Ik heb afgelopen week een motorband van een scooterbandenfabrikant onder mijn GS500F gestopt.quote:
Tja.. Wat moet je daar nou van zeggen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens:Kom maar door met die distributiekettingquote:Sehr geehrte(r) Schwarzes Innenfutter
Ihr Bestellung mit der Paketnummer: 160376212402 hat heute unser Lager verlassen.
Alleen na een laatste poging om de rem pistons schoon te maken wel besloten maar gewoon nieuwe te kopenkrijg ze niet glad, en ik wil het risico niet lopen op gescheurde keerringen in de remklauw. Maar goed, wel wéér 88 euro excl verzenden
Arme bank..
[ Bericht 14% gewijzigd door BlackLining op 25-03-2014 19:09:45 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Misschien moet ik eens een stukje achter een Yamahama aan gaan rijden in de hoop dat de remzuigers eruit vallen. Dat scheelt weerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef Maegrim het volgende:
Had je beter een nieuwe yamahama kunnen kopen
mijn brembo's wat doe jequote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een stukje achter een Yamahama aan gaan rijden in de hoop dat de remzuigers eruit vallen. Dat scheelt weer
Ah nee, ik zal mijn Nissin klauwen maar niet lastig vallen met die rommelquote:
Hangt het er ook niet vanaf waar de spiegels gemonteerd zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb nu spiegels van een SV650 gekocht, die schijnen wel goed te zijn:
[ afbeelding ]
35 eu voor een paar. Valt mee
Wow..... dat had heel anders af kunnen lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef Maegrim het volgende:
zie hier hoe tankiej bijna aangereden wordt door een lompe boer op een africa twin
Dat valt nog mee inderdaad, daar zijn die beugels voorquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef Maegrim het volgende:
dit was de schade:
[ afbeelding ]
en z'n rempedaal was krom... verder was er al zat kapot aan die motor
en voor tankiej was het close ja
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht...quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:57 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon erg dom imgehaald bij die zijstraten. En uitwijken is verdomd lastig bij zulke omstandigheden, dat zou je moeten weten.
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Van mij mogen ze blijven, zo'n gat in de weg is ook niet optimaal.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef Maegrim het volgende:
zie hier hoe tankiej bijna aangereden wordt door een lompe boer op een africa twin
Hij wilde niet eens inhalen, hij wilde graag geflitst worden door die camera daar links, die van voren flitstquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:57 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon erg dom imgehaald bij die zijstraten. En uitwijken is verdomd lastig bij zulke omstandigheden, dat zou je moeten weten.
Pak is lekker aan gort, gelukkig wel een pak aanquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:47 schreef Dekatria het volgende:
In de categorie 'boontje komt om z'n loontje':
Met een beetje geluk spinde de motor dan net met het kenteken naar voren. Zou een mooi plaatje opleverenquote:Op woensdag 26 maart 2014 06:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]!
Dat filmpje had ik helemaal nog niet gezien. Gelukkig hield ik hem nog rechtop, anders was hij (financieel gezien) verder van huis geweest
[..]
Hij wilde niet eens inhalen, hij wilde graag geflitst worden door die camera daar links, die van voren flitst
Maar daarna vol op de rem, met nog koude (noppen) banden en nat/koud asfalt. Niet zo handig..
Dat bedenk ik mij ook steeds op de snelweg, als je gaat dan ga je ook (met alles aan flarden gescheurd zoals bij die jongen)... het is absoluut niet zonder risico allemaal haha.. hoop toch dat ons dat allen bespaard blijft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:47 schreef Dekatria het volgende:
In de categorie 'boontje komt om z'n loontje':
Die gast trekt eerst een wheelie en verliest daarna de controle over het stuur. Kortom, doe geen wheelies op de snelweg en goed oplettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat bedenk ik mij ook steeds op de snelweg, als je gaat dan ga je ook (met alles aan flarden gescheurd zoals bij die jongen)... het is absoluut niet zonder risico allemaal haha.. hoop toch dat ons dat allen bespaard blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |