SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet echt duidelijk dat hij gewoon gehaakt wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit vond ik eerlijk gezegd ook geen pingel
Ben nog wel barca fan.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als het een overtreding is, hoe licht ook, dan is het rood want doorgebroken speler.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
Pingel of niet, het was iig geen rood.![]()
Ik speel tegen een gelijkenis van jou op NBA2k14. Hij is alleen maar personal fouls aan het maken omdat hij niet kan winnen, dus ik krijg non stop FTsquote:Op maandag 24 maart 2014 01:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als het een overtreding is, hoe licht ook, dan is het rood want doorgebroken speler.![]()
![]()
Lach maar. Het legt me anders bepaald geen windeieren, want ik sta gewoon op het punt om kampioen te worden in div6quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is POTS de enige die nog vasthoudt aan weinig pace.
[ Bericht 8% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-03-2014 07:31:06 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent echt een zieke baas.quote:Op maandag 24 maart 2014 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar. Het legt me anders bepaald geen windeieren, want ik sta gewoon op het punt om kampioen te worden in div6Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Letterlijk ja. Voel me hondsberoerdbeterschap dan he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je had ook naar Duinrell moeten gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks. Van zo'n weekendje centerparcs knap je dus ook niet bepaald opHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mja. Den Haag en omgeving is deze dagen toch no-go area?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je had ook naar Duinrell moeten gaan.
E: Overigens is de webapp er in een paar dagen tijd ook weer niet bepaald op vooruit gegaan
[ Bericht 16% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-03-2014 08:23:42 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Daar kikker je van op". Zo slechtquote:Op maandag 24 maart 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja. Den Haag en omgeving is deze dagen toch no-go area?
E: Overigens is de webapp er in een paar dagen tijd ook weer niet bepaald op vooruit gegaan
Ik weet niet hoe het precies zit, maar voor m'n gevoel is dat even hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Er rijden toch geen treinen naartoe en de snelwegen zijn afgesloten.
Bizar was dat het op de weg in de regio Rijnmond (zuid, dat wel) echt heel rustig wasquote:Op maandag 24 maart 2014 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Daar kikker je van op". Zo slecht
Ik weet niet hoe het precies zit, maar voor m'n gevoel is dat even hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Er rijden toch geen treinen naartoe en de snelwegen zijn afgesloten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaja, stiekem zat je gewoon vast. We hebben het wel gelezen gister!quote:Op maandag 24 maart 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks. Van zo'n weekendje centerparcs knap je dus ook niet bepaald op![]()
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jaja, stiekem zat je gewoon vast. We hebben het wel gelezen gister!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)losief_begonnen.html
Wat een aandachtshoertje zeg. In alle media al tot in m'n bilnaad uitgemeten en dan komt deze sukkel even de link leggen tussen de Nuclear Security Summit en Zwarte Piet
. Flikker toch op zeg.
POTS en cocainequote:Op maandag 24 maart 2014 08:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)pgepakt_in_belg.html
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |