SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet echt duidelijk dat hij gewoon gehaakt wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit vond ik eerlijk gezegd ook geen pingel
Ben nog wel barca fan.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als het een overtreding is, hoe licht ook, dan is het rood want doorgebroken speler.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
Pingel of niet, het was iig geen rood.![]()
Ik speel tegen een gelijkenis van jou op NBA2k14. Hij is alleen maar personal fouls aan het maken omdat hij niet kan winnen, dus ik krijg non stop FTsquote:Op maandag 24 maart 2014 01:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als het een overtreding is, hoe licht ook, dan is het rood want doorgebroken speler.![]()
![]()
Lach maar. Het legt me anders bepaald geen windeieren, want ik sta gewoon op het punt om kampioen te worden in div6quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is POTS de enige die nog vasthoudt aan weinig pace.
[ Bericht 8% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-03-2014 07:31:06 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent echt een zieke baas.quote:Op maandag 24 maart 2014 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar. Het legt me anders bepaald geen windeieren, want ik sta gewoon op het punt om kampioen te worden in div6Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Letterlijk ja. Voel me hondsberoerdbeterschap dan he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je had ook naar Duinrell moeten gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks. Van zo'n weekendje centerparcs knap je dus ook niet bepaald opHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mja. Den Haag en omgeving is deze dagen toch no-go area?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je had ook naar Duinrell moeten gaan.
E: Overigens is de webapp er in een paar dagen tijd ook weer niet bepaald op vooruit gegaan
[ Bericht 16% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-03-2014 08:23:42 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Daar kikker je van op". Zo slechtquote:Op maandag 24 maart 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja. Den Haag en omgeving is deze dagen toch no-go area?
E: Overigens is de webapp er in een paar dagen tijd ook weer niet bepaald op vooruit gegaan
Ik weet niet hoe het precies zit, maar voor m'n gevoel is dat even hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Er rijden toch geen treinen naartoe en de snelwegen zijn afgesloten.
Bizar was dat het op de weg in de regio Rijnmond (zuid, dat wel) echt heel rustig wasquote:Op maandag 24 maart 2014 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Daar kikker je van op". Zo slecht
Ik weet niet hoe het precies zit, maar voor m'n gevoel is dat even hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Er rijden toch geen treinen naartoe en de snelwegen zijn afgesloten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaja, stiekem zat je gewoon vast. We hebben het wel gelezen gister!quote:Op maandag 24 maart 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks. Van zo'n weekendje centerparcs knap je dus ook niet bepaald op![]()
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jaja, stiekem zat je gewoon vast. We hebben het wel gelezen gister!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)losief_begonnen.html
Wat een aandachtshoertje zeg. In alle media al tot in m'n bilnaad uitgemeten en dan komt deze sukkel even de link leggen tussen de Nuclear Security Summit en Zwarte Piet
. Flikker toch op zeg.
POTS en cocainequote:Op maandag 24 maart 2014 08:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)pgepakt_in_belg.html
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De markt blijft maar dalen met die idiote packsquote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren mijn Neuer net op tijd voor 50k verkocht. Laagste BIN nu: 37k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren was de markt beter inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren mijn Neuer net op tijd voor 50k verkocht. Laagste BIN nu: 37k
Toen nog een paar BBVA manager league en Sniper chem verkocht voor respectievelijk 3 en 1k (bbva 2500-2700c winst per stuk en sniper 800-850c). Krijg nu helemaal niks verkocht voor die prijs![]()
![]()
Ik verkocht 2 dagen geleden nog een Liga BBVA managerkaart voor 4k. De prijzen kunnen na vandaag wel weer stijgen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gisteren was de markt beter inderdaad.
Toen nog een paar BBVA manager league en Sniper chem verkocht voor respectievelijk 3 en 1k (bbva 2500-2700c winst per stuk en sniper 800-850c). Krijg nu helemaal niks verkocht voor die prijs![]()
Alles hangt ervan af hoeveel van die festiviteiten EA nog gepland heeftquote:Op maandag 24 maart 2014 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verkocht 2 dagen geleden nog een Liga BBVA managerkaart voor 4k. De prijzen kunnen na vandaag wel weer stijgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zijn klaar nu (met 5 jaar FUT vieren tenminste).
En die contract-packs kun je geen verlies op maken, sowieso kopen.. gouden contracten zijn (of tenminste ze worden wel weer) meer dan 200 coins per stuk waard.![]()
Kan iemand even checken in de glazen bol of Engelaar een IF gaat krijgen?
En anders gewoon zn mening geven
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wat zijn zijn wapenfeiten?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand even checken in de glazen bol of Engelaar een IF gaat krijgen?
En anders gewoon zn mening gevenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goal vanaf eigen helft. Een bewussie he.quote:
Maar even opgezocht:
morning...
zo komt mijn club natuurlijk nooit leeg. ook weer laten verleiden tot een 50K pakket.(marcelo was het duurst)
al die pleuris consumables moeten er volgende week maar uit. hopen op pack droogte.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
we gaan echt een ziek TOTW krijgen, dus voorlopig nog nietquote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
morning...
zo komt mijn club natuurlijk nooit leeg. ook weer laten verleiden tot een 50K pakket.(marcelo was het duurst)
al die pleuris consumables moeten er volgende week maar uit. hopen op pack droogte.
mensen zijn toch wel eens door hun centen heen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
we gaan echt een ziek TOTW krijgen, dus voorlopig nog niet
hopelijk vanmiddag nog een gekregen account er bijeens even kijken wat daar allemaal in staat
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee of er veel Silver chancehavers zijn, dus wellicht dat deze uberbaas er eentje krijgtquote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goal vanaf eigen helft. Een bewussie he.
Maar even opgezocht:
Iemand opgelicht jongen?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen zijn toch wel eens door hun centen heen.
hopelijk vanmiddag nog een gekregen account er bijeens even kijken wat daar allemaal in staat
iemand zo dom om het mail adres niet aan te maken maar daar wel een PSN account en origin account op te maken..quote:
wiens schuld is het dan
#FreeTrapz![]()
Engelaars ploeg verloor wel, dus weet niet. Er zijn ook wel heel veel C(D)M's die in aanmerking komen voor een IF deze week.
Ik denk voor Australië eerder deze IF:
http://www.futhead.com/14/players/7973/luke-brattan/
Hij schoot zijn club naar het kampioenschap![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
we gaan echt een ziek TOTW krijgen, dus voorlopig nog nietvind dat echt zieke wel meevallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef DutchSL het volgende:
Predictions op EA zonder Engelaar of Brattan though
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde dat Ari RM speelde.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Messi komt er nog bij waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
vind dat echt zieke wel meevallen.
Al kan ik me niet herinneren dat iemand twee weken op rij een IF kreeg, misschien brengen ze wel voor 1 dag een oranje Messi uit ofzo![]()
![]()
Die nucleaire top is bij mij in de wijk, het is voor mij bijna onmogelijk om Den Haag uit te komenquote:Op maandag 24 maart 2014 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Daar kikker je van op". Zo slecht
Snelwegen Amsterdam - Den Haag zijn helemaal afgesloten, treinen rijden wel gewoon (maar ik kan niet bij het station komen
)
![]()
Wat was die meesterlijk goed zegquote:Op maandag 24 maart 2014 10:19 schreef Freire het volgende:
Of ze geven hem gewoon aan de beste man van het veld: Iniesta
Bal aan een touwtje, zo makkelijk wegdraaiend bij zijn tegenstander. Ik vond het serieus een beetje vreemd dat Sierd hem amper noemde.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar kom op, met 3 doelpunten de El Clasico in Madrid winnen. Kan je toch niet omheen?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messi komt er nog bij waarschijnlijk.
Al kan ik me niet herinneren dat iemand twee weken op rij een IF kreeg, misschien brengen ze wel voor 1 dag een oranje Messi uit ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel twee penalties...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar kom op, met 3 doelpunten de El Clasico in Madrid winnen. Kan je toch niet omheen?
Maar je weet het nooit met EA.
Iniesta lijkt me wel plausibel, vorige week was het ook al de keuze tussen die twee.![]()
Ik zeg plausibel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel twee penalties...
Maar je weet het nooit met EA.
Iniesta lijkt me wel plausibel, vorige week was het ook al de keuze tussen die twee.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Busquets verdient er ook wel een, als hij echt met zijn nopjes het hoofd van Pepe heeft geperforeerd (zag ergens een foto van dien aard voorbij komen).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Busquets verdient er ook wel een, als hij echt met zijn nopjes het hoofd van Pepe heeft geperforeerd (zag ergens een foto van dien aard voorbij komen).![]()
![]()
ik vind dat die coce dealen NAC supporters er wel een verdienen. schenen ook aardig on fire te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Busquets verdient er ook wel een, als hij echt met zijn nopjes het hoofd van Pepe heeft geperforeerd (zag ergens een foto van dien aard voorbij komen).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, wat een goed idee. Een MOTM kaart van een scheidsrechter. Daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef AntiHero het volgende:
Kunnen ze die scheids niet een MOTM geven? Slechter dan Sergey Piputkin kan het niet worden.![]()
cocequote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vind dat die coce dealen NAC supporters er wel een verdienen. schenen ook aardig on fire te zijn.![]()
![]()
In Breda heet dat coke hoor. Of sos.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vind dat die coce dealen NAC supporters er wel een verdienen. schenen ook aardig on fire te zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
het is toch ook cocaïne waarom dan geen coce.quote:
#FreeTrapz![]()
Tja. Het is ook Barcelona, maar geen Barce.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is toch ook cocaïne waarom dan geen coce.
Gewoon. Niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
barca is ook gewoon kutquote:Op maandag 24 maart 2014 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja. Het is ook Barcelona, maar geen Barce.
Gewoon. Niet.
#FreeTrapz![]()
Barca is een verwijzing naar Hamilcar Barca, vader van de bekende Carthaagse generaal Hannibal.
Die hadden een beetje ruzie met de Romeinen vroeger.![]()
Wat weer verwijst naar de Romeinse spreuk: "Ceterum censeo Cartaginem esse delendam," van Cato.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
Barca is een verwijzing naar Hamilcar Barca, vader van de bekende Carthaagse generaal Hannibal.
Die hadden een beetje ruzie met de Romeinen vroeger.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spreek geen latijn, maar dat is ongetwijfeld de "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden" uitspraakquote:Op maandag 24 maart 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat weer verwijst naar de Romeinse spreuk: "Ceterum censeo Cartaginem esse delendam," van Cato.![]()
![]()
Yup. De eerste gimmick in de Romeinse Senaat. Vergelijkbaar met: heb ik al gezegd dat de webapp kut is?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spreek geen latijn, maar dat is ongetwijfeld de "overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden" uitspraakNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooie boel daar in Egypte.
Willen we meer of minder moslimbroeders
- Minder, minder, minder
Dat gaan we regelen.![]()
Zag ik daar nou een speler van de tegenstander geblesseerd op de middellijn liggen? Volgens mij doet hij gewoon een poging om die bal buiten het veld te schieten, ergens bij de hoekvlag.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, 529 doodvonnissenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef DutchSL het volgende:
- Minder, minder, minder
Dat gaan we regelen.De 1200 broeders die nog terecht moeten staan zullen hier niet vrolijk van worden.
![]()
Worden die nog op de ouderwetse manier gestenigd midden op dat grote plein?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef DutchSL het volgende:
- Minder, minder, minder
Dat gaan we regelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die prijzen bedoel je? Best ziek inderdaad.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF benteke was 170K ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die prijzen bedoel je? Best ziek inderdaad.
#FreeTrapz![]()
Da's wel een hele forse daling. Misschien komt dat ook omdat users hebben ervaren dat IF Benteke minder OP is dan zijn NIF?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaloers op zijn koningheidquote:Op maandag 24 maart 2014 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag ik daar nou een speler van de tegenstander geblesseerd op de middellijn liggen? Volgens mij doet hij gewoon een poging om die bal buiten het veld te schieten, ergens bij de hoekvlag.
TIF caulker is ook gezakt naar 28K ofzo, volgens mij is het gewoon inkoop tijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's wel een hele forse daling. Misschien komt dat ook omdat users hebben ervaren dat IF Benteke minder OP is dan zijn NIF?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)00158&type=2&theater
Prachtige beelden.
🍆![]()
Senseo, mongool.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat weer verwijst naar de Romeinse spreuk: "Ceterum censeo Cartaginem esse delendam," van Cato.![]()
quote:
Natuurlijk is dit geen ondoordachte actie. Niemand krijgt die bal op het middenveld om daarna als een soort reflex op doel te schieten.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gisteren voor het eerst met mijn nieuwe team gespeeld. Speelde echt lekker, constant aanvallen en leuke afwisselende doelpunten.... Maar ik heb nog nooit zoveel doelpunten tegen gekregen...
2 op de 3 schoten op mijn doel was volgens mij een doelpunt. Weet nou niet of EA me probeerde te naaien of dat IF Buffon echt heel heel slecht is.
Ook 100k pack opengemaakt, beste spelers UP Boateng, Aubameyang en Miranda.... Dat was dus ook geen vetpot...![]()
welk team?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren voor het eerst met mijn nieuwe team gespeeld. Speelde echt lekker, constant aanvallen en leuke afwisselende doelpunten.... Maar ik heb nog nooit zoveel doelpunten tegen gekregen...
2 op de 3 schoten op mijn doel was volgens mij een doelpunt. Weet nou niet of EA me probeerde te naaien of dat IF Buffon echt heel heel slecht is.
Ook 100k pack opengemaakt, beste spelers UP Boateng, Aubameyang en Miranda.... Dat was dus ook geen vetpot...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik speelde gisteren tegen IF Buffon en dat was het makkelijkste potje van de hele avond. Hij is volgens mij nog zwakker dan zijn NIF.![]()
![]()
Heb je niet het idee dat je een echte creatieve middenvelder mist? Ik merk dat ik in al mijn teams iemand op het middenveld heb die of een uitstekende pass/schot heeft, of een fijne dribbel.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had eerst Clichy, Kompany en Hart op het veld staan, die had ik toen gewisseld voor wat er nu staat en IF Chiellini. Dat ging ook niet veel beter dus ik ging daarna even IF Rodriguez uitproberen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vidal en Pogba zijn echte allrounders, ik vind het heerlijk om daar mee te spelen. Het scoren gaat ook prima, het gaat fout bij de verdediging.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je niet het idee dat je een echte creatieve middenvelder mist? Ik merk dat ik in al mijn teams iemand op het middenveld heb die of een uitstekende pass/schot heeft, of een fijne dribbel.![]()
Ah oké. Het was ook niet een tip of aanmerking, maar het viel me gewoon opquote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vidal en Pogba zijn echte allrounders, ik vind het heerlijk om daar mee te spelen. Het scoren gaat ook prima, het gaat fout bij de verdediging.
Heb je al gekeken naar de WR van je verdedigers? Of je speelstijl (Veel opkomend backs) ?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Xbox of ps?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:24 schreef JaafkeEHV het volgende:
heeft iemand een contact om coins te kopen? heb wel zin in een avondje frustratie!![]()
Dat is een beetje het rare, want ik heb met iedereen behalve Rodriguez en Buffon al veel wedstrijden gespeeld. Heb op een gegeven moment Konko gewoon weer RB gezet en SIF Maicon op de bank laten plaats nemen omdat ik Konko verdedigend wat sterker vind.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah oké. Het was ook niet een tip of aanmerking, maar het viel me gewoon op
Heb je al gekeken naar de WR van je verdedigers? Of je speelstijl (Veel opkomend backs) ?
Maar het zal me niets verbazen als het zo opeens wel allemaal weer lukt...![]()
2 maanden geleden ongeveer gestopt met traden, dit omdat het onmogelijk was om spelers te zoeken etc.
2 maanden later en EA heeft nog helemaal niks gefixed? WTF?![]()
Als iemand zin heeft om mijn IF Vela te kopen zodat ik mijn team kan afmaken, DM Aub.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:30 schreef Rogan het volgende:
2 maanden geleden ongeveer gestopt met traden, dit omdat het onmogelijk was om spelers te zoeken etc.
2 maanden later en EA heeft nog helemaal niks gefixed? WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |