Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
De haat voor Groningen gaat dieperquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Kut TT
tevens onbegrijpelijk aangezien Twente met Vitesse om de tweede plek strijdt
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Kut TT
tevens onbegrijpelijk aangezien Twente met Vitesse om de tweede plek strijdt
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef alors het volgende:
Rickazio, Pax en Johannes in de polonaise
johannes is de wijde wereld inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mis johannes wel in dit topic
Waar is hij
Hij had iets anders te doen geloof ik. Hij zal ook afwezig zijn tijdens MotDquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mis johannes wel in dit topic
Waar is hij
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had iets anders te doen geloof ik. Hij zal ook afwezig zijn tijden MotD
Zou jij hem doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hIJs egt lekkuhr he [ afbeelding ]
MSN smilequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hIJs egt lekkuhr he [ afbeelding ]
0 wedstrijden schorsingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat linkeroog, teeeeering zeg.
Ibarra.
wat zou Louis gedaan hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zie nu dat ik maandag pas om half twee op school hoef te zijn.
Ik weet niet of ik moet juichen of huilen.
JUICHEN natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat zou Louis gedaan hebben?
Heb jij Karbonkel meegemaakt, of was dat voor jouw tijd? Daar lijkt hij op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Anton Janssen is een kinderverslinder.
Van plaatjes ken ik het wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij Karbonkel meegemaakt, of was dat voor jouw tijd? Daar lijkt hij op.
groep 3 memories hierquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij Karbonkel meegemaakt, of was dat voor jouw tijd? Daar lijkt hij op.
Ik werd niet echt blij van een google afbeeldingen search op karbonkel.quote:
Die was ook eng inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg nog altijd hartaanvallen van de Plaaggeest
[ afbeelding ]
Eng, eng eng!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg nog altijd hartaanvallen van de Plaaggeest
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
Eerst al Arsenal op de broek bij Chelsea, en dan nu Heerenveen puntverlies in de slotfase.
Het broekje blijft aan in huize Alors.
Racist!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg altijd nachtmerries van Raymann
Milaan - San Remo/AZ-PECquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie al een dagplanning voor morgen?
er is niet gereageerd op onze aangeboden slachtofferhulp dus dan kan ik ook weinig medelijden hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
Eerst al Arsenal op de broek bij Chelsea, en dan nu Heerenveen puntverlies in de slotfase.
Het broekje blijft aan in huize Alors.
M'n aquarium onderhouden. Jij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie al een dagplanning voor morgen?
Nee, hier verder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:26 schreef alors het volgende:
VBL / Match of the Day #18 North London derby
Hier verder
Daar hoop ik op. Stukken beter.quote:
Roda met een G-elftalquote:
Ik van Karbonkelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb 10 jaar nachtmerries gehad van de Alien filmreeks, 9 jaar is niet oud genoeg voor zulke dingen.
Teveel werk 's ochtends.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heeft Ron Jans eigenlijk geen wenkbrauwen?
Misschien heeft hij wel van die nep wenkbrauwen die hij er op plakt als hij als Marjon Jans de plaatselijke clubs afgaat.quote:
kleintje pilsquote:Op zondag 23 maart 2014 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Kleintje Pils heeft non-stop doorgespeeld.
Jij bent best wel naar tegen mij altijdquote:
Goeie postquote:
nou nou nuouquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kun je krijgen
Bedankt he! Daar gaan wij heel veel plezier aan belevenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks op het leidse plein (of een parkeerplaats) moet je denken aan Groningen.
Proost. Ik een groene thee, ook toepasselijk gezien de clubkleuren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
Ik pak een biertje op deze overwinning
[ afbeelding ]
Ik was zo in extase dat ik alles al op heb gedronken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
Ik pak een biertje op deze overwinning
[ afbeelding ]
What have you done now, zou een bepaalde band je vragen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef alors het volgende:
godver mijn snijwond bloedt nog steeds, ik geef het nog een halfuur en dan amputeer ik mijn been.
/dagboek.
Dat is toch elke maand? Dat je daar nog van schrikt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef alors het volgende:
godver mijn snijwond bloedt nog steeds, ik geef het nog een halfuur en dan amputeer ik mijn been.
/dagboek.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is toch elke maand? Dat je daar nog van schrikt.
Dat is wel stukken makkelijker te stelpenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hallo, spoilersquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
9 op een rij was ook gewoon te mooi om waar te zijn
Wel kut van die 2 penalty's
Heb je weer staan juichen voor Groningen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef alors het volgende:
/dagboek.
Hun achterban is denk ik vaardiger met scheermessen dan ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
What have you done now, zou een bepaalde band je vragen.
Je deelt in ieder geval hun zwarte nagellak, dat is al een begin.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Hun achterban is denk ik vaardiger met scheermessen dan ik
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi dit.
Zlata1234 feliciteert Alba12345.
Dankjulliewel jongens, dit gaan we vieren vanavondquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Van harte gefeliciteerd johannes ouwe zaadstengel.
Je bent zelf een bal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de club nu alweer de ziel van Ester Bal aan het verkopen?
En ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueert.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh gelukkig
enge gezelschappen zijn dat altijd
Ja sorryquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueert.
Ik heb Nasi a la johannes nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook al mijn nasi gehad?
lekker he
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Wat een zielloos team dat Vitesse, ik zie nu ook weer wat ingehuurde kindsoldaten rondlopen waarvan ik denk, wie zijn dat in godsnaam?
Terpstraquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Hé Johannes, wie wint morgen Gent-Wevelgem?
Bjorn Vleminckx, Dmitri Bulykin.quote:
Degenkolb johannes, Degenkolb.quote:
Deze zin snap ik niet, dus nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar durf ik wil een weddenschap over af te sluiten.
wel*quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet, dus nee.
Boonen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Hé Johannes, wie wint morgen Gent-Wevelgem?
Ohoooo wat een bazenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders kunnen tegenwoordig koersen winnen, dat weet je toch wel.
Ben gestopt met kijken toen Beloki betrapt werd/stopte, heb sindsdien ook niet veel gemist als ik de dopingaffaires de laatste jaren zag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohoooo wat een bazen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Hofland mee? Zo ja, dan wint hij.
Kevin Hofland?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Hofland mee? Zo ja, dan wint hij.
Alleen de Nederlanders zijn klien, vandaar dat de recente zeges van zulke wereldklasse zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben gestopt met kijken toen Beloki betrapt werd/stopte, heb sindsdien ook niet veel gemist als ik de dopingaffaires de laatste jaren zag.
Dan heb je mijn grote voorbeeld Riccardo Ricco gemistquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben gestopt met kijken toen Beloki betrapt werd/stopte, heb sindsdien ook niet veel gemist als ik de dopingaffaires de laatste jaren zag.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen de Nederlanders zijn klien, vandaar dat de recente zeges van zulke wereldklasse zijn
Is Riccò ook jouw favoriete renner?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je mijn grote voorbeeld Riccardo Ricco gemist
Boogerd klonk wel een beetje jaloers bij Eurosport.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen de Nederlanders zijn klien, vandaar dat de recente zeges van zulke wereldklasse zijn
Wat een courage toonde die altijdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is Riccò ook jouw favoriete renner?
Tom Dumoulinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohoooo wat een bazen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |