SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt als Jambersquote:Op zondag 23 maart 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Alkmaarders met elkaar communiceren door middel van klappertjes. Laat Ewout Genemans een dagje meelopen voor het programma 'voetbalfans' en je krijgt historische conversaties. ''Wat vond jij van de wedstrijd, Elly?'', vraagt Ewout. Elly klapt met een blij gezicht zonder iets te zeggen.
Ron Jans in België was wel een leuke grap die ook lekker kort was.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Jans en zijn dwangmatige gezeik en gejank op alles. Kijken of hij na de wedstrijd nog een leuk grapje maakt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ron Jans in België was wel een leuke grap die ook lekker kort was.
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zit er weer op voor vandaag in de Ere.
quote:Finnbogason 5
Berghuis 8
Pröpper 2
Piazon 2
Ziyech 3
Johansson 5
Waarom ik?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeinz is het hier mee eens.
Ik ken niet alle uitspraken van Arno, sorryquote:Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat Arno een groot voorstander is van Poulsen.
Ik dacht dat jij alle Ajax nieuwtjes in de gaten hieldquote:Op zondag 23 maart 2014 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ken niet alle uitspraken van Arno, sorry
Leuk dat hij Ajax aanraadde om 2.5 miljoen te betalen voor een paar maanden contract.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alle Ajax nieuwtjes in de gaten hield
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=20556
Bovendien heeft hij bij Studio Voetbal vele hartstochtelijke pleidooien gehouden voor Simon.
lekker spontaan ookquote:Op maandag 24 maart 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=675948482466581
Wat een acteur. AfcNiels stikte haast van jaloezie naar Timo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |