de straat hier achterquote:
Ga dan even naar huis en zeg dat je iets vergeten benquote:Op zondag 23 maart 2014 17:30 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
de straat hier achter
2 minuten ofzo
Zeg dat je vergeten bent de verwarming uit te zetten thuis, en verwissel je boxerquote:Op zondag 23 maart 2014 17:30 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
de straat hier achter
2 minuten ofzo
Plausibel.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:30 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
de straat hier achter
2 minuten ofzo
Het is geen poep.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:31 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zeg dat je vergeten bent de verwarming uit te zetten thuis, en verwissel je boxer
Had gewoon gezegd dat je nog ff naar de plee moest manquote:Op zondag 23 maart 2014 17:28 schreef CarltonBanks het volgende:
ik wist even niet wat ik moest doen en heb ook mijn jas maar aangedaan. Nu zit ik met een plakkerig kwakje in mijn boxer op de bank bij mijn schoonouders te wachten op het eten
Die heeft mijn GF al laag gezet voordat we gingenquote:Op zondag 23 maart 2014 17:31 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zeg dat je vergeten bent de verwarming uit te zetten thuis, en verwissel je boxer
we gaan daar eten, dan verwacht ik een toetje.. ga ik niet thuis een pak hopjes vla halen... heb je iets beters?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga dan even naar huis en zeg dat je iets vergeten benKom dan terug met een toetje ofzo.
Hopjes vla nooit doen inddquote:Op zondag 23 maart 2014 17:33 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
we gaan daar eten, dan verwacht ik een toetje.. ga ik niet thuis een pak hopjes vla halen... heb je iets beters?
Zaad in je onderbroek droogt niet zo snel hoor. Ja misschien dat ene sneue druppeltje wat jij nog ejaculeert jaquote:Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat bedoel jij? Die shit droogt sneller dan de kotsvlekken van gisteravond.
idd, lijkt me vrij geil om met je schoonma te praten terwijl je je sperma langs je been naar beneden voelt glijdenquote:
Grote onderbroeken dan wellicht.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:35 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zaad in je onderbroek droogt niet zo snel hoor. Ja misschien dat ene sneue druppeltje wat jij nog ejaculeert ja
als ik nu een spelletje met ze doe zit ik er de rest van mijn leven aan vast, ik kijk wel uitquote:Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haal een leuk bordspel wat je kan spelen na het eten. Fix die shit man is easy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |