Geeft niks.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kon zo snel niks beters bedenken
Niets is minder waarquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks.
Waar het hoofd vol van is, loopt het toetsenbord van over...
Nee Bos .. Die ene keer tegen PSV was de enigste keer voor een voetbalwedstrijd.. 20 jaar geleden of zo was de andere keer met een concert van Prince, met Lois Lane en Candy Dulfer..quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog in Mestalla geweest de laatste tijd?
Ik twijfel ook vaak om mijn SCC op te zeggen, maar goed ik heb al 25 jaar een SCC, het is toch een deel van mijn leven geworden. Dat laat je niet zomaar los.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Voetbal is tegenwoordig niet meer om aan te zien. Ik ben er inmiddels klaar mee, maar heb nog wel een seizoenskaart uit nostalgische overwegingen...
Nee, dit weekend niet...quote:
Sinds '78 heb ik mijn kaart nu, ik verhuur 'm sinds 3 jaar...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook vaak om mijn SCC op te zeggen, maar goed ik heb al 25 jaar een SCC, het is toch een deel van mijn leven geworden. Dat laat je niet zomaar los.
Dat is ook al een hele tijd, toen was ik nog niet eens geborenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds '78 heb ik mijn kaart nu, ik verhuur 'm sinds 3 jaar...
Of achter de Nachtwacht in de wetenschap dat Obama daar morgen langs hobbelt...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah........ had je ook effe langs die Aap van je moeten gaan i.p.v. naar zo'n suf museum
Dan ben ik verplicht vrij. Ik had eigenlijk best wel willen werkenquote:
Da's 1 van de redenen, de Arena is gewoon kut.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook al een hele tijd, toen was ik nog niet eens geboren![]()
Maar ik denk ook dat de ArenA en De Meer totaal niet te vergelijken zijn en natuurlijk ook de tijden zijn nu heel anders...
Suf? Het was hartstikke leuk! En volgende week halen we ruim voldoende inquote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah........ had je ook effe langs die Aap van je moeten gaan i.p.v. naar zo'n suf museum
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |