Naar lekker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Ik weet eigenlijk niet of ik ooit jenever op hebWaar smaakt dat naar?
Welke had ik ook alweer bij jou gedronken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
Volgens mij rogge jenever.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke had ik ook alweer bij jou gedronken?
quote:Je bent:
wonderlijk
Want je bent het ideaal van Aristoteles!
Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.
In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.
Hmm, morgen eens kijken of ik die kan vinden hier.quote:
Welk testje? Die heb ik gemist danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
Oh, nog even mijn mooie uitslag spammen van dat stomme testje dat hier vanacht gepost werd
[..]
Link van het testje?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
Oh, nog even mijn mooie uitslag spammen van dat stomme testje dat hier vanacht gepost werd
[..]
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat ik verdwaal ... kom je me dan zoeken?
quote:
Mensen die niet teruglezenquote:
geweldigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Barbusse het volgende:
Ja, verdomme. Tis zaterdagavond. Ik ga de deur uit. Of seks hebben. Of beide.
Niks te doen... seks is ook lastig nuquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Barbusse het volgende:
Ja, verdomme. Tis zaterdagavond. Ik ga de deur uit. Of seks hebben. Of beide.
En klopt ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent ongesteld?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks te doen... seks is ook lastig nu
Meh dan maar Fokken
Jouw deur kan niet open?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks te doen... seks is ook lastig nu
Meh dan maar Fokken
Das nog maar afwachten....quote:
Vooral die laatste zin natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |