Grap van de dagquote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Evertjan het volgende:
balen dat ik zo moet overschakelen naar Ned 1 voor SV
Dit kijkt echt niemand.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Evertjan het volgende:
Ze hebben een ruime samenvatting van deze wedstrijd beloofd!quote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/eredivisie/livestream/quote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Evertjan het volgende:
krijg je dan geen oranje piemel van als je gaat masterburenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
ik wil geen paprika ribbel chips
ik heb al Jumbo nacho cheese diptortillas
Nee, alleen z'n vriendje.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg je dan geen oranje piemel van als je gaat masterburen
Ja rolfquote:
Pics van Irina?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Word jij liever door Shakira geduwd of door Irina?
jawelquote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg je dan geen oranje piemel van als je gaat masterburen
Lichte voorkeur voor Shakira denk ik. Maar zijn beide niet verkeerd.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Word jij liever door Shakira geduwd of door Irina?
Shakiraquote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lichte voorkeur voor Shakira denk ik. Maar zijn beide niet verkeerd.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Grifte het volgende:
Toen in de OP zag staan op welke site je zelf een poll kan maken ging ik daar dus even heen.
Kan je kijken wat de 100 laatst gemaakte polls zijn, kom ik dit tegen
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat LR heeft ingevuld
Sinds ik blauw ben geworden is mijn e-peen dusdanig gegroeid dat ik inmiddels de 20 jaar ben gepasseerdquote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Grifte het volgende:
Toen in de OP zag staan op welke site je zelf een poll kan maken ging ik daar dus even heen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Te lange wenkbrauw haren, zou ik niet doen.quote:
Hij had pas 'verneukt' geweest als er rood was gevallen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef hafcfan het volgende:
Wedstrijd weer verneukt door de scheids zoals altijd
Wat is er precies verneukt aan deze wedstrijd nu dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef hafcfan het volgende:
Sorry man.quote:
Ok.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit boeit dus echt helemaal niemand. Zelfs de Lazio en Milan fans niet.
Het was geen penalty.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er precies verneukt aan deze wedstrijd nu dan?
Real staat achter boe hoe hoequote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je blind of zo?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorbarige conclusiequote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef hafcfan het volgende:
Niet zo janken wolfje.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga 24 kijken
bullshit dit
... oke grappie
Voor de Barca fans dan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die buitenlandse clubs aanmoedigen zijn sowieso niet serieus te nemen.
Het gaat er mij meer om dat ze doen alsof ze er een binding mee hebben terwijl ze het stadion nog nooit van binnen hebben gezien.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
Da's lullig voor Drizzt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
Heb ik niet. Ik ben neutraal.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je iets met barca hebt?
Laat staan in het land geweest.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat ze doen alsof ze er een binding mee hebben terwijl ze het stadion nog nooit van binnen hebben gezien.
Een harde diss naar de twente supporters.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
Beetje zoals jij met ajax?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat ze doen alsof ze er een binding mee hebben terwijl ze het stadion nog nooit van binnen hebben gezien.
En Limburgersquote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een harde diss naar de twente supporters.
De gemiddelde ajax support dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijnquote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die iets of iemand anders dan zichzelf aanmoedigen zijn sowieso niet serieus te nemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
Pas nou op met zo'n reactie op de smileyquote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je diepzinnige reactie, voegt veel toe weer.
Vertonghen vanmiddag zien spelen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Evertjan het volgende:
Barca had gewoon Vertonghen moeten kopen van Ajax want die verdediging van Barca is om te janken
Graag gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je diepzinnige reactie, voegt veel toe weer.
Je weet! Hup Bayern!quote:
Kijken of hij van Wiedemeier heeft geleerd en naderhand zijn grensrechters de schuld geeftquote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Deze scheids is echt van een niveautje Gözübüyük.
Frank de Boer neemt Veltman met zich mee.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Evertjan het volgende:
Barca had gewoon Vertonghen moeten kopen van Ajax want die verdediging van Barca is om te janken
Wel een beetje respect voor guzbejukkie héquote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Deze scheids is echt van een niveautje Gözübüyük.
Mensen die de hele tijd voor anderen gaan vertellen welke club ze wel of niet mogen aanmoedigenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RIP Suarez.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als die vallende ziekte in het voetbal ooit is verdwenen..
Meestal slim gebruik van de regels makenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als die vallende ziekte in het voetbal ooit is verdwenen..
Dat doe ik alleen bij extreem debiele gevallen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas nou op met zo'n reactie op de smiley, aangezien je zelf ook geregeld enkel smiley
plaatst.
Dat mag jij vinden. Ik vind het raar.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat je best een buitenlandse club kunt aanmoedigen. Zelf moedig ik ook Liverpool en RBK aan
Jeetje, stel je voor dat ik een mening heb..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd voor anderen gaan vertellen welke club ze wel of niet mogen aanmoedigen
Ik vertel niet welke club ze wel of niet mogen aanmoedigen, ik neem die mensen alleen niet zo serieus.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd voor anderen gaan vertellen welke club ze wel of niet mogen aanmoedigen
Jij bent neutrale supporter in een wedstrijd in een competitie waar Ajax niet deelneemt, of een andere Nederlandse club in deelneemt?quote:
Ik vind het weinig anders dan een club supporteren waar je zelf ook nooit bent te vinden in het binnenland.quote:
Rosenborg?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent neutrale supporter in een wedstrijd in een competitie waar Ajax niet deelneemt, of een andere Nederlandse club in deelneemt?
Ik heb een voorkeur, ik ben geen enorme fan van Liverpool of RBK.
Hij voelt zich aangesproken.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, stel je voor dat ik een mening heb..
Ja, Rosenborgquote:
We hadden het over buitenlandse clubs. Ik snap deze vraag niet zo goed.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent neutrale supporter in een wedstrijd in een competitie waar Ajax niet deelneemt, of een andere Nederlandse club in deelneemt?
Dat mag.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een voorkeur, ik ben geen enorme fan van Liverpool of RBK.
Ik vind het een rare vergelijking die je nu maakt, maar je zal goedkoop willen scoren.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het weinig anders dan een club supporteren waar je zelf ook nooit bent te vinden in het binnenland.
Wat is er dan precies anders aan aan pak hem beet Barca of United supporteren als Ajax? Als je naar alle drie de clubs nooit gaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een rare vergelijking die je nu maakt, maar je zal goedkoop willen scoren.
Hij vraagt zich af of je ooit in een stadion bent geweest.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een rare vergelijking die je nu maakt, maar je zal goedkoop willen scoren.
RensAjaciedquote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie had het er ook al weer over dat Barca genaaid was?
marco van basten is het hier mee eensquote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
Terechte penalty, maar had ook wel met geel afgekund.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, nu gaat Barca nog winnen
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, nu gaat Barca nog winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |