Vanaf waar in Haarlem kan je ze zien dan? Of moet ik dan rondje Rottepolderplein gaan rijden in de hoop dat er iets over vliegt?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:41 schreef stephanvanloon het volgende:
Steeds meer vliegtuigen van de deelnemende landen aan de NSS top in Nederland landen op Schiphol. Vliegtuigspotters worden flink gehinderd rondom Schiphol wegens de noodverordening. Deze geld echter binnen een bepaalde straal, daar buiten is het gewoon toegestaan foto's te maken.
[ afbeelding ]
Inmiddels hebben wij dan ook enkele foto's uit Haarlem ontvangen waarop de regeringsvliegtuigen duidelijk te zien zijn. Dit artikel zal vandaag, morgen en overmorgen telkens aangevuld worden met nieuwe foto's die wij ontvangen!
Meer foto's van de regeringsvliegtuigen vind je op - http://www.ohln.nl/index.(...)foto-vastgelegd.html
Ik woon zelf op een vrij hoge locatie, dus kan legaal en zonder problemen de Polderbaan zien en foto's maken.quote:Vanaf waar in Haarlem kan je ze zien dan? Of moet ik dan rondje Rottepolderplein gaan rijden in de hoop dat er iets over vliegt?
Haarlem Schalkwijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Vanaf waar in Haarlem kan je ze zien dan? Of moet ik dan rondje Rottepolderplein gaan rijden in de hoop dat er iets over vliegt?
Oh, ja, daar kom ik niet.quote:
Heb even het belangrijkste onderstreept...quote:Op zondag 23 maart 2014 17:58 schreef Fred0w het volgende:
"Eerste spotters in Haarlemmermeer beboet"
Op Schiphol zouden volgens geruchten op Twitter drie spotters zijn beboet[...]
Hysterisch gedoe.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:58 schreef Fred0w het volgende:
"Eerste spotters in Haarlemmermeer beboet"
Op Schiphol zouden volgens geruchten op Twitter drie spotters zijn beboet voor fotograferen in Haarlemmermeer op Schiphol-Oost. De drie kregen een boete van 360 euro voor het overtreden van het cameraverbod. Daarnaast zijn hun camera's in beslag genomen. In een reactie op de nieuwsberichten stellen de politie en de marechaussee dat er geen mensen zijn aangehouden die camera’s bij zich droegen. Mogelijk hebben gemeentelijke handhavers ingegrepen, zegt de politie.
Veel spotters waren aanwezig bij de Buitenveldertbaan om de Boeing 747 van de Chinese president te zien landen. Daarnaast zijn ook vier Amerikaanse vliegtuigen gearriveerd met onder andere de limo van president Obama. Veel mensen in Amsterdam hebben een C17 van de Amerikaanse luchtmacht zien overvliegen.
http://www.vliegtuigenspotter.nl/nieuws/bericht.php?id=1395490866
Spannend hoor.
quote:Op zondag 23 maart 2014 17:53 schreef Ringo het volgende:
Ook de president van Djibouti is geland.
[ afbeelding ]
Best wel een vette vliegtuigquote:Op zondag 23 maart 2014 17:58 schreef Fred0w het volgende:
Veel mensen in Amsterdam hebben een C17 van de Amerikaanse luchtmacht zien overvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |