En toch wil je de samenvatting zien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:32 schreef alors het volgende:
Zelfs de kolderieke intro fleurt mij niet op.
mr albagodquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Garygod, Alangod en...
Doe mij maar Robbie Savage.
Alors houdt van sm.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En toch wil je de samenvatting zien?
geef mij maar Steven Seagal / Alba filmsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:34 schreef Grifte het volgende:
Oja Johannes ik zal nog even een korte review geven van de Eastwood film die ik zag vanmiddag: 'Pale Rider'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8/10 dus.
Masochisme.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En toch wil je de samenvatting zien?
Nickgod deed z'n naam eer aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog hard gejuicht voor Nick?
Nog een goal!
Ik vond persoonlijk dat hij als een zak aardappelen naar de hoek ging.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:39 schreef Grifte het volgende:
Wel aardig gedoken trouwens voor een veldspeler, zeker omdat hij eerst de andere kant op liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Mijn nasi heeft CUL op zijn kop gezet, daar ben ik wel trots.op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen gebruiken graag jouw teksten, net als je recepten.
Kunnen we nog meer recepten verwachten of stop je op je hoogtepunt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn nasi heeft CUL op zijn kop gezet, daar ben ik wel trots.op.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:42 schreef alors het volgende:
nog mazzel voor je dat de scheids de verkeerde had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja idd, anders had ik dubbele minpunten gehadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nog mazzel voor je dat de scheids de verkeerde had.
Uit respect voor mijn culinaire maat Knut wacht ik met het volgende recept totdat hij unbanned is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen we nog meer recepten verwachten of stop je op je hoogtepunt?
Zeer loyaalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit respect voor mijn culinaire maat Knut wacht ik met het volgende recept totdat hij unbanned is.
Ik ben de ultieme jinxgloryhunter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Omdat Alors ze support. Helaas zie je die trend ook bij haar andere favoriete clubs.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:50 schreef alors het volgende:
Fabio speelt. PowerLoungen is in de war nu.
Slowakije zit er vol meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:52 schreef alors het volgende:
Skrtl vind ik echt zo'n neonazi uitstraling hebben
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjelsie - Arsenal al geweest zeker?
Godzijdank wel ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw van Mourinho heeft net pas ingeschakeld, dus er komt zometeen nog een speciale herhaling van de zes kools.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gun je PSV de titel ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik gun Liverpool de titel wel.
Die kunnen ze in hun zak steken.
Arsenal gaat ook niet winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef alors het volgende:
Liverpool wint echt de league nietCity of Chelsea.
Jawel hoor. Je bent in de war met de League Cup.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de FA cup
Beide stellen niks voorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je bent in de war met de League Cup.
Dat zijn twee kutclubs, dus gewoon allemaal duimen voor Liverpool en Arsenalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef alors het volgende:
Liverpool wint echt de league nietCity of Chelsea.
volgende week moeten ze tegen een top team dus dat gaat lastig voor ze worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gun je PSV de titel ook?
Moeten ze wel volgende week winnen.
Arsenal is na vandaag kansloos. Liverpool moet kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zijn twee kutclubs, dus gewoon allemaal duimen voor Liverpool en Arsenal
en dan tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
The Blades gaan de FA Cup winnen.
Vanuit League One rechtstreeks groepsfase Europa Liek in
Dat zou wel een droomloting zijn.quote:
je moet ook kijken naar de programma's van de clubs, alleen heb ik die nu even niet bij de hand.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal is na vandaag kansloos. Liverpool moet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |