Nee hoor, ieder degelijk merk is oké. Gaat ons om de drukknop ipv draai(kapot)knop.quote:
Mag ik jou even hartelijk bedanken. Hem 'm gevonden, voor ¤35 hier in de stad te koopquote:Op zondag 23 maart 2014 17:05 schreef Woelwater het volgende:
https://www.google.nl/#newwindow=1&q=glijstang+drukknop
Zou kunnen, maar mijn vrouw wil tijdens het douchen, de kop in hoogte verstellen, afh. van al dan niet hoofdhaar wassen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef deadly_kiss het volgende:
http://www.sanitairwinkel(...)sme-19mm-universeel/
je kan ook gewoon 2 van die aan de stang zetten, ieder zn eigen houder en nooit meer de juiste hoogte zoeken
Dat red ik met een stapje naar voren of achteren te doen ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar mijn vrouw wil tijdens het douchen, de kop in hoogte verstellen, afh. van al dan niet hoofdhaar wassen.
Ik ook, maar mijn vrouw heeft lang hoofdhaar en dan werkt dat niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:45 schreef BartNH het volgende:
Dat red ik met een stapje naar voren of achteren te doen ook.
28 dagen levertijd.... Wordt dat ding speciaal voor je gemaakt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar mijn vrouw wil tijdens het douchen, de kop in hoogte verstellen, afh. van al dan niet hoofdhaar wassen.
Heb 'm bij de Warnteservice besteld; 28 werkdagen levertijd!!
Met inachtneming van 28 werkdagen levertijd, kennelijk...quote:
Ik plaats wel een foto als ie hangt.....van de zomer.......quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:50 schreef cvboer het volgende:
Met inachtneming van 28 werkdagen levertijd, kennelijk...
Schopje:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:50 schreef cvboer het volgende:
Met inachtneming van 28 werkdagen levertijd, kennelijk...
Precieeees en druk de schroeven in een dotje kit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:44 schreef Gieliovd het volgende:
Ik zou er gewoon Toggler hollewandpluggen in jassen. Die paraplus weet je wel.
Het hoeft niet strak vast gedraaid, zorgen dat je voldoende oppervlak op je tegels hebt en geen piekbelasting.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precieeees en druk de schroeven in een dotje kit.
kan... al is de kit meer voor het eventuele water dat ooit achter de beugels zou kunnen komen. Niet om het nog steviger te maken.quote:
Je hebt toch wel de helft geboden en niks meer van je laten horen hé?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Schopje:
Nou, vandaag heb ik 'm bij de Warmteservice opgehaald.
Ah, nou ik heb bruislijm genomen om de pluggen en schroeven vast te plakken, gezien het gammele achterwandje van gipsplaat + tegeltjesquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kan... al is de kit meer voor het eventuele water dat ooit achter de beugels zou kunnen komen. Niet om het nog steviger te maken.
Venlo? Is Ideal Standard van Venlo?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:57 schreef gustaf het volgende:
Ben zelf loogieter,en grohe heeft idd de neiging om te gaan zakken of moeilijk vast te draaien is,de doucheglijstang die jullie bedoelen is van het merk Venlo,die hebben een drukknop die goed vast zit gr.
Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch wel de helft geboden en niks meer van je laten horen hé?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |