de Romeinse spreuk: "Ceterum censeo Cartaginem esse delendam," van Cato.![]()
![]()
Yup. De eerste gimmick in de Romeinse Senaat. Vergelijkbaar met: heb ik al gezegd dat de webapp kut is?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spreek geen latijn, maar dat is ongetwijfeld de "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden" uitspraakNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooie boel daar in Egypte.
Willen we meer of minder moslimbroeders
- Minder, minder, minder
Dat gaan we regelen.![]()
Zag ik daar nou een speler van de tegenstander geblesseerd op de middellijn liggen? Volgens mij doet hij gewoon een poging om die bal buiten het veld te schieten, ergens bij de hoekvlag.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, 529 doodvonnissenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef DutchSL het volgende:
- Minder, minder, minder
Dat gaan we regelen.De 1200 broeders die nog terecht moeten staan zullen hier niet vrolijk van worden.
![]()
Worden die nog op de ouderwetse manier gestenigd midden op dat grote plein?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef DutchSL het volgende:
- Minder, minder, minder
Dat gaan we regelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die prijzen bedoel je? Best ziek inderdaad.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF benteke was 170K ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die prijzen bedoel je? Best ziek inderdaad.
#FreeTrapz![]()
Da's wel een hele forse daling. Misschien komt dat ook omdat users hebben ervaren dat IF Benteke minder OP is dan zijn NIF?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaloers op zijn koningheidquote:Op maandag 24 maart 2014 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag ik daar nou een speler van de tegenstander geblesseerd op de middellijn liggen? Volgens mij doet hij gewoon een poging om die bal buiten het veld te schieten, ergens bij de hoekvlag.
TIF caulker is ook gezakt naar 28K ofzo, volgens mij is het gewoon inkoop tijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's wel een hele forse daling. Misschien komt dat ook omdat users hebben ervaren dat IF Benteke minder OP is dan zijn NIF?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)00158&type=2&theater
Prachtige beelden.
🍆![]()
Senseo, mongool.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat weer verwijst naar de Romeinse spreuk: "Ceterum censeo Cartaginem esse delendam," van Cato.![]()
quote:
Natuurlijk is dit geen ondoordachte actie. Niemand krijgt die bal op het middenveld om daarna als een soort reflex op doel te schieten.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gisteren voor het eerst met mijn nieuwe team gespeeld. Speelde echt lekker, constant aanvallen en leuke afwisselende doelpunten.... Maar ik heb nog nooit zoveel doelpunten tegen gekregen...
2 op de 3 schoten op mijn doel was volgens mij een doelpunt. Weet nou niet of EA me probeerde te naaien of dat IF Buffon echt heel heel slecht is.
Ook 100k pack opengemaakt, beste spelers UP Boateng, Aubameyang en Miranda.... Dat was dus ook geen vetpot...![]()
welk team?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren voor het eerst met mijn nieuwe team gespeeld. Speelde echt lekker, constant aanvallen en leuke afwisselende doelpunten.... Maar ik heb nog nooit zoveel doelpunten tegen gekregen...
2 op de 3 schoten op mijn doel was volgens mij een doelpunt. Weet nou niet of EA me probeerde te naaien of dat IF Buffon echt heel heel slecht is.
Ook 100k pack opengemaakt, beste spelers UP Boateng, Aubameyang en Miranda.... Dat was dus ook geen vetpot...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik speelde gisteren tegen IF Buffon en dat was het makkelijkste potje van de hele avond. Hij is volgens mij nog zwakker dan zijn NIF.![]()
![]()
Heb je niet het idee dat je een echte creatieve middenvelder mist? Ik merk dat ik in al mijn teams iemand op het middenveld heb die of een uitstekende pass/schot heeft, of een fijne dribbel.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had eerst Clichy, Kompany en Hart op het veld staan, die had ik toen gewisseld voor wat er nu staat en IF Chiellini. Dat ging ook niet veel beter dus ik ging daarna even IF Rodriguez uitproberen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vidal en Pogba zijn echte allrounders, ik vind het heerlijk om daar mee te spelen. Het scoren gaat ook prima, het gaat fout bij de verdediging.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je niet het idee dat je een echte creatieve middenvelder mist? Ik merk dat ik in al mijn teams iemand op het middenveld heb die of een uitstekende pass/schot heeft, of een fijne dribbel.![]()
Ah oké. Het was ook niet een tip of aanmerking, maar het viel me gewoon opquote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vidal en Pogba zijn echte allrounders, ik vind het heerlijk om daar mee te spelen. Het scoren gaat ook prima, het gaat fout bij de verdediging.
Heb je al gekeken naar de WR van je verdedigers? Of je speelstijl (Veel opkomend backs) ?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Xbox of ps?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:24 schreef JaafkeEHV het volgende:
heeft iemand een contact om coins te kopen? heb wel zin in een avondje frustratie!![]()
Dat is een beetje het rare, want ik heb met iedereen behalve Rodriguez en Buffon al veel wedstrijden gespeeld. Heb op een gegeven moment Konko gewoon weer RB gezet en SIF Maicon op de bank laten plaats nemen omdat ik Konko verdedigend wat sterker vind.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah oké. Het was ook niet een tip of aanmerking, maar het viel me gewoon op
Heb je al gekeken naar de WR van je verdedigers? Of je speelstijl (Veel opkomend backs) ?
Maar het zal me niets verbazen als het zo opeens wel allemaal weer lukt...![]()
2 maanden geleden ongeveer gestopt met traden, dit omdat het onmogelijk was om spelers te zoeken etc.
2 maanden later en EA heeft nog helemaal niks gefixed? WTF?![]()
Als iemand zin heeft om mijn IF Vela te kopen zodat ik mijn team kan afmaken, DM Aub.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:30 schreef Rogan het volgende:
2 maanden geleden ongeveer gestopt met traden, dit omdat het onmogelijk was om spelers te zoeken etc.
2 maanden later en EA heeft nog helemaal niks gefixed? WTF?![]()
advies is om het in FUT 15 nog eens te proberen.quote:
maybe you're LuckyPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil nog een nieuw 4-3-3 (5) team maken, iemand tips?
Dit team vind ik geniaal spelen, dus ik ben op zoek naar vergelijkbare spelers:![]()
![]()
Maar kom op, EA verdient bakken met geld met deze mode. Waarom de fuck kunnen ze niet die servers fixen?![]()
omdat ze bakken met geld verdienenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:45 schreef Rogan het volgende:
Maar kom op, EA verdient bakken met geld met deze mode. Waarom de fuck kunnen ze niet die servers fixen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
precies, veel te druk bezig met tellenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat ze bakken met geld verdienenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:45 schreef Rogan het volgende:
Maar kom op, EA verdient bakken met geld met deze mode. Waarom de fuck kunnen ze niet die servers fixen?
#FreeTrapz![]()
Wanprestatie weer.. 10 man was maar 5 minuten though en die 2-2 was 3x hands ofzo. Maar hadden het al lang moeten beslissen. Finnbo niet scherp en Ziyech en Otigba beide latquote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat was dat nou, tegen 10 man van NEC?![]()
![]()
Bij NEC vierden ze dat puntje alsof ze de CL wonnenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanprestatie weer.. 10 man was maar 5 minuten though en die 2-2 was 3x hands ofzo. Maar hadden het al lang moeten beslissen. Finnbo niet scherp en Ziyech en Otigba beide lat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tsjah, dit jaar staan jullie wat hoger maar dat soort taferelen heb ik ook wel eens in Breda gezienquote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij NEC vierden ze dat puntje alsof ze de CL wonnenNu ff Real - Barca kijken
![]()
![]()
100.000 pack: Dani alves - UP oscar - Chech - zwarte kenneth - dikke theo
50.000 pack: Pique, puyol, xabi alonso - IF Kosc![]()
wat? Vermeer is geen shiny.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:18 schreef JaafkeEHV het volgende:
Koddig, zo die bijnamen er nonchalant tussendoor gooiend.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:18 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wij staan inderdaad iets hoger, maar 3x op rij verliezen en we staan ook weer gewoon onderaanquote:Op maandag 24 maart 2014 13:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, dit jaar staan jullie wat hoger maar dat soort taferelen heb ik ook wel eens in Breda gezienNu ff Real - Barca kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je een tweede Draxler wilt -> De Bruynequote:Op maandag 24 maart 2014 12:44 schreef Freire het volgende:
Ik wil nog een nieuw 4-3-3 (5) team maken, iemand tips?
Dit team vind ik geniaal spelen, dus ik ben op zoek naar vergelijkbare spelers:
[ afbeelding ]
Maar spelers als Jovetic en van Persie (en Ibra, maar die zal wel boven budget zijn) vond ik daar ook goed spelen.
Serie A heeft fijne middenvelders voor dat systeem, maar ik zie niet echt goede spitsen daar voor op false 9, Vucinic wellicht maar jammer van de 3* skills.
Hernanes zou ook best wel eens kunnen werken.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij staan inderdaad iets hoger, maar 3x op rij verliezen en we staan ook weer gewoon onderaanWist de uitslag al, maar was gister aan het werk dus kon het toen niet zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja he xDDDquote:Op maandag 24 maart 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koddig, zo die bijnamen er nonchalant tussendoor gooiend.![]()
![]()
Dit maar eens een kans geven, geen idee of Casillias en Dani Alves nou echt zoveel beter zijn en dus hun geld waard zijn op die posities. Dus probeer het zo maar. Pique had misschien ook wel ipv Godin gekund en Khedira ipv Fabregas.![]()
Courtois is beter dan Casillas, dus die coins kun je jezelf besparen.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens een kans geven, geen idee of Casillias en Dani Alves nou echt zoveel beter zijn en dus hun geld waard zijn op die posities. Dus probeer het zo maar. Pique had misschien ook wel ipv Godin gekund en Khedira ipv Fabregas.![]()
Die heet helemaal geen Kenneth?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
onze nickname voor biabiany.. mijn excuses![]()
![]()
Dat idee had ik ook al toch ik even snel deed comparen.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Courtois is beter dan Casillas, dus die coins kun je jezelf besparen.![]()
Musthave: SIF Dos Santos op CAM.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens een kans geven, geen idee of Casillias en Dani Alves nou echt zoveel beter zijn en dus hun geld waard zijn op die posities. Dus probeer het zo maar. Pique had misschien ook wel ipv Godin gekund en Khedira ipv Fabregas.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Casillas is zo slecht hequote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens een kans geven, geen idee of Casillias en Dani Alves nou echt zoveel beter zijn en dus hun geld waard zijn op die posities. Dus probeer het zo maar. Pique had misschien ook wel ipv Godin gekund en Khedira ipv Fabregas.Kun je beter zwarte Kenneth op goal zetten.
![]()
IF Dos Santos van de week wel even gehad, wel een fijn spelertje idd. Misschien later eens vervangen. Vooral hopen dat Costa nu wel tot zijn recht komt, in mijn vorige team was het een dramaquote:Op maandag 24 maart 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Musthave: SIF Dos Santos op CAM..
![]()
Juanfran is prima op RB, is mijn ervaring.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
IF Dos Santos van de week wel even gehad, wel een fijn spelertje idd. Misschien later eens vervangen. Vooral hopen dat Costa nu wel tot zijn recht komt, in mijn vorige team was het een drama.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zat inderdaad te twijfelen over De Bruyne/Jovetic/Isco op false 9, vooral de lengte van De Bruyne staat me tegenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je een tweede Draxler wilt -> De Bruyne
Maar spelers als Jovetic en van Persie (en Ibra, maar die zal wel boven budget zijn) vond ik daar ook goed spelen.
Serie A heeft fijne middenvelders voor dat systeem, maar ik zie niet echt goede spitsen daar voor op false 9, Vucinic wellicht maar jammer van de 3* skills.
Hernanes zou ook best wel eens kunnen werken.![]()
![]()
Hij is een stuk groter dan Isco.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Zat inderdaad te twijfelen over De Bruyne/Jovetic/Isco op false 9, vooral de lengte van De Bruyne staat me tegen![]()
Daarbij zie ik Tevez geregeld kopduels winnen van Kompany; lengte zegt niksquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan niet met Fellaini overwegWat is deze, vroeger lagen dit soort spelers me wel. IF Cabaye proberen op CDM...
![]()
Maar hoe speel je met zo'n formatie eigenlijk? Beetje van afstand schieten of wat?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou vandaag wel gelijk de FUT 5 years cup gewonnen. Raar spel is het af en toe...
Lekker wings swappen en dan met Sanchez en Griezmann naar binnen trekken. Vaak staat Benzema dan nog op de goede plek om het af te maken.![]()
Online?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou vandaag wel gelijk de FUT 5 years cup gewonnen. Raar spel is het af en toe...
Lekker wings swappen en dan met Sanchez en Griezmann naar binnen trekken. Vaak staat Benzema dan nog op de goede plek om het af te maken.![]()
Ja offline toernooien daar waag ik me niet aan. Heb dat wel een keer geprobeerd maar toen viel ik in slaap.quote:![]()
Nou meestal speel ik eerst offline, lekker opgewarmd ;-) Met 7-0 winnen is echt shitquote:Op maandag 24 maart 2014 14:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja offline toernooien daar waag ik me niet aan. Heb dat wel een keer geprobeerd maar toen viel ik in slaap..
Online met een gelukje gewonnen
Iemand al idee over volgend toernooi?![]()
Dan nog win jequote:Op maandag 24 maart 2014 14:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja offline toernooien daar waag ik me niet aan. Heb dat wel een keer geprobeerd maar toen viel ik in slaap.![]()
![]()
5* rating toernooi was al opgevolgd door gold only toernooi volgens mijquote:Op maandag 24 maart 2014 14:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Nou meestal speel ik eerst offline, lekker opgewarmd ;-) Met 7-0 winnen is echt shit.
Online met een gelukje gewonnen
Iemand al idee over volgend toernooi?![]()
Ik vind het fijn dat je false 9 bijna altijd aanspeelbaar is omdat hij iets voor de verdediging speelt, geeft ruimte voor je links en rechts buiten om naar binnen te snijden. Geen ideale opstelling voor crosses.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar hoe speel je met zo'n formatie eigenlijk? Beetje van afstand schieten of wat?![]()
Tja, misschien op Legendary of Ultimate dat het wel lastig is. Maar het is gewoon veel leuker om tegen een persoon te spelen. Spellen als Fifa hoor je helemaal niet tegen de computer te spelen. Lekker andere gasten in de maling nemen en je hebt ook altijd iemand om uit te scheldenquote:![]()
![]()
Dat Ierse toernooi was best nog leuk als je het vergelijkt met het 5 stars-toernooi. Hiervoor moet je je team niet immers aanpassen![]()
![]()
"Vroeger" (ISS 64, Fifa 99 etc) altijd tegen de CPU, tenzij er vriendje was die een 2e controller had meegenomen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, misschien op Legendary of Ultimate dat het wel lastig is. Maar het is gewoon veel leuker om tegen een persoon te spelen. Spellen als Fifa hoor je helemaal niet tegen de computer te spelen. Lekker andere gasten in de maling nemen en je hebt ook altijd iemand om uit te schelden
Toen was het wel leuk tegen de CPU.. maarja, ISS 64 was ook gewoon geniaal![]()
![]()
'Vroeger' tot Fifa 12 speelde ik steeds gewoon tegen de computer.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
"Vroeger" (ISS 64, Fifa 99 etc) altijd tegen de CPU, tenzij er vriendje was die een 2e controller had meegenomen.
Toen was het wel leuk tegen de CPU.. maarja, ISS 64 was ook gewoon geniaal
Eens je FUT-speelt ga je wel zelden weer tegen de CPU spelen.![]()
![]()
zou wel eens willen kijken voor een Hybrid met BPL ofzo..
Makkelijkste zal wss zijn doormiddel van David Luiz (op hummels plek ofzo)
en Ramires als CDM zeker?
verder nog leuke plekken die ik kan vervangen? iets in de aanval ofzo
(schurlle kan op de plek van reus, maar ik haal reus er liever niet uit..
En voor de IF Schurrle heb ik momenteel geen geld)
![]()
Doke RB.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:23 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
zou wel eens willen kijken voor een Hybrid met BPL ofzo..
Makkelijkste zal wss zijn doormiddel van David Luiz (op hummels plek ofzo)
en Ramires als CDM zeker?
verder nog leuke plekken die ik kan vervangen? iets in de aanval ofzo
(schurlle kan op de plek van reus, maar ik haal reus er liever niet uit..
En voor de IF Schurrle heb ik momenteel geen geld)
![]()
blijven hopen jongen blijven hopen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hahah doke heeft het maar HOOG geschopt met zijn jong oranje plekje.. hoe die daar terecht is gekomen....?quote:
Ik heb hem in het begin veel afgekraakt.. wordt nogal snel eruit gelopen wanneer er een balletje tussen door wordt gestokenmaar de laatste tijd kan ik niet veel negatiefs over hem vertellen en doet hij het nog wel leuk
dit teampiee maar dan? haha
amevor had trouwens wel strenght moeten 90 hebben ofzo.. doet niet onder voor mats hummels op dat gebied
[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 24-03-2014 15:18:51 ]![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hahah doke heeft het maar HOOG geschopt met zijn jong oranje plekje.. hoe die daar terecht is gekomen....?
Ik heb hem in het begin veel afgekraakt.. wordt nogal snel eruit gelopen wanneer er een balletje tussen door wordt gestokenmaar de laatste tijd kan ik niet veel negatiefs over hem vertellen en doet hij het nog wel leuk
[ afbeelding ]
dit teampiee maar dan? haha
amevor had trouwens wel strenght 90 hebben ofzo.. doet niet onder voor mats hummels op dat gebied![]()
![]()
quote:Excuus, ben idd vergeten om er moeten tussen te zettenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het staat er niet goed, maar volgens mij bedoelt hij dat hij dat had moeten hebben.
Voor zon gast kom je naar het stadion, en doet de meeste van ons denken aan onze cultheld
Kingsley 'Obiekulu' Obiekwu
Die meer geroemd werd omdat hij zo knullig en lomp/hard was dan dat hij kon voetballen
(Slidings waarbij hij 3 man onderuit haalde etc..)
Amevor is ook wel zon speler, gewoon lekker lomp lichaam erin gooien en niet te stoppen als hij eenmaal op dreef is..
zeker met zijn lange stelten kan hij toch aardig snel opkomen en is het echt een leuke stormram..
Hij wordt laatste tijd ook wel vaak in de spits gegooid wanneer eagles achter staat..
en tegen Feyenoord had zijn rush zelfs nog een leuke treffer als afsluiting.
Vind het maar jammer dat joppie van der linden nog steeds meer krediet heeft dan Amevor.
Jop valt vies tegen en is alleen dreigend dankzij zijn goede vrije trappen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 24-03-2014 15:20:11 ]![]()
Aangezien jij er nogal verstand van schijnt te hebben: wat wordt het volgende week?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Excuus, ben idd vergeten om er moeten tussen te zetten
Voor zon gast kom je naar het stadion, en doet de meeste van ons denken aan onze cultheld
Kingsley 'Obiekulu' Obiekwu
Die meer geroemd werd omdat hij zo knullig en lomp/hard was dan dat hij kon voetballen
(Slidings waarbij hij 3 man onderuit haalde etc..)
Amevor is ook wel zon speler, gewoon lekker lomp lichaam erin gooien en niet te stoppen als hij eenmaal op dreef is..
zeker met zijn lange stelten kan hij toch aardig snel opkomen en is het echt een leuke stormram..
Hij wordt laatste tijd ook wel vaak in de spits gegooid wanneer eagles achter staat..
en tegen Feyenoord had zijn rush zelfs nog een leuke treffer als afsluiting.
Vind het maar jammer dat joppie van der linden nog steeds meer krediet heeft dan Amevor.
Jop valt vies tegen en is alleen dreigend dankzij zijn goede vrije trappen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doet Kenny mee?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aangezien jij er nogal verstand van schijnt te hebben: wat wordt het volgende week?![]()
jij doelt op Eagles - NAC wss..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aangezien jij er nogal verstand van schijnt te hebben: wat wordt het volgende week?
maar eerst komt de kraker() tegen Feyenoord.. daar worden wij ongetwijfeld van de mat gespeeld.. De 2-2 thuis was natuurlijk zeer onverdiend (gezien alle gemiste kansen van Feyenoord).
Nac uit was wel echt heel zwak... bijna om je te schamen..
Thuis is ons spel gewoon echt heel leuk en worden zelfs de grotere clubs verslagen of krijgen het moeilijk.. Ik verwacht thuis dus geen 0-5 ofzo
Ik hoop natuurlijk voor ons op de 3 punten en voorspel 2-1.. (laat sukkie die ene goal bij jullie dan maar makenhaha)
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk het niet, die zit de laatste tijd weer op de bank.![]()
![]()
Sukkie speelt verdomde weinigquote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij doelt op Eagles - NAC wss..
maar eerst komt de kraker() tegen Feyenoord.. daar worden wij ongetwijfeld van de mat gespeeld.. De 2-2 thuis was natuurlijk zeer onverdiend (gezien alle gemiste kansen van Feyenoord).
Nac uit was wel echt heel zwak... bijna om je te schamen..
Thuis is ons spel gewoon echt heel leuk en worden zelfs de grotere clubs verslagen of krijgen het moeilijk.. Ik verwacht thuis dus geen 0-5 ofzo
Ik hoop natuurlijk voor ons op de 3 punten en voorspel 2-1.. (laat sukkie die ene goal bij jullie dan maar makenhaha)
Ik zou best tevreden zijn met een puntje in de Adelaarshorst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sukkie speelt verdomde weinig
Ik zou best tevreden zijn met een puntje in de Adelaarshorst
zo jammer want het hij heeft de potentie wel om als leuke CAM bijvoorbeeld door te breken
en durft nog wel eens te schieten!
Zou leuk zijn als hij nog een paar minuten kan maken hier.. als supporter/oud voetballer tegen je oude/geliefde club lijkt me toch wel een machtig gevoel te zijn![]()
Maar owee als hij de winnende maakt in de laatste minuut ofzo xD!
Het is zo jammer dat wij op 1 of andere manier een uit-complex hebben
en dat we de thuiswedstrijden soms knullig hebben weggegeven.. anders waren we al veilig geweest.. dus ik hoop op 3 puntjes
![]()
![]()
Dat uit-complex is helemaal niet zo vreemd. Iedere club haalt uit minder punten dan thuis, en NAC zekerquote:Op maandag 24 maart 2014 15:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Inderdaad..
zo jammer want het hij heeft de potentie wel om als leuke CAM bijvoorbeeld door te breken
en durft nog wel eens te schieten!
Zou leuk zijn als hij nog een paar minuten kan maken hier.. als supporter/oud voetballer tegen je oude/geliefde lijkt me toch wel een machtig gevoel te zijn![]()
Maar owee als hij de winnende maakt in de laatste minuut ofzo xD!
Het is zo jammer dat wij op 1 of andere manier een uit-complex hebben
en dat we de thuiswedstrijden soms knullig hebben weggegeven.. anders waren we al veilig geweest.. dus ik hoop op 3 puntjes
Thuisvoordeel door publiek speelt een grote rol. Maar ook grasmat heeft invloed. Het blijft lastig te bewijzen, maar als bepaalde clubs geen kunstgras hadden gehad, hadden ze thuis waarschijnlijk minder punten gehaald.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kunstgras is dan ook wel veel fijnerquote:Op maandag 24 maart 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat uit-complex is helemaal niet zo vreemd. Iedere club haalt uit minder punten dan thuis, en NAC zeker
Thuisvoordeel door publiek speelt een grote rol. Maar ook grasmat heeft invloed. Het blijft lastig te bewijzen, maar als bepaalde clubs geen kunstgras hadden gehad, hadden ze thuis waarschijnlijk minder punten gehaald.
Voor de thuisspelende ploeg ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kunstgras is dan ook wel veel fijner
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heracles heeft slechts 16 punten gehaald in thuiswedstrijden en 17 in uitwedstrijdenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat uit-complex is helemaal niet zo vreemd. Iedere club haalt uit minder punten dan thuis, en NAC zeker
Thuisvoordeel door publiek speelt een grote rol. Maar ook grasmat heeft invloed. Het blijft lastig te bewijzen, maar als bepaalde clubs geen kunstgras hadden gehad, hadden ze thuis waarschijnlijk minder punten gehaald.![]()
![]()
De uitzondering die de regel bevestigt. Benieuwd hoe dat in voorgaande seizoenen wasquote:Op maandag 24 maart 2014 16:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Heracles heeft slechts 16 punten gehaald in thuiswedstrijden en 17 in uitwedstrijden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het nieuwe is er ook wel vanaf en dat voordeel wordt steeds minder groot. Andere jaren was Heracles een echt thuisteam, maar toen hadden ze ook spelers die veel beter geschikt waren voor die ondergrond.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt. Benieuwd hoe dat in voorgaande seizoenen was
In de JL speelt de helft op kunstgras en is het niet eens meer een factor eigenlijk.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt natuurlijk wel, maar als je ziet hoe Eagles thuis speelt (waarmee ze juist zo geroemd worden door heel het land..) en het dan vergelijkt met uit.. dan kan ik het niet weg schrijven als dat heeft elke ploeg..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thuisvoordeel door publiek speelt een grote rol. Maar ook grasmat heeft invloed. Het blijft lastig te bewijzen, maar als bepaalde clubs geen kunstgras hadden gehad, hadden ze thuis waarschijnlijk minder punten gehaald.
Eagles speelt thuis heel aanvallend voetbal met zeer snelle counters en prachtige combinaties
dat heb ik uit nog in geen 1 wedstrijd echt kunnen terug vinden.. das toch gewoon vreemd?
daarnaast speelt eagles op kunstgras ook gewoon altijd kut.. en ik deel dus ook je mening dat kunstgras een voordeel kan zijn voor de thuisspelende club..
sowieso kunstgras..
gaan we straks zeker ook met nep supporters en robots alles vanaf de TV kijken..![]()
Misschien wordt het van minder belang, maar Heracles heeft daar door de jaren heen echt wel van geprofiteerd. Misschien is het ook wel hun goed recht: wie niet sterk is, moet slim zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het nieuwe is er ook wel vanaf en dat voordeel wordt steeds minder groot. Andere jaren was Heracles een echt thuisteam, maar toen hadden ze ook spelers die veel beter geschikt waren voor die ondergrond.
In de JL speelt de helft op kunstgras en is het niet eens meer een factor eigenlijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef Downstar het volgende:
sowieso kunstgras..
gaan we straks zeker ook met nep supporters en robots alles vanaf de TV kijken..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan je welquote:''en ..
maar ik vind het gewoon niet bij voetbal passen.. dat moet puur blijven..
een normale grasmat, geen moderne stadions met woningen/kantoor gebouwen en veel beton..
geen gezeik als er een keer wat spreekkoren zijn.. of wat vuurwerk in het stadion..
geen gezeik over combi's tussen clubs waar het al jaren goed gaat etc..
het voetbal en de beleving eromheen wordt steeds meer verneukt..![]()
Dat is ook wel zo, maar dat met die nep supporters en robots sloeg gewoon nergens opquote:Op maandag 24 maart 2014 16:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kan je wel''en ..
maar ik vind het gewoon niet bij voetbal passen.. dat moet puur blijven..
een normale grasmat, geen moderne stadions met woningen/kantoor gebouwen en veel beton..
geen gezeik als er een keer wat spreekkoren zijn.. of wat vuurwerk in het stadion..
geen gezeik over combi's tussen clubs waar het al jaren goed gaat etc..
het voetbal en de beleving eromheen wordt steeds meer verneukt..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eriksen of Oscar op CAM in 433 (4)? Voor de chem boeit t niet.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
hahah dat moet ik dan ook weer toegeven..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar dat met die nep supporters en robots sloeg gewoon nergens op
maargoed even wat sarcasme kan geen kwaad
maar mijn stelling is meer dus dat het voetbal in het algemeen dus al genoeg verneukt wordt..
wie weet wat er nog komen gaat.. daarom ben ik ervoor om gewoon lekker bij normaal gras te blijven![]()
![]()
Eriksen vond ik tegenvallen in die rol. Matig schot en brakke strength. Heb veel CAM opties gehad, maar ik vind De Bruyne veruit de beste. Dat zou dus mijn suggestie zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:16 schreef Keukendrol het volgende:
Eriksen of Oscar op CAM in 433 (4)? Voor de chem boeit t niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië zijn er volgens mij ook geen profclubs die kunstgras gebruiken, waarom hier wel?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah dat moet ik dan ook weer toegeven..
maargoed even wat sarcasme kan geen kwaad
maar mijn stelling is meer dus dat het voetbal in het algemeen dus al genoeg verneukt wordt..
wie weet wat er nog komen gaat.. daarom ben ik ervoor om gewoon lekker bij normaal gras te blijven![]()
![]()
![]()
Omdat dat gewoon meer geld te besteden isquote:Op maandag 24 maart 2014 16:18 schreef Freire het volgende:
[..]
In Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië zijn er volgens mij ook geen profclubs die kunstgras gebruiken, waarom hier wel?![]()
?
hier in Nederland heb je sowieso al dat veldverwarming verplichting wanneer je in de ere zit..
Zodoende wordt je dus als kleine club gedwongen om of veldverwarming aan te leggen of te kiezen voor kunstgras.. Kustgras is dan natuurlijk veel goedkoper en kiezen de kleinere clubs daar voor
Gelukkig hebben ze bij Eagles de juiste keuze gemaakt, mede dankzij de actie van supporters voor het behoud van het echte gras..
Maar zoals bij Cambuur zijn ze dus helaas wel gegaan voor de goedkoopste oplossing..![]()
Santiquote:Op maandag 24 maart 2014 16:16 schreef Keukendrol het volgende:
Eriksen of Oscar op CAM in 433 (4)? Voor de chem boeit t niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zelfs zijn uitleg over sport 1 brengt hij als een verslag xD!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De sport1-abonnee is de uitverkorene![]()
Heeft hij zeker ook weer verteld dat Sport1 wellicht niet meer alle leagues heeft, maar wel de beste 3 spelers van de wereld? Dat zegt hij iedere week namelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 16:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zelfs zijn uitleg over sport 1 brengt hij als een verslag xD!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Semi-relevant:quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk wel, maar als je ziet hoe Eagles thuis speelt (waarmee ze juist zo geroemd worden door heel het land..) en het dan vergelijkt met uit.. dan kan ik het niet weg schrijven als dat heeft elke ploeg..
Eagles speelt thuis heel aanvallend voetbal met zeer snelle counters en prachtige combinaties
dat heb ik uit nog in geen 1 wedstrijd echt kunnen terug vinden.. das toch gewoon vreemd?
daarnaast speelt eagles op kunstgras ook gewoon altijd kut.. en ik deel dus ook je mening dat kunstgras een voordeel kan zijn voor de thuisspelende club..
sowieso kunstgras..
gaan we straks zeker ook met nep supporters en robots alles vanaf de TV kijken..
Japan heeft een bid op wk 2022 gedaan waar de wedstrijden d.m.v. hologrammen konden worden uitgezonden in andere stadia (over de hele wereld)
http://www.popsci.com/tec(...)es-pitches-worldwide
Helaas heeft Qatar die bid gewonnen gekocht![]()
De beste 5. Aldus Sierd.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij zeker ook weer verteld dat Sport1 wellicht niet meer alle leagues heeft, maar wel de beste 3 spelers van de wereld? Dat zegt hij iedere week namelijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
HAHAH inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij zeker ook weer verteld dat Sport1 wellicht niet meer alle leagues heeft, maar wel de beste 3 spelers van de wereld? Dat zegt hij iedere week namelijk![]()
al had hij het er nu over de 5 beste spelers van de wereld xD!![]()
Hallo,
Ik speel in divisie 6 en heb op dit moment een gebrek aan geld én goede spelers, iemand tips voor een goed team met fijne vleugelspelers? Mijn budget is 2.801 coinsen een aantal spelers:
Alvaro Negredo (SP) - 83
Daniel Sturridge (SP) - 82 (NIET-VERKOOPBAAR)
James Rodriguez (RV) - 83 (NVB)
Joao Moutinho (CM) - 83
Javi Martinez (CVM) - 84 (NVB)
Paulinho (CM) - 81 (NVB)
Eliaquim Mangala (CV) - 81 (NVB)
Lloris (DM) - 84
Zabaleta (RB) - 82
Plus nog wat andere niet te verhandelen spelers en wat non-rare spelers.Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
442 met de eerste 2, Paulinho en de laatste 2.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Mr.Meneer het volgende:
Hallo,
Ik speel in divisie 6 en heb op dit moment een gebrek aan geld én goede spelers, iemand tips voor een goed team met fijne vleugelspelers? Mijn budget is 2.801 coinsen een aantal spelers:
Alvaro Negredo (SP) - 83
Joao Moutinho (CM) - 83
Paulinho (CM) - 81 (NVB)
Lloris (DM) - 84
Zabaleta (RB) - 82
Plus nog wat andere niet te verhandelen spelers en wat non-rare spelers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Mr.Meneer het volgende:
Hallo,
Alvaro Negredo (SP) - 83
Joao Moutinho (CM) - 83
Paulinho (CM) - 81 (NVB)
Lloris (DM) - 84
Zabaleta (RB) - 82
Plus nog wat andere niet te verhandelen spelers en wat non-rare spelers.
Deze spelers kopen bij de spelers die je al hebt maakt:![]()
![]()
Met welke formatie speel je nu?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Mr.Meneer het volgende:
Hallo,
Alvaro Negredo (SP) - 83
Joao Moutinho (CM) - 83
Paulinho (CM) - 81 (NVB)
Lloris (DM) - 84
Zabaleta (RB) - 82
Plus nog wat andere niet te verhandelen spelers en wat non-rare spelers.
heb je nog voorkeur voor een formatie?
Edit: teampje hierboven ziet er leuk uit![]()
![]()
Dank u allen! Mijn voorkeur gaat uit naar 4-3-3 (4) of 4-2-3-1(2), team van Freire ziet er goed uit om mee te beginnen
Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
Mirallas is ook een goedkope optie.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze spelers kopen bij de spelers die je al hebt maakt:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry he dat ik mijn eigen mening vorm.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je ziet echt duidelijk dat hij gewoon gehaakt wordt.![]()
Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe kom je in divisie 6 met alleen deze spelers en zo weinig coins?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:39 schreef Mr.Meneer het volgende:
Dank u allen! Mijn voorkeur gaat uit naar 4-3-3 (4) of 4-2-3-1(2), team van Freire ziet er goed uit om mee te beginnen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry he dat ik mijn eigen mening vorm.![]()
Elke mongool kan in Div. 6 komen joh.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe kom je in divisie 6 met alleen deze spelers en zo weinig coins?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gewoon heel goed in FIFAquote:Op maandag 24 maart 2014 16:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe kom je in divisie 6 met alleen deze spelers en zo weinig coins?![]()
Nee JK, nogal gênant enzo. Mijn oorspronkelijke team was veel beter, maar ben al mijn coins kwijtgeraakt.![]()
Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elke mongool kan in Div. 6 komen joh.Ik wist het, zhanikkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik blijf mezelf wijs maken dat het tekenend is voor het spel, en niks zegt over mijn skills. Vorig jaar het hele jaar in div1 doorgebrachtquote:Op maandag 24 maart 2014 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kon helaas die post van je niet meer terugvinden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er loopt straks een IF Vela open bid af, valt vast wel wat winst op te halen (PS3)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb bijna geen seasons gespeeld, omdat daar alleen maar van die Benteke-josties zitten bijna. Op zich valt daar wel tegen te spelen, maar leuk is het niet dus dan doe ik het ook gewoon niet meer. Uberhaupt al een tijd geen FIFA14 meer in huisquote:Op maandag 24 maart 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf wijs maken dat het tekenend is voor het spel, en niks zegt over mijn skills. Vorig jaar het hele jaar in div1 doorgebracht![]()
![]()
[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/824/m0h7.png][/IMG]
En dit? Ook bijna allemaal spelers van rond de 700 coins.Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
lage chemquote:Op maandag 24 maart 2014 16:56 schreef Mr.Meneer het volgende:
En dit? Ook bijna allemaal spelers van rond de 700 coins..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Oké Daniël.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:56 schreef Mr.Meneer het volgende:
En dit? Ook bijna allemaal spelers van rond de 700 coins.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kun je daar nou een mening over hebben?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry he dat ik mijn eigen mening vorm.Hij wordt gehaakt (= penalty) of hij wordt niet gehaakt (= geen penalty)
Was gewoon foutief invoegen van Neymar hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou een mening over hebben?Hij wordt gehaakt (= penalty) of hij wordt niet gehaakt (= geen penalty)
![]()
Klote EA man. Speel net tegen het beste Bundesliga team met Robben en Ribery en scoor twee keer in blessuretijd waardoor het dus 3-3 wordt.
Hij leaved gelijk en ik krijg de NV en de nederlaag.
Isco en Courtois, wat een bazen voor dat geld. Benzema ook een van de beste spitsen waar ik tot nu toe mee heb gespeeld.
![]()
Seedorf is echt een heerlijke false 9, alleen jammer dat hij zo moeilijk te hybridden isi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oke baas.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou een mening over hebben?Hij wordt gehaakt (= penalty) of hij wordt niet gehaakt (= geen penalty)
Ik zeg toch duidelijk dat ik het geen penalty vondNiet of ie wel of niet gehaakt werd?
![]()
Hoe kan het nou geen penalty zijn als hij wel gehaakt wordt?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke baas.
Ik zeg toch duidelijk dat ik het geen penalty vondNiet of ie wel of niet gehaakt werd?
Zeg dan dat je denkt dat hij niet gehaakt werd.![]()
Hou je bek.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe kan het nou geen penalty zijn als hij wel gehaakt wordt?
Zeg dan dat je denkt dat hij niet gehaakt werd.Feyenoord Rotterdam![]()
Het was buitenspel dacht ikquote:Op maandag 24 maart 2014 18:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe kan het nou geen penalty zijn als hij wel gehaakt wordt?
Zeg dan dat je denkt dat hij niet gehaakt werd.
Dus dan kan hij nog zo hard gehaakt worden, buitenspel is buitenspel.![]()
Hmm daar heb ik eerlijk gezegd niet over nagedacht.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het was buitenspel dacht ik
Dus dan kan hij nog zo hard gehaakt worden, buitenspel is buitenspel.
Zou kunnen ja![]()
![]()
Gisteren was toch ook de afsluiting zeiden ze?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen nieuwe pack offers (voorlopig) Ik ben benieuwd of de prijzen weer zullen stijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eaidshoerkotskankerkachelkutspel
Lb+y is gewoon niet een wedstrijd lang te verdedigen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat klopt. Maar je weet het nooit met EA.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren was toch ook de afsluiting zeiden ze?![]()
Na het zien van "Twaalf years a slaaf" heeft Paul de Leeuw besloten dat we Zwarte Piet maar af moeten schaffen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
matchfixingquote:eerste keer lukte het niet, dan de 2e keer maar
Dat over Sierd?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Derksen zegt voor het eerst in zijn leven iets verstandigs![]()
Bonucci met shadow voor 15.5k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De aandrang om te lachen zal onwennig gevoeld hebben. Maar geef je er aan over. Het is best chill.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren ook maar het geluid uit gezet wat een treurwilg is dat zeg die Sierd![]()
Ga doorquote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De aandrang om te lachen zal onwennig gevoeld hebben. Maar geef je er aan over. Het is best chill.![]()
Derksen heeft ook weer een paar minuten van Bale gezien. Wat een onzin verkondigt hij als het serieus over voetbal gaat. Ik lig dubbel als 'ie weer debiel aan het doen is maar over buitenlandse voetballers zit 'ie er gewoon altijd naast. Hij kijkt die wedstrijden ook niet, dat weet ik zeker. Bale doet het gewoon meer dan prima voor zo'n eerste seizoen.![]()
Bale is geweldig. Veeeel beter dan Neymar.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:56 schreef m25 het volgende:
Derksen heeft ook weer een paar minuten van Bale gezien. Wat een onzin verkondigt hij als het serieus over voetbal gaat. Ik lig dubbel als 'ie weer debiel aan het doen is maar over buitenlandse voetballers zit 'ie er gewoon altijd naast. Hij kijkt die wedstrijden ook niet, dat weet ik zeker. Bale doet het gewoon meer dan prima voor zo'n eerste seizoen.
Maar het is vooral Gijp die hem afzeikt. Derksen zegt alleen dat die beter bij ManU had gepast.![]()
Interessant.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:56 schreef m25 het volgende:
Derksen heeft ook weer een paar minuten van Bale gezien. Wat een onzin verkondigt hij als het serieus over voetbal gaat. Ik lig dubbel als 'ie weer debiel aan het doen is maar over buitenlandse voetballers zit 'ie er gewoon altijd naast. Hij kijkt die wedstrijden ook niet, dat weet ik zeker. Bale doet het gewoon meer dan prima voor zo'n eerste seizoen.![]()
Klopt maar hij zei ook dat hij er nooit aan had moeten beginnen. En hij heeft dit al meerdere malen gezegd. Van Gijp snap ik het niet.. die kijkt wel veel. Volgens mij vindt hij het gewoon zonde dat 'ie op rechtsbuiten speelt ipv links of centraal. Maar goed, hij doet het idd gewoon geweldig.. ook op rechts.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bale is geweldig. Veeeel beter dan Neymar.
Maar het is vooral Gijp die hem afzeikt. Derksen zegt alleen dat die beter bij ManU had gepast.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom reageer jij vervolgens weer op zijn post?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef m25 het volgende:
[..]
Oh heb je hem ook weer. Reageer gewoon niet op mijn posts dan, bijdehand mongooltje.![]()
Wat ben jij nou weer voor clown.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef m25 het volgende:
[..]
Oh heb je hem ook weer. Reageer gewoon niet op mijn posts dan, bijdehand mongooltje.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij vervolgens weer op zijn post?#goTeamZHANO #knokploeg #insanezhanopossequote:![]()
Iemand die Seedorf al geprobeerd heeft op false 9? Hij is het waard
skypeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Valse negerquote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die Seedorf al geprobeerd heeft op false 9? Hij is het waard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hee Dee es twee doe eens mee met deze crazy MC.
*beat dropt*
Lindje zet je op je plek als een voetbaltrainer,
vind je dat kut; vrees dan met grote vrezen want het kan nog veel gemener.
Ja beter neem je de benen ook al duurt het even,
Ik vind je toch wel ergens in een donker steegje om je een tik te geven
Ben niet getikt maar noem me loco als ik je aankijk,
Loco als de trein, locomotief die op je speelgoedbaan rijdt
Get a life, regel een leven nu ik je de kans geef
Of je raakt op het verkeerde pad zoals Trapz die nu voor bans beeft,
Deze lyrics komen van diep uit m'n hart en uit m'n ziel
DS2 je bent bij vlagen een lieve knul, maar ik zeg eerlijk; get real
Aanhaken bij de boys van Dutchies blijft een droom; een eindeloze illusie
Ga en kijk niet achterom en ik hoop dat je het duidelijk is, want dit wordt ruzie
Deze lyrics zijn van categorie buitenaards, noem ze E.T.
Je kunt beter kiezen voor een ragequit nu je dit ziet.
Ragequit voor life, ragequit als DutchSL
Oh en schrik niet als ik je Ronaldo sell
Ja je ergste nachtmerrie komt tot leven: het verkopen duurde maar even,
Sorry for saying, maar van je totale club is alleen Umtiti nog overgebleven.
Out.
Dit stukquote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry for saying, maar van je totale club is alleen Umtiti nog overgebleven.![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
E.T en ziet... really ?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
*beat dropt*
Ga en kijk niet achterom en ik hoop dat je het duidelijk is, want dit wordt ruzie
Out.
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
beetje kwaliteits rap natuurlijk wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denken dat alles in een rap perfect rijmt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
15K, serie a team en wat non rare goldsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Red Bull Salzburgquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Paint-Man het volgende:
Iemand die nog een goed team weet voor h2h? 3,5 of 4 star rated.![]()
![]()
Atletico Mineiroquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Paint-Man het volgende:
Iemand die nog een goed team weet voor h2h? 3,5 of 4 star rated.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dankje voor de tip. Heb met Standard Luik en PSV gespeeld spelen erg fijn. Speel nu met Benfica. Prima wingers met Salvio en Gaitan en als CAM Markovic.. Garay en Luisao zijn ook bazen. Maar de spits valt mij erg tegen. 1 * WF op cardozo is heel hinderlijk.quote:![]()
Rodrigo of Lima erin dan...vooral Rodrigo is een FIFA godquote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Dankje voor de tip. Heb met Standard Luik en PSV gespeeld spelen erg fijn. Speel nu met Benfica. Prima wingers met Salvio en Gaitan en als CAM Markovic.. Garay en Luisao zijn ook bazen. Maar de spits valt mij erg tegen. 1 * WF op cardozo is heel hinderlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rodrigo speelt nu iets beter maar vind ik ook weinig.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rodrigo of Lima erin dan...vooral Rodrigo is een FIFA god![]()
Cardozo heeft geen WF nodig, kan alles met links. Binnenkant én buitenkantquote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Dankje voor de tip. Heb met Standard Luik en PSV gespeeld spelen erg fijn. Speel nu met Benfica. Prima wingers met Salvio en Gaitan en als CAM Markovic.. Garay en Luisao zijn ook bazen. Maar de spits valt mij erg tegen. 1 * WF op cardozo is heel hinderlijk.![]()
![]()
Ik probeer dat buitenkant voet schot vaak maar heel vaak schiet die hem dan alsnog met rechts. En zelfs zijn passing met rechts is dramatisch.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cardozo heeft geen WF nodig, kan alles met links. Binnenkant én buitenkant![]()
Hmm, het is niet ideaal idd. Maar ik vind dat soort spitsen wel leuk om mee te spelen. #hipsterquote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik probeer dat buitenkant voet schot vaak maar heel vaak schiet die hem dan alsnog met rechts. En zelfs zijn passing met rechts is dramatisch.![]()
Je weet dat hij linksbenig is he ?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Rodrigo speelt nu iets beter maar vind ik ook weinig.
/gje
O en Real Madrid / Colombia / PSV vind ik fijne teams.![]()
Ja ik ook daarom speel ik ook op zijn tijd H2H. Daar kan je spelers die niet ideaal zijn op FUT door de hoge pace gewoon uitproberen. Zon Garay bijvoorbeeld is echt een van de beste verdedigers van het spel als die niet de hele tijd tegen Sturridge en Eto'o staat. Die colombiaanse moreno met 5 * skills is in h2h trouwens 3* heel vreemd.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, het is niet ideaal idd. Maar ik vind dat soort spitsen wel leuk om mee te spelen. #hipster![]()
Kut middenveld sinds Lucho en Moutinho weg zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef Paint-Man het volgende:
Porto is ook een heerlijk team H2H. Quaresma, Martinez , Varela en Quintero!![]()
Waarom lees ik dit met een MC Martin flow in mijn hoofd?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
*beat dropt*
Out.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Omdat het Lindgren. is?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit met een MC Martin flow in mijn hoofd?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: