twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op maandag 24-03-2014 om 18:56:41Lavrov in DenHaag: g8 is an informal club, nobody can throw out anybody else reageer retweet
Ik verzon maar een jaartal. Waar houdt het op (1950? Middeleeuwen? Jezus?) en waarom wil je perse (gare) vergelijkingen maken (als het je uitkomt)?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met Sierra Leone
"Do you in the West believe the fable about fascists? Putin is only looking for a pretext for a larger military intervention. By the way, I have doubts that the majority of Russians believe the fascist theory. "quote:
Het zijn geen gare vergelijkingen. Dezelfde mensen die hier tegen zijn, zijn bijna altijd wel voor de dingen die ik opnoem.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik verzon maar een jaartal. Waar houdt het op (1950? Middeleeuwen? Jezus?) en waarom wil je perse (gare) vergelijkingen maken (als het je uitkomt)?
Ja en Rusland dacht toen precies het tegenovergestelde van nu en de wereld zag er heel anders uit. Maar laat maar ik laat jou en je topic al me rust. (Vroeger toen ik 5 was piste ik eens in het zwembad, ik zal dat morgen weer doen maar dan van de hoge duikplank)quote:Op maandag 24 maart 2014 19:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het zijn geen gare vergelijkingen. Dezelfde mensen die hier tegen zijn, zijn bijna altijd wel voor de dingen die ik opnoem.
Geen idee wat je bedoelt maar succes met het pissen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en Rusland dacht toen precies het tegenovergestelde van nu en de wereld zag er heel anders uit. Maar laat maar ik laat jou en je topic al me rust. (Vroeger toen ik 5 was piste ik eens in het zwembad, ik zal dat morgen weer doen maar dan van de hoge duikplank)
Ah, Juliaquote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef SadPanda het volgende:
Time to grab guns and kill damn Russians – Tymoshenko in leaked tape
http://rt.com/news/tymoshenko-calls-destroy-russia-917/
Wat jij wil aantonen met je "Kosovo en Afghanistan" vraag die je meerdere keren per dag stelt, geldt ook voor Rusland. Misschien moet je per definitie niet dat soort retorische vragen stellen, komen alleen maar antwoorden uit om vooral nooit iets te doen en het is nooit een sterk argumentquote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt maar succes met het pissen.
Hoezo geldt dat ook voor Rusland? Of wil je helemaal terug gaan naar voordat de SU viel?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat jij wil aantonen met je "Kosovo en Afghanistan" vraag die je meerdere keren per dag stelt, geldt ook voor Rusland. Misschien moet je per definitie niet dat soort retorische vragen stellen, komen alleen maar antwoorden uit om vooral nooit iets te doen en het is nooit een sterk argument
De Russische versie hiervan is lachwekkend.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef SadPanda het volgende:
‘Revival of anarchy’: Ukraine radicals rob Russia-Moldova train passengers
http://rt.com/news/anarchy-ukraine-train-robbery-873/
Iemand uit de Poolse regering zou dat voorstel gehad hebben van Rusland. Lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Komt er ook nog eens een goed idee uit de mond van Zjirinovski.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Russische versie hiervan is lachwekkend.
"We gaan de 8 miljoen Russen in eigen land nuken en dan naar het internationaal gerechtshof in Den Haag" misschien hadden ze de edit eerst nog even moeten naluisteren![]()
Merkel heeft gelijk, Putin en zijn malle KGB-kliek zijn helemaal doorgedraaid.
Wel een goed ideequote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iemand uit de Poolse regering zou dat voorstel gehad hebben van Rusland. Lijkt me erg onwaarschijnlijk
Zou wel, hoe noemde poetin het nou, wat historische gerechtigheid zijn voor Polenquote:
http://www.volkskrant.nl/(...)ndse-producten.dhtmlquote:Zjirinovski spuwde zijn gal over Nederland tijdens een fel debat in de Doema, het Russische parlement. 'Hun kaas en tulpen zijn verrot, we moeten ervoor zorgen dat hier geen Heineken-bier meer komt", zei hij. 'n Nederland zijn alleen maar drugsverslaafden, prostituees en seksuele minderheden."
Lijkt me een gezellige kerel om eens een drankje mee te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef SadPanda het volgende:
Leuke praatjes heeft hij altijd wel
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ndse-producten.dhtml
Als het van Putin en de Russische FSB komt. Zou ook van de SBU kunnen komen, de geheime dienst van Ukraine. Dat Ukraine een nieuwe regering heeft betekent niet dat iedereen in de SBU plots pro-westers is geworden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Russische versie hiervan is lachwekkend.
"We gaan de 8 miljoen Russen in eigen land nuken en dan naar het internationaal gerechtshof in Den Haag" misschien hadden ze de edit eerst nog even moeten naluisteren![]()
Merkel heeft gelijk, Putin en zijn malle KGB-kliek zijn helemaal doorgedraaid.
twitter:michaeldweiss twitterde op maandag 24-03-2014 om 18:39:24Putin Falsified Crimean ‘Referendum’ Results, Illarionov Says | The Interpreter http://t.co/g1ApPQXpUZ via @Interpreter_Mag reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |