SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Your beauty never ever scared me.
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)quote:
ah, ik zoek eigenlijk iets om te lachenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Serie
[..]
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)
Maar flips je bent zelf een moordwijf.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Serie
[..]
Serie over een chick die revenge gaat nemen op mensen die ervoor gezorgd hebben dat haar pa vermoord werd. Erg vermakelijk, niet zo wijverig, wordt wat gemoord, er is uiteraard wel wat romantische drama (maar niet overheersend ofzo)
Oh. Ik kijk niet zoveel om te lachen, eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, ik zoek eigenlijk iets om te lachen
Pls.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar flips je bent zelf een moordwijf.
hoiquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Moi eemquote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Hoi ahmad hoe is hetquote:
goed hoe is het met jou, eend112quote:
bonjourquote:
Ja helemaal z'n gangetje ben oplichters in het buitenland kijken, ken je dat?quote:
nee, dat ken ik niet. waar gaat dat over?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja helemaal z'n gangetje ben oplichters in het buitenland kijken, ken je dat?
Over oplichters in het buitenlandquote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, dat ken ik niet. waar gaat dat over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |