quote:Een groot deel van de provincie Groningen is zondagochtend even voor half twaalf opgeschrikt door een beving. Het KNMI bevestigt dat het om een aardbeving gaat.
Vanuit een groot deel van de provincie hebben mensen de beving gemeld via de aardbevingsapp van RTV Noord. De meeste meldingen komen vanuit Hoogezand en omgeving, maar ook uit de Groningen, Delfzijl, Bedum en Winschoten.
Hoe zwaar de beving precies was en waar het epicentrum lag, is nog onbekend. Sommige mensen dachten dat het om onweer ging, op datzelfde moment barstte een bui los in de buurt van de stad Groningen.
Lekker wakker worden.. zonnetje erbij...quote:ASSEN - In een deel van Drenthe is zondagmorgen een aardbeving gevoeld.
Het gaat waarschijnlijk om een beving in de omgeving van Hoogezand. Meerdere mensen meldden een dreun te hebben gehoord. Hoe zwaar de beving precies was en waar het epicentrum lag, is nog onbekend.
Ik wel dus... en de pest is, dat je hele dag erdoor verkloot word... gloeiende gloeiende..quote:
Hoezo? Leuk toch, zo'n bevingquote:Op zondag 23 maart 2014 12:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik wel dus... en de pest is, dat je hele dag erdoor verkloot word... gloeiende gloeiende..
Ik moet de schade van de vorige 4 nog krijgen.. en kan voor de zoveelste keer een inspectieronde doen...quote:
Ik voelde wel iets, maar dacht dat het aan het onweer lag.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik hoorde wel wat, maar dat moet onweer zijn geweest. Ik lag namelijk op de eerste verdieping en voelde niets.
Stad West
Ja er was ook behoorlijk onduidelijkheid omdat er boven de stad op dat moment ook een bui losging...quote:Op zondag 23 maart 2014 12:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik hoorde wel wat, maar dat moet onweer zijn geweest. Ik lag namelijk op de eerste verdieping en voelde niets.
Stad West
Nee het schilderij hangt nog recht... het huis is enkel scheef gezakt...quote:Op zondag 23 maart 2014 12:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog een schilderij scheef gaan hangen of wat?
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:39 schreef nietzman het volgende:
Ik voelde wel iets op drie hoog. Was niet het onweer dus? Hoera, eindelijk een beving gevoeld!
Dan is het goed. Zolang alle kunst maar behouden blijft mag de rest instorten.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee het schilderij hangt nog recht... het huis is enkel scheef gezakt...
twitter:stadenharen twitterde op zondag 23-03-2014 om 12:44:57Oef beste klap geweest in Oosterpoort #bliksem http://t.co/sQWxIhFXaH reageer retweet
Ik ben al een jaar aan het wachten met herstel omdat ik nog geen centen heb gehad...quote:Op zondag 23 maart 2014 12:50 schreef GekkePoes het volgende:
Spullen zijn vervangbaar, maar het is zo een gekloot om te bewijzen dat je halve dak inzakt door en aardbeving, en niet doordat het 30 jaar oud is met gebrekkig onderhoud.
Schade door blikseminslag of aardbeving?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:48 schreef Snowballed het volgende:
Ja het dreunt hier ook als een gek...
Ondertussen in de Oosterpoort:
[ afbeelding ]
Geen idee.. ik neem aan door bliksem.. anders stond de stad nu wel op zn kop..quote:Op zondag 23 maart 2014 12:54 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Schade door blikseminslag of aardbeving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |